محققان نقص های یک گیرنده هسته ای مغز را به اختلالات طیف اوتیسم مرتبط می کنند

محققان نقص های یک گیرنده هسته ای مغز را به اختلالات طیف اوتیسم مرتبط می کنند

925 0

دانشمندان دو دانشگاه هوستون گزارش می دهند که نقص در یک قسمت از هیپوکامپ مغز، نامیده می شود gyrus دندانی، توسط گیرنده هسته LXRβ (گیرنده بتای کبد X) تنظیم شده است. Gyrus دندانه یا DG، مسئول احساسات و حافظه است و شناخته شده است که در اختلالات طیف اوتیسم (ASD) درگیر است.

مارگارت وارنر، استاد زیست شناسی و بیوشیمی، و ژان اکک گوستافسون، استاد زیست شناسی، بیوشیمی و مدیر موسسه مرکز گیرنده های هسته ای UH و سیگنالینگ سلول، این کار را در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم توصیف می کنند .

برای چهار دهه، آنها با کشف در مورد نقش گیرنده های هسته ای در عملکردهای مغز، کشف کرده اند و هیچ نشانه ای از کاهش آن را نشان نمی دهند.

پیگیری مجرمان

Neurogenesis، یا تنظیم رشد gyrus دندانه دار، prenatally پس از تولد رخ می دهد.

وارنر می گوید: “یافته های ما نشان می دهد که تغییرات اولیه در DG neurogenesis در نهایت یک الگوی ناقص را ایجاد می کند که برای ساخت مدار که در عملکرد اجتماعی عادی دخیل است، ارائه می شود.”

مطالعات آنها پیشنهاد می کنند که نقص در نوروژنز DG به نظر می رسد در علل اختلالات طیف اوتیسم و ​​رفتارهای مربوط به آنها دخیل باشد. به طور خاص، نقص در گیرنده هسته LXRβ به عنوان نقص در نقص در DG ظهور یافته است.

چرا این ماده خاکستری مهم است

در جهان فیزیولوژی (چگونه موجودات در بدن ما ارتباط برقرار می کنند و ما را زنده نگه می دارند)، گیرنده های هسته ای روزگار را کنترل می کنند. آنها یک کلاس پروتئین درون سلولی هستند که هورمون ها را کنترل می کنند و متابولیسم را تنظیم می کنند. یکی از این پروتئین ها، LXRβ، ممکن است یکی از کلیدی برای پیدایش اوتیسم باشد. وارنر و گوستافسون تنها این راه را با در نظر گرفتن LXRβ از معادله ایجاد کردند. وارنر گفت: “از بین بردن LXRβ منجر به رفتار اوتیستیک و کاهش انعطاف پذیری شناختی می شود. در این مقاله ما یافته ها را به اشتراک می گذاریم که حذف LXRβ منجر به هیپوپلاسم یا عدم توسعه در DG و رفتارهای اوتیستی مانند تعامل اجتماعی غیر طبیعی و رفتار تکراری می شود.”

آنها گزارش دادند: “مطالعات رفتاری نشان داد که تخریب LXRβ موجب اختلالات رفتاری مربوط به علائم اصلی ASD شده است. نقص تعامل اجتماعی به عنوان ویژگی های فنوتیپی کلیدی ASD آشکار شده است”

گوستافسون گفت که یافته ها مسیر پیشروی در تحقیقات اوتیسم است. گیرنده بتای کبد X در گریدهای دندانی و در اوتیسم مهم است. مطالعات بیشتر در مورد گیرنده ها برای کمک به درمان اوتیسم کمک می کند.” او دانشمندی است که LXRβ را در سال 1996 کشف کرد.

وارن گفت: “تا سال 1996 ما نمی دانستیم که این گیرنده حتی وجود داشته و در عملکرد مغز بسیار مهم است.”

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه هوستون 

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: محققان نقص های یک گیرنده هسته ای مغز را به اختلالات طیف اوتیسم مرتبط می کنند. آخرین ویرایش: اکتبر 2, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4286

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *