زیست سنجی بالقوه برای اوتیسم در دوران بارداری

زیست سنجی بالقوه برای اوتیسم در دوران بارداری

540 0

مطالعه کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم منتشر شده در JNeurosci نشان می دهد امواج مغزی تغییر یافته در مقایسه با کودکان معمولی در حال رشد در طول یک کار کنترل موتور و روش غیر تهاجمی تصویر برداری عصبی که در این مطالعه مورد استفاده قرار می گیرد می تواند برای تشخیص علائم اوتیسم در اوایل دوران کودکی استفاده شود.

افرادی که مبتلا به اوتیسم هستند، فعالیت های عصبی مهار کننده را کاهش می دهند، منعکس کننده در امواج مغزی گاما و ناهنجاری های حرکتی است. میتسورو کیکوچی و همکارانش این دو جنبه از اختلال را با ثبت فعالیت مغز کودکان پنج تا هفت ساله که مبتلا به اوتیسم بودند، بررسی کردند، زیرا آنها یک بازی ویدیویی انجام دادند که نیاز به فشار دادن دکمه برای تغذیه یک توله سگ داشت.

در مقایسه با گروهی که به طور معمول در حال توسعه هستند، کودکان مبتلا به اوتیسم بار دیگر واکنش نشان دادند و نوسانات گاما را کاهش دادند که با شدت علائم آنها همراه بود.

محققان نشان می دهند که این ویژگی ها تنها می توانند این دو گروه را تشخیص دهند، که ممکن است یک رویکرد عینی برای تشخیص اوتیسم در کودکان جوان باشد.

منبع داستان:

موارد ارائه شده توسط انجمن علوم اعصاب . توجه: محتوا را می توان برای سبک و طول ویرایش کرد.

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: زیست سنجی بالقوه برای اوتیسم در دوران بارداری. آخرین ویرایش: آگوست 24, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2705

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *