خدمات عجیب مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه

نوشته شده برای at 2:26 ب.ظ
163 0

خدمات عجیب مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه

گروه روانشناسی مرکز مشاوره ستاره ایرانیان در ارائه درمان های روانشناختی برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان تخصص دارد.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان هر روزه پذیرای بیماران جدید هستیم. هر یک از روانشناسان و درمانگران حرفه ای ما به سختی تلاش می کنند تا به افراد در درک نیازهای روانشناختی فردی خود کمک کنند. مشاوران ما به شما کمک می کند تا به اهداف خود برای یک سبک زندگی سالم تر و شادتر دست یابید.

در واقع، شما می توانید با راهنمایی و پشتیبانی متخصصان به اهدافی که می خواهید برسید. در این مقاله می توانید در مورد خدمات روانشناسی ما اطلاعات بیش تری کسب کنید و در قسمت نظرات ما را از سوالات و نظرات خود آگاه کنید.

مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه

در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان روانشناسان و درمانگران به صورت تخصصی با یکدیگر همکاری می کنند تا مهارت های مقابله ای موثرتر را به مراجعان آموزش دهند.

به عنوان یک تیم، ما با هم کار می کنیم تا مجموعه متنوعی از خدمات درمانی مورد نیاز شما را به عنوان بخشی از روان درمانی ارائه دهیم. ما تشخیص ها و برنامه های درمانی خود را بر اساس عوامل، ارزش ها، ویژگی ها، نیازها، شرایط و اهداف منحصر به فرد مراجعین توسعه می دهیم.

استفاده از جدیدترین روش های روز دنیا

مرکز مشاوره خوب

روانشناسان مرکز مشاوره ستاره ایرانیان به گروه متنوعی از افراد با طیف وسیعی از نیازهای درمانی روانشناختی کمک می کنند. برخی از مراجعان به دلیل احساس افسردگی، اضطراب یا عصبانیت به دنبال حمایت و درمان هستند. برخی دیگر برای شرایط مداومی که بر زندگی روزمره یا سلامت جسمانی آن ها تأثیر می گذارد، به کمک نیاز دارند.

علاوه بر کمک برای عبور از استرس، اضطراب، افسردگی یا سایر شرایط سلامت روان، روانشناسان ما به شما کمک می کنند تا یاد بگیرید که بهتر با زندگی روزمره خود کنار بیایید. اگر از یک بیماری مزمن رنج می‌برید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا با این استرس کنار بیایید و مشکلات سلامتی خود را به طور اساسی برطرف کنید.

به طور کلی، ما به بیماران خود کمک می کنیم تا بیشتر در مورد نحوه تفکر، احساس و رفتار خود درک کنند.

مراجعه به مشاور و انجام تست های شخصیت، اختلالات و صمیمیت زوجین، ویژگی‌های شخصیتی، توانایی‌های حرفه‌ای، ترجیحات سبک زندگی و روان‌شناسی عصبی را ارزیابی می شود. ارزیابی‌ها به مشاور کمک می‌کنند تا متوجه شود که به چه چیزی در درمان خود نیاز دارید.

 

روانشناسان چگونه به شما کمک می کنند

روانشناسان ما در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان به شما کمک می کنند تا با طیف وسیعی از مشکلات سلامت روانی یا جسمی کنار بیایید. رایج ترین رویکرد از طریق گفتار درمانی است که روان درمانی نیز نامیده می شود. نوع خاصی از روان درمانی که ما استفاده می کنیم به نیازهای خاص شما بستگی دارد.

برخی از رایج ترین انواع روان درمانی شامل موارد زیر می باشند:

  • درمان شناختی رفتاری (CBT)
  • رفتار درمانی دیالکتیکی (DBT)
  • درمان بین فردی
  • رویکرد انسان گرایانه
  • درمان استرس
  • مشاوره روان پویشی
  • درمان آنلاین
  • درمان اضطراب
  • درمان فوبیا
  • درمان افسردگی
  • درمان پرخاشگری
  • ذهن آگاهی

از اولین جلسه درمانی خود چه انتظاری دارید؟

هنگامی که اولین جلسه درمانی خود را با مشاوران ما برنامه ریزی می کنید، می توانید منتظر برخی سؤالات باشید که شامل اطلاعات پیشینه و سابقه سلامتی شما می شود. ما همچنین از شما در مورد مشکلاتی که برای درمان آن ها اقدام می کنید سؤال می کنیم.

تمام سوالاتی که قبل از اولین ملاقات از شما پرسیده می شود به ما کمک می کند تا بهترین درمان ممکن را ارائه دهیم. ما باید درباره شما بیشتر بدانیم تا درمانگران بتوانند نیازهای منحصر به فرد شما را درک کنند.

به عنوان بخشی از اولین ملاقات شما، درمانگر سوالات بیشتری از شما خواهد پرسید. برخی از این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • چه علائمی را تجربه می کنید؟
  • چرا به دنبال درمان هستید؟
  • احساس می کنید چه چیزی در زندگی شما درست نیست؟
  • وضعیت زندگی شما در حال حاضر چگونه است؟

شما و روانشناس یا درمانگرتان یک پیوند اعتماد و ارتباط باز ایجاد خواهید کرد. درمان معمولاً مستلزم مراجعه مداوم است، گاهی اوقات برای یک دوره زمانی خاص. نباید انتظار داشته باشید که در اولین قرار ملاقات مشکلات خود را حل کنید.

با این حال، می توانید پس از این جلسه کمی احساس آرامش کنید، زیرا بدانید که در راه راه حل های مورد نیاز خود هستید.

 

درمان چقدر طول خواهد کشید؟

مدت زمان درمان شما بستگی به نیازها و اهداف خاص درمان دارد. برخی از افراد فقط به چند جلسه نیاز دارند در حالی که برخی دیگر به چندین ماه یا حتی سال ها روان درمانی نیاز دارند.

اینکه چه مدت طول می کشد تا فرد احساس بهتری داشته باشد به شرایط و نیازهای فردی او بستگی دارد، در جلسه اول می توانید در مورد طول درمان خود از مشاور سوال کنید. درمانگر شما برای تعیین برنامه درمانی با شما همکاری خواهد کرد.

رازداری مشاور

محرمانه بودن اطلاعات شما اولویت ما در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان است. این بدان معنی است که ما اطلاعات خصوصی را بدون رضایت شما یا مگر اینکه طبق قانون الزامی باشد فاش نمی کنیم. رابطه ما با شما بر پایه اعتماد بنا شده است و شما می توانید به ما اعتماد کنید تا بهترین درمان را دریافت کنید.

منبع : خدمات عجیب مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه

بازنشر(Cite this article as):
دکتر ندا. تاپ نیوز: خدمات عجیب مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه. آخرین ویرایش: سپتامبر 7, 2022. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=11087

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *