هنگامی که مغز اوتیسم بچه ها نمی توانند آرام شوند

هنگامی که مغز اوتیسم بچه ها نمی توانند آرام شوند

581 0

یک سوم از کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم نیز صرع دارند. این مربوط به یک ژن خطر بزرگ اوتیسم است که در بیماران مبتلا به اوتیسم جهش یافته است. اما دانشمندان نمی دانستند که چرا جهش، catnap2 باعث تشنج شد.

در حال حاضر دانشمندان علوم شمال غرب آمریکا کشف کرده اند که جهش ها مانند باغبان بد در مغز عمل می کنند. این شاخه های کوچک سلول های عصبی را از بین می برد و دندریت و سیناپس ها سلول های مغز را قادر می سازد تا پیام های حیاتی را انتقال داده و فعالیت مغز را کنترل کنند. انقباض باعث خرابی در تحویل پیام می شود.

یک پیام مهم که از دست می رود؟ آرام باش!

دانشمندان بر این باورند که در افراد مبتلا به جهش، نورون های مهار کننده ای که کارشان حفظ آرامش در مغز است و ترمز را در نورون های هیجان انگیز می کند، شاخه ها را به اندازه کافی رشد نمی دهد و پیام خود را به عنوان زین مانند آن ها می گذارند. این منجر به تشنج می شود.

جهش، CNTNAP2 یا “catnap2” به عنوان یک تیم با یک ژن جهش یافته دیگر، CASK کار می کند که در عقب ماندگی ذهنی دخیل است. در نتیجه، دانشمندان یک هدف جدید برای مواد مخدر برای درمان اختلال دارند.

این مقاله در 2 آوریل در روانپزشکی مولکولی منتشر شد .

نویسنده اصلی Peter Penzes، روت و Evelyn دانبر استاد روانپزشکی و علوم رفتاری در دانشکده پزشکی فاینبرگ دانشگاه Northwestern می گویند: “اکنون ما می توانیم مواد مخدر را برای درمان تشنج ها و سایر مشکلات مربوط به اوتیسم شروع کنیم. بیماران مبتلا به جهش نیز دارای تاخیر زبان و ناتوانی ذهنی هستند. بنابراین داروهایی که جهش را هدف قرار می دهند، می توانند مزایای متعددی داشته باشند.”

تیم Penzens بعدی، غربالگری مولکول های با قدرت بالا را انجام خواهد داد، هدف این معکوس کردن این اختلالات در بیماران مبتلا به اوتیسم است.

Catnap2 یک مولکول چسب است که به سلولها کمک می کند با هم، در این مورد به سیناپس ها و dendritesکمک می کند. پنز گفت: این یک مولکول دشوار است که با مواد مخدر مورد هدف قرار گیرد.

اما شریک catnap2، CASK، یک آنزیم پروانه اجتماعی است که با بسیاری از مولکول های دیگر همکاری می کند. این می تواند به آسانی با مواد مخدر مهار و یا فعال شود. تیم Penzes مواد مخدر را برای فعالیت آن باز می کند زیرا به نظر می رسد شاخه های دندریت سالم را حفظ کند. هنگامی که دانشمندان کالک را در این مطالعه مسدود کردند، دندریت رشد نکرد.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه نورث وسترن .

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: هنگامی که مغز اوتیسم بچه ها نمی توانند آرام شوند. آخرین ویرایش: سپتامبر 29, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4174

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *