ویژگی های مشابه را می توان وقتی که نورون وارد می شود به طور متفاوت به دست آورد

ویژگی های مشابه را می توان وقتی که نورون وارد می شود به طور متفاوت به دست آورد

605 0

گروهی از دانشمندان کشف کرده اند که مکانیزم های مولکولی متفاوت می توانند ویژگی های مشابه در نورون های مختلف تولید کنند. یافته های آن، که در مجله سلول ظاهر می شود ، درک ما از پیشرفت سلول های مغز را افزایش می دهد.

“نیکوس کنستانتینیدس”، یکی از اعضای پس از دکترا در دانشکده زیست شناسی دانشگاه نیویورک و یکی از آن ها، می گوید: “ما در حال حاضر درک نحوه ایجاد نورون ها و به دست آوردن ویژگی هایی که به آنها اجازه می دهد تا عملکرد خود را در مدار های عصبی که منجر به رفتار خاصی می شوند، انجام شود. این نتایج نشان می دهد که راه های بالقوه ای برای پیشرفت پزشکی مانند هدایت سلول های بنیادی به انواع خاصی از نورون ها است که می تواند برای درمان بیماری های مغز با استفاده از جایگزینی سلول یا ایجاد سلول های بنیادی عصبی برای جایگزینی بافت آسیب دیده استفاده شود.”

مغز شامل بسیاری از انواع نورون هایی است که رفتار ما را کنترل می کنند؛ هر نورون دارای ویژگی های متمایز است که به آنها اجازه می دهد تا توابع مختلف را اعمال کنند. به منظور تنظیم تعاملات آنها، نورون ها با استفاده از مواد شیمیایی خاصی به نام انتقال دهنده های عصبی ارتباط برقرار می کنند.

تمرکز تحقیقات منتشر شده در سل ، نورون ها در سیستم دیداری Drosophila میوه ای می باشند که معمولا در کشف اصول اساسی که عملکرد مغز را هدایت می کنند مورد مطالعه قرار گرفته است.

این مطالعه در آزمایشگاه های پروفسور کلود دیپ پلان، نویسنده ارشد مقاله، در مرکز ژنتیک و سیستم های زیست شناسی در نیویورک ابوظبی و اداره زیست شناسی NYU انجام شده است، در این تحقیق، تکنولوژی پیشرفته، Drop-seq، برای توالی ژن های بیان شده در هر یک از ده ها هزار سلول می باشد.

نتایج آنها نشان داد که انواع مختلف عصبی در سیستم دیداری پرواز می توانند ویژگی های مشابه به ویژه بیان یک فرستنده ی عصبی مشابه با استفاده از مکانیزم های مختلف به دست آورد.

به طور گسترده تر، محققان کشف کردند که این پویا در مورد ویژگی های دیگر عصبی کاربرد دارد، و در نتیجه درک عمیق تر از اینکه چگونه بافت پیچیده مغزی متشکل از صدها نوع سلولی متصل می تواند تشکیل شود.

“کاتارینا کاپورالین محقق پس از دکترا در نیویورک ابوظبی و نویسنده دیگری دیگر مطالعه است و توضیح می دهد: مغز انسان بسیار پیچیده است و حاوی نورونهایی است که متعلق به هزاران نوع سلول است، و آن را از لحاظ فنی بسیار چالش برانگیز برای مطالعه و درک اینکه چگونه نورون ها تولید و مشخص می شوند. بنابراین لازم است که سیستم های عصبی ساده را بررسی کنیم که در آن می توانیم از هر یک از سلول هایی که این مغز را تشکیل می دهند، استفاده کنیم. این به ما کمک می کند که قوانین اساسی را که در سیستم های پیچیده تر عصبی کاربرد دارند، تعریف کنیم. ”

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه نیویورک

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: ویژگی های مشابه را می توان وقتی که نورون وارد می شود به طور متفاوت به دست آورد. آخرین ویرایش: سپتامبر 13, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3529

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *