چگونه قلب شوهر خود را تسخیر کنید| 22 راه تضمینی

نوشته شده برای at 12:00 ب.ظ
216 0

 همسرداری در هر فرهنگ معنی متفاوتی دارد، در برخی از فرهنگ ممکن است انجام دادن برخی از کارها برای زن ارزش محسوب شود و در فرهنگ دیگر بر روی آن کار تاکید نشود. در ادامه این مقاله به اصول کلی برای همسرداری اشاره می کنیم که تقریبا این اصول در میان فرهنگ ها یکسان می باشند. برای افزایش آگاهی در این مورد می توانید این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

بسیاری از زنان تلاش می کنند تا به شکلی همسر خود را مطیع خود سازند، روش های زیر در این راه می تواند کمک زیادی به شما کند.

نکات همسرداری برای خانم ها،سیاست رفتار با شوهر

همسرداری تنها مختص خانم ها نمی باشد و امری دوطرفه است به همین دلیل باید آقایان هم به همسرشان توجه کافی داشته باشند. به طور کلی همه زنان دوست دارند برای شوهرشان همسر خوب و کاملی باشند.

البته توجه داشته باشید که همسرداری برای همه افراد آسان نمی باشد و افراد باید در این خصوص آگاهی لازم را داشته باشند و مهارت های متعددی را کسب کنند. در زیر برخی از مهارت هایی که لازم است بیان شده اند:

  • مهارت ارتباطی نقش بسیار مهمی دارد به همین دلیل باید سعی کنید مهارت ارتباطی تان را تقویت کنید تا در طول زمان روابط عاطفی خود و شوهرتان را زنده نگه دارید و روز به روز به یکدیگر نزدیک تر شوید.
  • هم چنین در کنار همسرداری، سعی کنید دوست و رفیق و همراه خوبی برای همسرتان باشید.
  • سعی کنید کارها را تقسیم کنید و در مورد تقسیم وظایف با همسرتان به توافق برسید، با استفاده از مهارت های فرد تقسیم وظایف کنید.

چگونه قلب شوهر خود را تسخیر کنید

همسرداری برای خانم ها، مشکلات اصلی و مهم همسرداری را بشناسید

همه زوجین در طول زندگی با همسرشان با تعارض هایی رو به رو می شوند، اما آیا برای همه این تعارض ها باید جروبحث کرد، آیا همه آن ها ارزش جنگ و جدال را دارند؟ اگر چه برخی از این تعارض ها نسبت به بقیه مهم تر می باشد اما توجه داشته باشید، در صورتی که دائما در حال جرو بحث و شکایت در مورد مسائل کوچک باشید زمانی که موضوع واقعا جدی و مهم برای شما پیش آید دیگر همسرتان حاضر به شنیدن حرف هایتان نخواهد بود و برای حل مشکل اقدامی انجام نمی دهد.

سعی کنید برای هر مسئله ای کوچکی جر و بحث نکنید و دست از انتقادهای مداوم و غیرسازنده بردارید. انتقاد کردن اگر به صورت دائمی باشد تاثیری نخواهد داشت و رابطه شما را به آسانی تخریب می کند. زیرا این انتقادها و سرزنش ها با هیجانات منفی همراه می باشد و این هیجانات منفی قدرت زیادی دارند و باعث به وجود آمدن بحث ساده و یا جنجال های بزرگی می شوند.

به همین دلیل سعی کنید راه های کنترل هیجانات را یاد بگیرید، تا در مواقع حساس و مواجه شدن با هیجانات خودتان را کنترل کنید و رفتار منطقی داشته باشید. سعی کنید در مورد مسائل مهم با یکدیگر بحث کنید تا حرف های شما تاثیرپذیری بالایی داشته باشد و در این صورت نتیجه گرفتن از حرف های شما بسیار بیشتر خواهد بود. و می توانید به خوبی اوضاع و شرایط را مدیریت کنید.

1. همسرداری و انتظارات معقول| بهترین رفتار با شوهر

در صورتی که از همسرتان انتظارات و توقعات بالایی داشته باشید و برای رسیدن به توقعات شما تلاش کند اما باز هم به چشم شکست خورده به او نگاه کنید، او را ناامید و ناکام کرده اید و این مسئله باعث آسیب زدن به عزت نفس او می شود، در این صورت او قادر نخواهد بود انتظارات معقول شما را برآورده کند و با مشکل رو به رو خواهد شد.

توجه داشته باشید که روابط همیشه کامل نمی باشد و بعضی مواقع با کم و کاستی هایی رو به رو می شود، در صورتی که شما انتظار داشته باشید که همیشه زندگی عاشقانه و شادی را در کنار شوهرتان تجربه کنید به طور یقین احساس رضایتمندی نخواهید داشت و با مشکلات و چالش هایی رو به رو خواهید شد.

2. سیاست رفتار با شوهر، همسرداری موفق با بیان احساسات

از شوهرتان توقع نداشته باشید بدون آن که با او صحبت کنید متوجه نیاز و خواسته های شما شود و توانایی غیب گویی داشته باشد. زیرا این تصور اشتباه می باشد. اگر خواسته ای دارید مستقیم به همسرتان بگویید و از او بخواهید، یا اگر با مشکلی رو به رو شده اید منتظر نباشید خودش متوجه شود بلکه باید به طور صادقانه مشکل تان را با او درمیان بگذارید و از او کمک بگیرید و سعی کنید گفت و گوی دوستانه ای با همسرتان داشته باشید.

به طور مثال اگر همسرتان دیر به خانه می آید و شما از این موضوع ناراحت هستید سعی کنید به جای حرف زدن با لحن بد و متهم کردن یا سرکوب کردن او، با شیوه صحیح و مثبت احساسات خود را با او در میان بگذارید و از او بخواهید بیشتر در کنارتان باشد.

به عنوان مثال به او بگویید از این که این وقت شب باید دور از تو باشم احساس بدی دارم و حس می کنم نادیده گرفته شدم هم چنین سعی کنید خواسته تان را با جملات مثبت و کوتاه بیان کنید و اجازه دهید او هم دلایل خودش را بگوید و قبل از پایان رساندن صحبت به قضاوت نپردازید و همسرتان را مقصر ندانید.

اگر او در پاسخ به خواسته تان گفت برای درآمد بیشتر مجبور هستم بیشتر کار کنم و یا تا دیروقت سرکار باشم. در صورتی که شما دوست دارید بیشتر در کنارش باشید می توانید با گفتن جملاتی مانند من حاضرم با درآمد کمتری زندگی کنم اما بیشتر در کنار تو باشم، جو محبت آمیزی را ایجاد کنید و از جر و بحث و دعوا بپرهیزید در این صورت همسرتان به خوبی به صحبت های شما گوش می دهد و گفته های شما تاثیر بسیاری بر روی او خواهد داشت.

3. همسرداری جدا از دوستی با شوهر نیست

برای برقرار کردن رابطه دوستانه با شوهرتان باید سعی کنید میزان صمیمیت در میان شما افزایش یابد، تعریف کردن خاطرات گذشته، نشستن در سکوت کنار همسر به میزان زیادی صمیمیت میان زوجین را افزایش می دهد. در واقع رفتارهای کوچک این چنینی باعث تقویت روابط میان زوجین می شود و تداوم ازدواج تان را تضمین می کند.

برای این که بتوانید بهترین دوست برای همسرتان باشید، می توانید به ویژگی های بهترین دوستان او دقت کنید و آن ویژگی ها را کشف کرده تا بتوانید شادترین لحظات را در کنار همسرتان داشته باشید زیرا شادی مهم ترین عامل برای داشتن یک خانواده سالم و خوب می باشد.

4. نکات همسرداری برای خانم ها؛ رابطه جنسی منظم

بسیاری از افراد تصور می کنند که رابطه عاطفی خود به خود به وجود می آید و مقدمات و برنامه قبلی برای آن لازم نمی باشد اما این نظر اشتباه است زیرا شما را به مسیری می برد که ممکن است در آن نیازهای جنسی تان به طور کلی نادیده گرفته شود.

هم چنین توجه داشته باشید که در بسیاری از روابط نیازهای جنسی و جسمانی افراد با یکدیگر متفاوت می باشد و زوجین باید سعی کنند به نیازهای یکدیگر توجه کنند تا بتوانند برای معاشقه و رابطه جنسی شان برنامه متعادلی داشته باشند، زیرا رابطه جنسی در امر ازدواج موفق بسیار تاثیر دارد و در این خصوص می توانید از مشاوره ازدواج کمک بگیرید.

بهترین راه برای داشتن رابطه جنسی موفق  این است که زوجین رک و صادقانه در مورد رابطه با یکدیگر صحبت کنند و نیازهای خود را با یکدیگر در میان بگذارند.

چگونه قلب شوهر خود را تسخیر کنید

22 مورد سیاست زنانه که باید بدانید| سیاست رفتار با شوهر در جمع

1.هرروز از کلمات عاشقانه و رمانتیک استفاده کنید، به یاد داشته باشید که ابراز علاقه هیچ وقت تکراری نمی شود.

2.نیاز خود را صادقانه و مستقیم بیان کنید و انتظار نداشته باشید همسرتان فکرهای شما را بخواند.

3. روی شیشه یا آینه برای او پیام هایی عاشقانه بنویسید و با این کار به همسرتان نشان دهید که او را بسیار دوست دارید.

4. سعی کنید وقتی همسرتان خانه است کنار او باشید و کنار یکدیگر وقت بگذرانید.

5.سعی کنید مشکلات خود را با گفت و گو حل کنید و با قهر و دعوا مسائل را حل نکنید.

6.خیلی وابسته به همسرتان نباشید و خیلی هم از او جدا نگردید.

7.سعی کنید در خانه به خودتان برسید و پوشش خوب و جذابی برای همسر خود داشته باشید.

8.هرگز احساسات همسر خود را مسخره نکنید.

9.به نیازهای همسرتان احترام بگذارید و در کنار آن نیازهای خودتان را نیز فراموش نکنید.

10.اگر می خواهید دروغ نشنوید هرگز صداقت را زیر پا نگذارید.

11. سعی کنید نسبت به تغییر برنامه انعطاف پذیر باشید و تا جای ممکن از دعوا دوری کنید.

12. اگر احساس می کنید حرفی را باید بزنید به بعدا موکول نکنید.

13. همیشه در جمع به او احترام بگذارید و از او بپرسید دوست دارد در جمع چگونه او را صدا بزنید.

14 . هنگامی که کاری برای شما انجام می دهد از او تشکر کنید.

15. تنها زمانی که همسرتان برای شما کاری انجام می دهد از او تعریف نکنید.

16. خوبی های همسرتان را بشناسید و بخاطر آن ها از او تشکر کنید.

17. لازم نیست هر چیزی در مورد گذشته خود را بازگو کنید اما صداقت را همیشه رعایت کنید.

18.سعی کنید هر روز رابطه خود را بهبود ببخشید و هر روز برای بهتر شدن آن تلاش کنید.

19.شما نمی توانید همسرتان را کنترل کنید اما می توانید نظرتان را به او بگویید.

20.خوشبختی از نگاه همسرتان چه معنی دارد؟

21. به او به چشم رقیب نگاه نکنید و او را دوست و همراه خود بدانید.

22.سعی کنید در مسائل مختلف همسرتان دخالت نکنید و برای مسائل شخصی او اهمیت قائل شوید.

تاثیر خدمات روانشناسی بر همسرداری خانم ها

یکی از اصل های مهم زندگی مشترک، اصول همسرداری می باشد که خانم ها و آقایان باید به آن توجه خاصی داشته باشند و آن را رعایت کنند. در زندگی مشترک نیاز است تا هر دو طرف وظایف و مسئولیت های خود را به درستی انجام دهند.

در این شرایط می توانید از روانشناس کمک بگیرید زیرا او اطلاعات لازم را در اختیار زوجین می گذارد و آن ها را آگاه می کند تا به خوبی با وظایف شان آشنا شوند. هم چنین با کمک مشاور می توانید نکات مهم همسرداری را رعایت کنید تا بهترین رابطه را با همسرتان داشته باشید. در این راستا مرکز مشاوره ستاره ایرانیان خدماتی را به صورت حضوری و تلفنی ارائه می دهد و در این خصوص شما را راهنمایی می کند.

منبع : چگونه قلب شوهر خود را تسخیر کنید| 22 راه تضمینی 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر ندا. تاپ نیوز: چگونه قلب شوهر خود را تسخیر کنید| 22 راه تضمینی. آخرین ویرایش: آوریل 26, 2022. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=9259

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *