برای خطر سندرم سروتونین در بیماران مبتلا به میگرن داروهای ضد افسردگی تجویز می شود

برای خطر سندرم سروتونین در بیماران مبتلا به میگرن داروهای ضد افسردگی تجویز می شود

نوشته شده برای at 1:03 ب.ظ
776 0

خطر ابتلا به سندرم سروتونین در بیماران تجویز شده هر دو بیمار مبتلا به میگرن و داروهای ضد افسردگی به نظر می رسد کم است، که ممکن است مشاوره ای از اداره غذا و داروی ایالات متحده نشان دهد که این خطر باید تجدید نظر شود.

FDA در سال 2006 درمورد خطر ابتلا به سندرم سروتونین در ارتباط با مصرف (همزمان) داروهای ضد ترشح داروهای تیروتان و مهارکننده های بازجذب سروتونین انتخابی (SSRIs) یا داروهای ضد افسردگی بازدارنده نوراپینفرین (SNRI) استفاده کردند. شدت سندرم سروتونین با علائمی مانند ضربان قلب، فشار خون نامطلوب، استفراغ و اسهال متفاوت است، اما این وضعیت همچنین می تواند مرگبار باشد. افسردگی و میگرن، شرایط ناتوانی است که اغلب با هم اتفاق می افتد، اما خطر سندرم سروتونین در بیماران تجویز شده هر دو داروهای ضد افسردگی و تريپانت ها نامعلوم است.

19017 بیمار از 2001 تا 2014 بر اساس گزارش های ثبت الکترونیکی سلامت هر دو داروهای تربت و ضد افسردگی را در منطقه بوستون بزرگتر تجویز کردند.

برآوردها نشان می دهد که بروز سندرم سروتونین 0 تا 4 مورد در هر 10،000 سال انسانی است (یک واحد زمان برای افراد مختلف در طول دوره های مختلف)؛ نسبت بیماران تجویز داروهای تربت و ضد افسردگی در طول مطالعه پایدار بود و از 21 تا 29 درصد متغیر بود.

کیفیت اسناد پزشکی می تواند متفاوت باشد و ممکن است پزشکانی که سندروم سروتونین را تشخیص ندادند از سایر کدهای تشخیصی استفاده کنند.

منبع:

موارد توسط JAMA Neurology ارائه شده است

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: برای خطر سندرم سروتونین در بیماران مبتلا به میگرن داروهای ضد افسردگی تجویز می شود. آخرین ویرایش: اکتبر 4, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4395

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *