بینش های افسردگی می تواند به توسعه درمان های جدید کمک کند

بینش های افسردگی می تواند به توسعه درمان های جدید کمک کند

نوشته شده برای at 2:25 ب.ظ
617 0

بینش تازه در مورد تغییرات در مغز مرتبط با افسردگی می تواند راه را برای درمان های جدید هموار کند.

این مطالعه همچنین روشن می کند که چرا یک دسته خاص از داروهای ضد افسردگی در بعضی افراد کار خود را متوقف می کنند.

محققان دانشگاه ادینبورگ یک مولکول کلیدی را شناسایی کرده اند که می توانند در برابر مغز از افسردگی محافظت کنند. این تیم، موش هایی را که به علت توانایی آنها برای فعال شدن این مولکول، به نام eIF4E شناخته شده بودند، بررسی می کند. این حیوانات علائم افسردگی را نشان می دهد، از جمله کاهش سطح هورمون سروتونین، که نشانه ای از این بیماری است. موش ها همچنین تغییرات رفتاری مرتبط با افسردگی را نشان دادند، مانند عدم علاقه به مواد غذایی.

درمان با داروهای ضد افسردگی معمولی که فلوکستین نامیده می شود، پاسخی در موش نداشت. این نشان می دهد که فعال شدن eIF4E برای اثرات ضد افسردگی مفید فلوکستین، که متعلق به یک دسته از داروهایی است که به عنوان بازدارنده های انتخاب مجدد جذب سروتونین (SSRIs) شناخته می شود، مورد نیاز است.

محققان می گویند این امر می تواند به توضیح اینکه چرا برخی از بیماران به SSRI پاسخ نمی دهند، کمک می کند. مطالعات قبلی نشان داده است که eIF4E نقش مهمی در تنظیم سنتز پروتئین در مغز دارد. نقص در eIF4E با سایر شرایط عصبی مرتبط است، از جمله اوتیسم و ​​سندرم Fragile X. این اولین بار است که مولکول در افسردگی دخالت دارد.

کارشناسان می گویند که آخرین یافته ها می تواند کمک به توسعه داروهای جدید برای افسردگی، که در هر سال بر روی یک نفر در چهار نفر در انگلستان تاثیر می گذارد.

دکتر کریستوس Gkogkas، عضو صدراعظم در دانشگاه مرکز ادینبورگ برای کشف علوم مغز، گفت: “مطالعه ما نشان می دهد که سنتز پروتئین تغییر یافته از طریق eIF4E یک فرایند کلیدی سلولی در مغز است که می تواند به افسردگی منجر شود. برخی از افراد مبتلا به افسردگی به درمان با SSRI مقاوم می شوند. این دانش می تواند به ما در ایجاد نسل جدیدی از داروهای ضد افسردگی کمک کند. ”

این تحقیق که در چاپ مجله علوم اعصاب ، توسط ولکام تراست، انجمن سلطنتی، صندوق خیریه RS مک دونالد و مرکز وحشی پاتریک تامین شده بود.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه ادینبورگ .

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: بینش های افسردگی می تواند به توسعه درمان های جدید کمک کند. آخرین ویرایش: اکتبر 4, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4400

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *