بینش های جدید در مورد نورولوژی شناختن مرگ

بینش های جدید در مورد نورولوژی شناختن مرگ

708 0

یک تحقیق جدید سالن های مغز و اعصاب ، بینش زیست شناسی مرگ را فراهم می کند. برای مطالعه، محققان پیگیری بیمار پیوسته پس از احیای مجدد انجام دادند و سفارشات آسایش مراقبت در بیماران مبتلا به آسیب مغزی ویرانگر برای بررسی مکانیسم ها و زمان وقوع حوادث مغز و گردش خون در طی فرآیند مرگ انجام دادند.

یافته ها ممکن است مفید باشد برای ایجاد راهکارهای درمان اختلال قلبی و سکته مغزی که امکان دارد تلاش برای بازگرداندن گردش خون را تکمیل کند و همچنین پس از مرگ قلب و گردش خون در آن مرگ بین دو تا ده دقیقه پس از پایان گردش خون اعلام می شود.

” ژنز درویر بیان کرد: پس از دستگیری گردش خون، گسترش دپولاریزاسیون، از دست دادن انرژی الکتروشیمیایی ذخیره شده در سلول های مغزی و شروع فرآیندهای سمی است که در نهایت منجر به مرگ می شود. مهم این است که برگشت پذیر است تا زمانی که گردش خون بازگردانده می شود. نویسنده اصلی دکتر ژنز درویر، Universitätsmedizin برلین، در آلمان است.

” امروزه مشکلات خاصی برای مراقبت از بیمار وجود ندارد. چالش های خاص شامل کندی این موج است که مانع دیدن آن در ضبط EEG طبیعی می شود؛ با این حال، این کشف ممکن است منجر به بهبود روش های تشخیصی و درمان در آینده شود، به دنبال شعار Max Planck که” بینش باید قبل از درخواست باشد”

منبع:

موارد ارائه شده توسط ویلی

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: بینش های جدید در مورد نورولوژی شناختن مرگ. آخرین ویرایش: اکتبر 4, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4418

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *