یوگا در مدرسه می تواند برای کمک به بچه ها در مدیریت استرس و اضطراب بهتر کمک کند

یوگا در مدرسه می تواند برای کمک به بچه ها در مدیریت استرس و اضطراب بهتر کمک کند

18146 0

طبق یک مطالعه جدید دانشگاه Tulane منتشر شده در مجله Psychology Research and Behavior Management، مشارکت در فعالیت های یوگا و تمرکز ذهنی در مدرسه، کمک می کند تا افراد ثروتمند که اضطراب را نشان می دهند، سلامتی و سلامت احساسی خود را بهبود بخشند .

محققان با یک مدرسه دولتی در نیواورلئان مشغول به کار شدند تا ذهن و یوگا را به برنامه ریزی مبتنی بر همدلی مبتنی بر مدرسه برای دانش آموزانی که نیاز به حمایت تکمیلی دارند اضافه کنند. دانش آموزان کلاس سوم که برای نشانه های اضطراب در ابتدای سال تحصیلی مورد بررسی قرار گرفتند به صورت تصادفی به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه کنترل از 32 دانشجو به طور معمول مراقبت می کردند که شامل مشاوره و فعالیت های دیگر که توسط یک مددکار اجتماعی مدرسه هدایت می شد.

گروه مداخله ای از 20 دانش آموز در هجده هفته در فعالیت های گروه یوگا یا ذهنی گروهی با استفاده از برنامه درسی یوگا شرکت کردند. دانش آموزان در ابتدای روز مدرسه در فعالیت های گروه کوچک شرکت کردند. جلسات شامل تمرینات تنفسی، آرامش هدایت شده و تعدادی از یوگا های معمولی برای کودکان مناسب بود.

محققان کیفیت زندگی مرتبط با سلامت هر گروه قبل و بعد از مداخله را با استفاده از دو ابزار تحقیق به طور گسترده شناختی ارزیابی کردند. برای ارزیابی رضایت از زندگی، مقیاس ضریب رضایت از زندگی دانشجویان  از چند متغیر مورد استفاده قرار گرفت. برای ارزیابی وضعیت روحی اجتماعی و رفاه عاطفی در ابتدا، اواسط و پایان مطالعه، از پرسشنامه کيفيت زندگی اطفال استفاده شد.

الساندرا بازنو، استاد دانشکده بهداشت عمومی و علوم رفتاری جامعه در دانشکده بهداشت عمومی تالوان، گفت: “مداخله، کیفیت زندگی روانی و اجتماعی هیجانی را برای دانش آموزان بهبود بخشید، در مقایسه با همسالان خود که مراقبت های استاندارد را دریافت کردند، بهبود یافت.” ما همچنین از آموزگاران درباره مزایای استفاده از یوگا در کلاس درس را شنیدیم و از هفته یوگا و هر روز در کلاس درس، به دنبال بخش های پیشرفت حرفه ای مداخله، از یوگا گزارش دادیم. ”

محققان سطح سوم را هدف قرار داده اند، زیرا زمانیکه گذشت زمان برای دانش آموزان ابتدایی، زمانیکه انتظارات دانشگاهی افزایش می یابد، اهمیت دارد.

“کار اولیه ما نشان داد که بسیاری از کودکان احساس اضطراب در کلاس سوم به عنوان کار کلاس درس پیچیده تر توسعه می شود،” Bazzano گفت. “حتی کودکان جوانتر در معرض استرس و اضطراب، به ویژه در زمان آزمایش هستند.”

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه تولان 

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: یوگا در مدرسه می تواند برای کمک به بچه ها در مدیریت استرس و اضطراب بهتر کمک کند. آخرین ویرایش: سپتامبر 28, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4149

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *