پس از خوردن داغترین فلفل قرمز در جهان، انسان ها سردردهای شدید مانند “رعد و برق” را تجربه می کنند

808 0

شرکت در مسابقه خوردن فلفل قرمز چای ممکن است پیامدهای غیر منتظره ای داشته باشد، پزشکان در مجله BMJ Case Report گزارش داده اند .

هشدار آنها پس از خوردن یک “کارولینای یخچال”، داغترین فلفل قرمز در جهان، در مراقبت های اضطراری با سردرد های شدید دردناك به پایان رسید.

علائم او بلافاصله پس از مصرف چیلی، با خس خس خشكی آغاز شد. اما بعد از آن، درد شدید گردن و سردرد خشن دردناکی ایجاد شد که چند روز طول کشید.

درد او چنان شدید بود که او به دنبال مراقبت اورژانس بود و برای شرایط مختلف عصبی مورد آزمایش قرار گرفت و نتایج آن منفی بود.

اما یک اسکن سی تی اسکن (CT) نشان داد که چندین شرط در مغز او محدود شده است و باعث شده پزشکان او را با سردرد تندر لیگ ثانویه به سندرم واژینال مجدد مغزی برگشت دهند (RCVS).

RCVS با تنگی مویرگی موقت مشخص می شود که اغلب با سردرد و ریزش مو همراه است. این همیشه علت مشخصی ندارد، اما می تواند به عنوان یک واکنش به داروهای تجویزی خاص یا پس از مصرف مواد مخدر غیر قانونی رخ دهد.

این اولین مورد مربوط به مصرف فلفل قرمز است، نویسندگان را توضیح می دهند، گرچه آنها اشاره می کنند که خوردن فلفل کایین با سفتی ناگهانی عروق کرونر و حملات قلبی مرتبط است.

“با توجه به توسعه علائم بلافاصله پس از قرار گرفتن در معرض یک ماده واساوا شناخته شده است، معتبر است که بیمار ما دارای RCVS ثانویه به Carolina Reaper، می باشد.

علائم مردانه توسط خودشان روشن می شود. 5 هفته بعد یک CT اسکن نشان داد که شریان های آسیب دیده او به عرض طبیعی خود بازگشته اند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط BMJ 

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: پس از خوردن داغترین فلفل قرمز در جهان، انسان ها سردردهای شدید مانند “رعد و برق” را تجربه می کنند. آخرین ویرایش: سپتامبر 28, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4153

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *