این نکات درباره آلرژی غذا باعث می شود بچه های شما در مدرسه سقوط کنند

این نکات درباره آلرژی غذا باعث می شود بچه های شما در مدرسه سقوط کنند

630 0

کارشناسان می گویند والدین باید مشغول و آماده شوند. آنها همچنین باید به کودکان خود آموزش دهند که چگونه با حملات آلرژی غذایی خود به خودشان مقابله کنند.

فصل بازگشت به مدرسه زمان زیادی استرس آور برای والدین است. و برای والدین کودکان مبتلا به آلرژی غذایی، استرس فراتر از دریافت مواد مناسب و تنظیم مجدد خواب شبانه است.

پسر 7 ساله جنیفر جارو جاکوب آلرژی شدیدی به چندین آلرژی شایع مانند لبنیات، تخم مرغ و صدف دارد. پس از اینکه دو واکنش آلرژیک در خانه اتفاق افتاد، Ware در مورد ارسال پسر جوان به مدرسه مضطرب شد.

“او به Healthline گفت: زمانی که او به مدرسه می رفت ترسیدم چون تمام مواد غذایی را برای او تهیه کردم. او همیشه با من بود، اگر او یک مهمانی یا یک پاتوق با دوستان داشت همیشه غذا می آورد. بنابراین، من شروع به خواندن بسیاری از وبلاگ ها از مادران آلرژی کردم و این تمام نکاتی می باشد که من از تجارت خود به دست آورده ام.

برخی نکات ایمنی

Ware بعضی از استراتژی های خود را برای نگه داشتن پسر او در امنیت به اشتراک گذاشت.

در روز اول مدرسه، یعقوب یک تی شرت را پوشید که آلرژی هایش را نشان می دهد. او برچسب ظروف غذا و جعبه ناهار خود را با یک برچسب “آلرژی ” سفارشی نشان داد. یعقوب یک دستبند نشانگر آلرژی دارد. با این حال، Ware عقیده دارد که این اقدامات کافی نیست.

او گفت: “مطمئن هستم که به طور مداوم به مدرسه بروم.”من معمولا با پرستار صحبت می کنم. من همیشه شب را ملاقات با معلم خود می گذرانم و مطمئن هستم که او شخصا صحبت می کند و به آنها می گوید که آلرژن هایش چیست، چه چیزی را باید در نشانه هایی که او در گذشته داشته است جستجو کرد. ”

طبق گفته دکتر Purvi Parikh، متخصص آلرژیست و ایمونولوژیست در نیویورک و سخنگوی شبکه آلرژی و آسم، استراتژی Ware در مورد آن است.

پریخ به Healthline گفت: ” هر کس که در تماس با کودک است مانند : معلمان ، مربیان ، پرستاران ، مدرسان  آگاه باشید و “اطمینان حاصل کنید که تمام اشکال پر شده است و شما مقدار زیادی از داروهای اضطراری خود را، مانند اپی نفرین، تزریق خودکار، و انالایزر سریع تسکین” را به همراه دارید.

والدین می دانند که درگیر دخالت می باشند، اما از والدین خواسته اند که در برابر این احساس مقاومت کنند.

او گفت: “نترس از دفاع از فرزندت نترس.”من فکر می کنم که اکثر مردمی که تا الان با آنها صحبت کرده ام، به نوعی خوب می باشند. آیا لازم می باشند؟ واقعا به شما آرامش می دهد. من فکر نمی کنم برای انجام این کار سختی موجود باشد.

آموزش کودکان برای مراقبت از خود

دکتر BJ Lanser، متخصص آلرژی و ایمونولوژیست اطفال ملی بهداشت یونان در کلرادو، به Healthline گفت: برای کودکان مبتلا به آلرژی “برای یادگیری مسئولیت خودشان” اهمیت دارد.

او گفت که برخی از والدین احساس می کنند اگر فقط همه آلرژی ها را حذف کنید، فرزند آنها همیشه در معرض خطر است، اما این احساس امنیتی دروغین است زیرا امنیت دنیای واقعی را فراهم نمی کند.”

“ما هرگز نمی توانیم دنیا را از هر گونه آلرژی که هر کودک دارد پاک کنیم. لنسر گفت، این غیرممکن است.

لنسر به عنوان سن کودکان، افزایش آموزش و مسئولیت در مورد مراقبت از آلرژی را پیشنهاد می کند.

در آموزش آنها چه باید بکنند؟ چه عامل مهمی در کاهش اضطراب آنها وجود دارد؟ خانواده ها همچنین می توانند با آلرژیست ها برای کاهش اضطراب از طریق “چالش های قرار گرفتن در معرض” کار کنند.

لسانر گفت: “من سینی خودم را دارم و معمولا این کار را با یکی از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی درمانی انجام می دهیم و آنها سینی خود را در ما اختیار دادند “سپس ما به آرامی شروع به صحبت در مورد و معرفی غذاهای مختلف کردیم. که این شیر است و “من یک جعبه شیر در اینجا دارم و شما به شیر حساسیت دارید، اما می دانید، ما می توانیم این را با خیال راحت انجام دهیم.”

او به کودک تکرار می کند که فقط باید آنچه را در سینی خود دارند بخورند و هرگز غذا را به اشتراک نگذارد.

او همچنین آنها را برای واکنش های احتمالی به قرار گرفتن در موقعیت آماده می کند، بیان می کند که بخش مهم دیگری که ایمنی کودک را حفظ می کند، آموزش آنها را به انجام می رساند.

پاریخ احساسات مشابهی را بیان کرد.

پریخ گفت: “آماده سازی استرس را کاهش پیدا می کند زمانی که  توانایی فرزند شما برای تشخیص علائم و نشانه ها و زمانی که برای کمک به آنها درخواست شود. “همیشه ناهار خود را آماده کنید و فرزندتان را به خوردن اقلام ناشناخته بسپارید. همچنین اطمینان حاصل کنید که پزشکان اورژانس با آنها هستند و تمام مراقبین آگاه هستند. ”

دانستن اینکه فرزند می داند چه کاری باید انجام دهد در شرایط اضطراری موجب آرامش ذهن شده است.

او گفت: “یعقوب و من یک برنامه عملی را با هم در میان می گذاریم. من همیشه با او درباره آلرژی صحبت می کنم.”

او گفت که یعقوب می داند چه زمانی یک واکنش به بنادریل نیاز دارد،  چه زمانی او نیاز به یک رادیاتور دارد یا چه زمانی او نیاز به انژکتور دارد.

اشتباه برخی از والدین

لنسر توضیح داد که بعضی از والدین به سختی در حال بازگشت به مدرسه هستند و در نهایت آن را رد می کنند. “متأسفانه، آنچه که ما می بینیم، گاهی اوقات مردمی هستند که به دلیل اینکه حاضر به انجام کار نیستند، راحت نیستند و یا می ترسند، می گویند:” آه ما به خاطر آلرژی های خود به خانه می رویم “.

او این رویکرد را حمایت نمی کند.

او گفت:  نکاتی در خانه برای کودک به درستی روشن شود، ما می خواهیم این بچه را در مدرسه داشته باشیم که دارای تعاملات عادی و اجتماعی و بخشی از جامعه شود”.

برای Lanser، راه حقیقی نگه داشتن فرزند شما این است که به آنها ابزارهایی برای تصمیم گیری مناسب بدهید. قوانین ایمنی او کاملا ساده است.

” اگر شما اپی نفرین خود را ندارید شما هرگز نمی خورید. شما هرگز نمی توانید غذا بخورید اگر نمی دانید در آن چه می گذرد. یاد بگیرید چگونه به درمان یک واکنش بپردازید، یاد بگیرید چگونه یک واکن را به رسمیت بشناسید.

منبع: تاپ نیوز،1397

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: این نکات درباره آلرژی غذا باعث می شود بچه های شما در مدرسه سقوط کنند. آخرین ویرایش: آگوست 21, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2556

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *