چگونه بیماری های نروزی ممکن است رخ دهد

چگونه بیماری های نروزی ممکن است رخ دهد

535 0

محققان دانشگاه لستر، نور جدیدی را در مورد اینکه چگونه نورون ها در مغز با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، رها کرده است. این به طور بالقوه می تواند به درک ما از چگونگی و علت طیف وسیعی از بیماری های نورودنراتیو کمک کند.

گروهی که به رهبری دکتر جرن استینرت از دانشکده سم شناسی MRC در دانشگاه لستر به رهبری دکتر یورن استینرت است، دریافتند که مولکول مهم موجود در کل حیوانات از جمله بدن انسان به نام اکسید نیتریک نقش مهمی در تنظیم توابع نورون ها نه تنها در محدوده بلکه در مغز، کمک می کند تا “موزاییک” دانش را در مورد نحوه ارتباط مغز ما تفسیر کند.

اکسید نیتروژن یک مولکول سیگنالینگ است که در بسیاری از فرآیندهای فیزیولوژیکی و پاتولوژیک نقش دارد که به گسترش انعقاد خون، افزایش تولید خون و کاهش فشار خون کمک می کند.

تحقیقات جدید که توسط شورای پژوهشی پزشکی تأمین شده و در مجله PLOS Biology منتشر شده است ، یافته است که اکسید نیتریک نیز از طریق یک مدولاسیون یک مرحله سیگنالینگ در یک سیناپس، که در آن دو نورون اتصال و انتقال دهنده های عصبی آزاد می شوند.

این تنظیم موقعیت پروتئین، به نام پیچکین، را درون سیناپس تغییر می دهد و مقدار انتقال دهنده عصبی را که آزاد می شود تنظیم می کند.

دکتر Steinert می گوید: “ما برای اولین بار نشان دادیم که این پروتئین پیچیده می تواند تنظیم یا اصلاح شود تا بتواند عملکرد سیناپس و در نهایت نورون را تنظیم کند. این تاثیرات بزرگتر بر عملکرد جهانی مغز تاثیر می گذارد که باید به طور مداوم تنظیم شده و به تغییرات تقاضا برسد. همچنین پیامدهای مربوط به بیماری های عصبی، که در آن این سیگنال دقیق ممکن است اشتباه باشد و نورون قادر به انجام عمل نیست.

“این تحقیق همچنین می تواند برای درک بهتر وضعیت های عصبی، مانند بیماری های نورودنراتوری دیده شود، کمک می کند. اگر مسیرهایی که ما مشخص کردیم اشتباه می شود، می تواند به راحتی عملکرد کلی مغز را مختل کند و باعث مرگ عصبی شود.”

تیم تحقیق مسیر عصبی در Drosophila melanogaster میوه را بررسی کرد. آنها عمدتا تغییرات در عملکرد نورون یا شلیک الکتریکی یک نورون تک را تشخیص دادند.

سپس محققان از روش های ژنتیکی برای بیان پروتئین های معین مورد علاقه در نورون های خاص استفاده می کنند، با استفاده از روش های مختلف برای تجسم پروتئین ها ، مولکول ها و درون نورون ها به منظور تشخیص تغییرات در موقعیت و عملکرد آنها در یک نورون مورد استفاده قرار دادند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه لستر 

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: چگونه بیماری های نروزی ممکن است رخ دهد. آخرین ویرایش: سپتامبر 28, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4146

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *