تحقیقات نشان می دهد که زمان شروع اولیه مدرسه برای سلامتی کودکان بسیار مفید است

تحقیقات نشان می دهد که زمان شروع اولیه مدرسه برای سلامتی کودکان بسیار مفید است

569 0

زمان شروع اولیه می تواند سلامت دانش آموزان جوان را به روش های مختلفی تحت تاثیر قرار دهد. پس چرا مدارس بیشتر برنامه های خود را تغییر نمی دهند؟

انکوریج منطقه مدرسه وزن تحقیقات در مورد مدرسه ایده آل شروع به بار برای بچه ها در برابر منابع منطقه و نگرانی های عملی از پدر و مادر: در Anchorage، آلاسکا آخرین در یک خط طولانی که خود را در وسط یک بحث زنده اند.

تحقیقات در مورد زمان شروع اولیه ایده آل برای چندین دهه با مطالعات متعددی صورت گرفته است که بین زمان شروع مدرسه و خواب بهتر، افزایش حضور، کاهش تدریجی، کاهش خواب در کلاس، نمرات بهتر و سقوط وسایل نقلیه کمتر، همبستگی پیدا کرده است.

این چیزی نیست که بچه ها را از خواب بیدار کنند و به مدرسه برنخورند.

این در مورد تفاوت قابل ملاحظه در سلامت، عملکرد مدرسه و ایمنی است که نشان داده شده است که بعد از مدرسه شروع به کار کرد.

در حقیقت، شواهد بسیار محتمل است که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ، انجمن خواب آمریکایی (ASA) ، انجمن روانشناسی آمریکا (APA) و انجمن پزشکی آمریکا (AMA) همه اظهارات منتشر شده را تشویق می کنند که برای گذراندن زمانهای بعدی شروع به کار کنید.

اکثر توصیه ها نشان می دهد که مدارس نباید هرچه زودتر از ساعت 8:30 شروع شوند. با این حال، در سراسر ایالات متحده، مدارس بسیاری  زنگ اول را در ساعت 7:30 صبح شروع و بعد از آن زنگ می زنند. بنابراین، اگر بعد از شروع زمان برای دانش آموزان سالم تر باشد، چرا بیشتر مناطق در حال ایجاد تغییر نیستند؟ هیچ جواب ساده ای وجود ندارد.

موانع

“ولسوالی های اول که این تغییرات را انجام دادند، آنها را در 90 سالگی ساخت. این واقعیت که ما هنوز در “فیلیس پین، یکی از بنیانگذاران SLEEP در فیرفکس ، یک سازمان برای ایجاد دوره های بعدی برای دوره های متوسطه و دبیرستان در فیرفکس ، ویرجینیا، به Healthline گفت : در مورد این موضوع در سال 2018 صحبت می کنیم، نشان دهنده این است که چقدر سخت است که این کار را انجام دهیم.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که ولسوالی ها باید قبل از اینکه تغییرات را به زمان های بعد شروع کنند، در نظر بگیرند.

این شامل منابع مشترک مانند اتوبوس، و مشکلات مدیریت برنامه های اشتراکی است. به عنوان مثال، اگر مدارس متوسطه و دبیرستان بعدا شروع شود، آیا این به این معنی است که مدارس ابتدایی باید زودتر شروع شوند؟

این مسئله پیچیده است و مناطقی که تصمیم می گیرند در تغییرات همیشه موفق باشند.

“مدرسه در 9:30 بعد از ظهر یک سال با دبیرستان تلنگر شدیم و در ساعت 7:30 بعد از ظهر به دلیل تحقیقات [در زمان شروع ایده آل دبیرستان] شروع شد. کتی مک نیر، معلم متوسطه در فلوریدا، گفت که این یک شکست کامل بود و فقط در همان سال ادامه یافت.

چرا؟

استیسی سیمرا، مدیر ارتباطات گروه درباره شروع مدرسه بعدا توضیح داد که در حال حرکت دادن سطوح دیگر درجه به زمان شروع اولیه به منظور قرار دادن زمان شروع بعد برای دانش آموزان بالا، یک مشکل وجود دارد، زیرا “مدرسه راهنمایی زمانی است که تغییرات بیولوژیکی رخ می دهد که بعدا در چرخه خواب تغییر ایجاد می شود.

او چنین تغییرات برنامه ای را مانند یک McNair  به عنوان “پرتاب مدرسه متوسط ​​در زیر اتوبوس تجربه کرد”.

سیمپرا Healthline را به یک مطالعه مربوطه اشاره کرد که همچنین اختلالات خواب در مدرسه متوسطه را با استفاده از مواد غذایی بعدا در زندگی مرتبط می کند.

یکی از بزرگترین مشکلات برای بسیاری از مناطق این است که آنها در میان سه سطح آموزش (ابتدایی، متوسط ​​و دبیرستان) مشترک شده اند.

پیدا کردن یک راه حل که بچه ها را به مدرسه می برد با همان منابع که قبلا در دست داشته باشند، به این معنی است که هر کسی باید زودتر شروع کند.

راه حل طبیعی ممکن است به نظر بیاید که دانش آموزان مدارس ابتدایی را برای اولین بار تغییر می دهد، زیرا آنها به هر حال به طور پیشین هستند. اما در بعضی مناطق، ممکن است به این معنا باشد که بچه های کوچک انتظار یک ایستگاه اتوبوس در بخش تاریک سال را داشته باشند.

نگرانی های بیشتر والدین

استدلال پدر و مادر در برابر تغییر زمان شروع مدرسه است. بعلاوه برای مدیریت برنامه کاری خود در حالی که سعی می کنید بچه ها را از مدرسه بیرون کنید، برخی معتقدند که زمان شروع اولیه ابتدایی به معنای داشتن چند ساعت مراقبت بعد از مدرسه و قرار دادن درآمد در بودجه ماهانه خانواده است.

و سپس کسانی هستند که اعتقاد دارند که تغییر زمان شروع مدرسه به سادگی بچه ها را به گونه ای تنظیم می کند که آنها را برای “دنیای واقعی” آماده نمی کند.

با این حال، پین سریع عقیده این اسطوره را برطرف کرد و گفت: “دنیای واقعی نیازی نیست همه را در ساعت 6 صبح بیدار کند. ما انتخاب هایی را به عنوان بزرگسالان داریم.”

او همچنین اشاره کرد که اکثر بزرگسالان روزهای کاری 8 ساعته کار نمی کنند، سپس چهار ساعت کارهای گروهی، شغلهای پس از مدرسه و تکالیف را دنبال کنند.

پین گفت: “این بسیار خسته کننده است، زمانی که شما در واقع به برنامه هایی که این بچه ها دارند نگاه می کنند.”

این برنامه های بسته بندی اغلب یکی از دلایل برخی از والدین در مورد زمان شروع تحصیل برای مدرسه می باشد.

اما پین توضیح داد که اغلب این نگرانی ها به اندازه شگفتی هایی که دریافت می کنند ارزش ندارد.

او گفت: “این یک چالش است، زیرا این یک تغییر است.”اما این کاملا می تواند انجام شود. برنامه های ورزشی تنظیم می شود  و در کسب و کارهای محلی نوجوانان را  استخدام می کنند و باعث می شود بچه ها رشد کنند. ”

او همچنین به یکی دیگر از مزایا اشاره کرد و توضیح داد که کارشناسان عدالت زمان های نوجوانان راهنمایی و دبیرستان را دوست دارند. آنها می گویند اغلب زمان کمتری را دنبال می کنند تا بچه ها پس از مدرسه به تنهایی کنار گذاشته شوند تا والدین از کار خارج شوند ، به این معنی می باشد که زمان کمتری آنها به طور بالقوه در معرض مشکلات قرار می گیرند.

خطر حفظ وضعیت موجود

دکتر جودیت اوونز، مدیر داروهای خواب در بیمارستان کودکان بوستون، سالهاست در این زمینه حضور دارد. او با Healthline درباره اسطوره ها و تصورات غلط صحبت کرد و توضیح داد: “همه نوجوانان تغییر طبیعی در ریتم های روزانه با سن و در ارتباط با شروع بلوغ را تجربه می کنند.”

نتیجه

بر اساس اوانز، اکثر نوجوانان از لحاظ زیست شناختی برنامه ریزی شده اند تا پس از ساعت 11 شب خوابیدن و در ساعت 8 صبح بیدار شوند. آنها نمی توانند خود را مجبور کنند تا قبل از خواب به رختخواب بروند و والدین آنها هم نمی توانند.

پیش از شروع زمان، این بدان معنی است که بچه ها در طول روز کمترین سطح هوشیاری خود را به کار و یادگیری می پردازند. آنها نیز به طور موثر از خواب REM در فرآیند ربوده شده است.

بخش پزشکی خواب در دانشکده پزشکی هاروارد این موضوع را تایید، و دست بر روی تغییرات در الگوهای خواب ما در طول دوره از زندگی ما زده است.

در حالی که نیازهای فردی ممکن است متفاوت باشد، به طور متوسط ​​کودکان جوان تر از بیداری پیش می روند و نوجوانان تغییرات در سیستم هشدار روزانه خود را تجربه می کنند که موجب خوابیدن و بیدار شدن آنها می شود.

این تغییر به طور معمول حرکت می کند پس از تکامل کامل است و نوجوانان به بزرگسالی وارد می شوند.

استاندارد بالقوه جدید

آماندا Okesky مادر تنسی است که از دست اول از مزایای مثبت یک برنامه مدرسه دیده می شود.

او به Healthline گفت: “مراحل بعدی بعد باعث ایجاد تفاوت بین پسران نوجوان من شد. “به دست آوردن آنها آسان تر است، آنها در حال حاضر صبحانه خوردن، و نمرات آنها فوق العاده بهبود یافته است. این بهترین تصمیم ماست که مدرسه ما ساخته است. ”

در حالی که تغییر برنامه های مدرسه به زمان های بعد از شروع، ممکن است برای مناطق مناسب برای هماهنگی آسان نباشد، مزایای سلامتی به نظر می رسد که ارزش تلاش آنها را دارد.

برای والدین که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد چگونگی کمک به متقاعد کردن منطقه مدرسه خود برای شروع این تغییر می باشند، سازمان ابتدایی مدرسه بعدا ابزار و داستان های موفقیت را از والدین هایی که قادر به ایجاد تفاوت بوده اند.

به گفته پین، این یکی از بهترین چیزهایی است که والدین می توانند برای بچه هایشان انجام دهند.

“برای یادگیری فعال، شما باید به خوبی باقی بمانید. ما وقتی بچه ها را از خواب با سیاست های آغازین خود محروم می کنیم، بچه ها را از دست می دهیم. ”

منبع:تاپ نیوز،1397

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: تحقیقات نشان می دهد که زمان شروع اولیه مدرسه برای سلامتی کودکان بسیار مفید است. آخرین ویرایش: آگوست 21, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2551

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *