نقاط حساس بدن زنان | با احتیاط دست بزنید ( ۶ نقطه مهم!)

نوشته شده برای at 8:04 ب.ظ
304 0

نقاط حساس بدن زنان، با احتیاط دست بزنید ( ۶ نقطه مهم!)

نقاط حساس بدن زنان چه نقاطی هستند؟ در صورتی که در مورد این نقاط آگاهی داشته باشید چه تاثیری بر روی روابط زناشویی خواهد داشت؟ توجه داشته باشید که آشنایی با نقاط حساس بدن و زبان بدن تاثیر بسیاری بر روی روابط جنسی دارد زیرا زنان برای این که یک رابطه جنسی جذاب را تجربه کنند.

نیاز به معاشقه و پیش نوازی کافی دارند. معاشقه به زنان کمک می کند تا برای رابطه جنسی آمادگی کاملی داشته باشند، هم چنین آشنا شدن با نقاط حساس بدن زنان به شما کمک می کند تا با اطلاعات کافی رابطه داشته باشید و روابط جنسی هیجان انگیزی را تجربه کنید.

هم چنین با کمک مشاوره جنسی می توانید اطلاعات تان را در این خصوص افزایش دهید، تا آگاهی تان افزایش یابد.

رابطه جنسی و شهوت

شهوت انسان از مغز شروع می گردد. زمانی که مرد و زن نسبت به یگدیگر دچار شهوت می شوند بدن شان نسبت به این حس پاسخ می دهد و با تحریکات به وجود آمده می توانند اوج لذت جنسی را تجربه کنند.

در این شرایط شناختن نقاط حساس بدن زنان از اهمیت بسیاری برخوردار است و یک رابطه جنسی لذت بخش را ایجاد می کند، زمانی که نقاط حساس تحریک می شود مرد می تواند شهوت بیشتری را در همسرش ایجاد کند و لذت جنسی بیش تری را به او هدیه دهد.

در صورتی که زن از رابطه جنسی اش لذت ببرد و ارگاسم و رابطه سرشار از لذت را تجربه کند، مرد لذت بسیاری می برد و رابطه جنسی جذابی را با هم تجربه خواهند کرد.

ضروریت شناخت نقاط حساس  بدن زنان

بسیاری از متخصصان به این باور رسیده اند که نرسیدن زنان به ارگاسم به خاطر ناتوانی همسر یا پارتنرشان می باشد، این ناتوانی آن ها ریشه در ناآگاهی مردان در مورد نقاط حساس زنان و عشق بازی صحیح دارد.

بسیاری از افراد فکر می کنند که نقاط حساس بدن زنان دستگاه تناسلی و سینه آن ها می باشد، اگر چه این نقاط حساس و تحریک پذیر باشد اما نقاط دیگری هم در بدن زنان وجود دارد که تحریک آن ها لذت رابطه جنسی را افزایش می دهد.

هم چنین بسیاری از اختلالات جنسی در زنان را می توان با افزایش اطلاعات و آگاهی در زمینه نقاط حساس بدن شان و عشق بازی بهتر بهبود داد تا رابطه جنسی بهتری را تجربه کنند.

نقاط حساس بدن زن کدامند؟

نقاط حساس بدن زنان نقش اصلی در برانگیختگی جنسی و رابطه جنسی به همراه دارد، بر روی بدن زنان نقاط بسیار حساسی وجود دارد که باعث لمس و تحریک آن ها شده و بر روی کیفیت رابطه جنسی اثر می گذارد.

اگر چه لمس این نقاط باعث می شود تا زمان نسبت به رابطه جنسی واکنش بهتری داشته باشند اما تحریک این نقاط توسط مردان به لذت آن ها می افزاید و برای مردان هم جذاب است.

در صورتی که مردان با بدن زنان آشنا باشند، خواهند توانست رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کند که در ادامه این مقاله این نقاط را بیان کرده و مورد بررسی قرار می دهیم زیرا افراد در عشق بازی با همسر و یا شریک جنسی شان به این نقاط نیاز دارند.

  1. نقاط حساس : کلیتوریس

بر اساس تحقیقاتی که در مورد لذت جنسی در زنان انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که تحریک کلیتوریس یکی از آسان ترین راه ها برای تجربه ارگاسم زنان به حساب می آید،

با لمس این ناحیه و ایجاد فشار و لرزش در کلیتوریس باعث می شود تا زن لذت جنسی بیشتری را تجربه کند، زمانی که تحریک کلیتوریس با تحریک سینه ها به خصوص نوک سینه ها همراه باشد تاثیر بسیاری بر روی زنان خواهد داشت و بر کیفیت روابط جنسی موثر می باشد.

  1. نقاط حساس بدن زن : واژن

برای این که بدانیم یک زنان را چطور به اوج لذت جنسی برسانیم باید در مورد نقاط حساس بدنش آگاهی داشته باشیم، مهارت در تحریک نقاط حساس بدن زن  باعث افزایش میل جنسی زنان می شود.

یکی از نقاط حساسی که در بدن زنان قرار دارد نقطه جی است این نقطه یک ناحیه فرضی در درون واژن می باشد که زمانی که در حین دخول تحریک شود لذت بسیاری برای زن به همراه دارد و منجر به ارگاسم او می شود.

برخی از محققان معتقدند که در این ناحیه نقطه جی وجود ندارد و نوعی تجربه ذهنی به حساب می آید اما گروهی از زنان گزارش داده اند که تحریکات عمیق در حین دخول باعث لذت بیشتری در آن ها شده است و منجر به تجربه ارگاسم می شود.

هم چنین این تحریک و لذت ممکن است به خاطر نورون های عصبی زیادی که در نواحی انتهایی واژن قرار دارد ایجاد شود و زمانی که این نواحی مورد تحریک قرار گیرند باعث می شوند تا فرد پیام های بیشتری از لذت را به مغز برساند و زنان به اوج لذت جنسی برسند.

  1. نقاط حساس بدن زن : لب و دهان

بر اساس تحقیقات انجام شده بوسیدن همسر بیشتر از این که در تحریک رابطه جنسی موثر باشد باعث ساختن رابطه عاطفی عمیقی می شود، بر اساس نظر زنان لب ها یکی از مهم ترین نقاط در بدن آن ها برای تحریک جنسی می باشد. این دو نظر با یکدیگر منافاتی ندارند و هر دو آن ها می توانند صحیح باشند.

زیرا بوسه مقدمه ای برای شروع رابطه و ادامه آن می باشد هم چنین ارتباط عاطفی را تقویت می کند و می تواند بر روی عشق بازی میان زوجین تاثیر گذار باشد و بر روی روابط زوجین نقش بسیاری داشته باشد.

  1. گردن

بر اساس مطالعاتی که در این خصوص انجام شده است زنان نسبت به نوازش آرام گردن حساس هستند و این نوازش باعث تحریک بسیاری از آن ها می شود. هم چنین در تحقیقات انجام شده نکته جالبی بیان شده است.

زنانی که وزن کم تری دارند نسبت به تحریکات ملایم گردن خود حساس تر می باشند و نسبت به لمس آن واکنش بیشتری نشان می دهند اما از نظر علمی برای اثبات این ادعا هیچ توجیهی وجود ندارد.

  1. سینه ها

جالب است بدانید که زنان و مردان هر دو به تحریک سینه ها به خصوص نوک آن ها حساس هستند، تحریک نوک سینه ها در زنان همان مناطقی از مغز را فعال می کند که هنگام تحریک کلیتوریس و واژن فعال می شود.

با فشار و لرزش نوک سینه ها می تواند لذت جنسی در زنان را افزایش داد و به تجربه ارگاسم آن ها کمک کرد و با تحریک سینه ها فرد در کمترین زمان برای رابطه جنسی آماده می شود و می تواند رابطه لذت بخشی را تجربه نماید.

  1. گوش ها

گوش ها نسبت به لمس بسیار حساس هستند زیرا در این ناحیه عصب های انتهایی بسیاری وجود دارد اما هنوز دانشمندان نمی دانند چرا با لمس گوش ها، افراد نسبت به تحریک جنسی واکنش نشان می دهند.

با توجه به این موارد گوش ها نواحی حساس و رایجی هستند که بر روی تحریک روابط جنسی زنان نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری دارند.

  1. باسن

زمانی که نقاط حساس بدن توسط همسرتان مورد تحریک قرار می گیرد جریان خون در نواحی باسن افزایش می یابد  و با دست زدن به این نواحی می توانید به تحریک همسرتان کمک کنید، توجه داشته باشید که نواحی باسن باید به آرامی ماساژ داده شود و از اقدامات خشن بپرهیزید. در این خصوص اطلاعات خود را در زمینه ماساژ جنسی خود را افزایش دهید.

  1. نقاط حساس بدن زن : سر

نوازش سر مخصوصا نوازش موها در قبل و بعد از رابطه جنسی تاثیر بسیاری در ارتباط شما با همسرتان دارد و یکی از نقاط حساس بدن به شمار می آید. زنان نسبت به موهایشان علاقه بسیاری نشان می دهند و دوست دارند همسرشان با نوازش موها قبل و بعد از رابطه محبت شان را به آن ها نشان دهد.

 

  1. شکم و ناف

یکی از نقاط حساس بدن زنان شکم و ناف او می باشد و با نوازش این ناحیه می تواند لذت بسیاری را تجربه کند، به همین دلیل سعی کنید با بوسیدن، نوازش، لیسیدن و غلغلک دادن این ناحیه همسرتان را تحریک کنید، در ابتدا رابطه جنسی می توانید به آرامی شروع به بوسیدن این ناحیه کنید و سپس به طرف لگن و ناحیه کلیتوریش حرکت نمایید.

البته توجه داشته باشید که به دست آوردن مهارت در این خصوص نیاز به آموزش دارد پس سعی کنید مهارت های جنسی را از طریق آموزش سکس یاد بگیرید و هم چنین از مشاوره های جنسی کمک بگیرید تا آگاهی شما در این خصوص افزایش یابد.

  1. نقاط حساس بدن زن : دست ها

از جمله نقاط حساس در بدن خانم ها دست ها به خصوص ناحیه مچ دست می باشد، ناحیه نبض را با بوسه های آرام و نوازش های آهسته در کنار حرکات زبان مورد تحریک قرار دهید، بسیاری از زنان و مردان در مورد این نقطه تحریک آمیز اطلاعی ندارند.

با یک بار تجربه می توانید میزان تحریک پذیری و ارضا شدن شگفت انگیزی را در زنان تجربه کنید. برای نوازش دست ها، بهتر است از ناحیه انگشتان شروع شود تا به آرامی کل دست ها مورد نوازش قرار گیرد.

  1. زانوها

یکی از نقاط حساس بدن زنان زانوها هستند شما می توانید در زمان رابطه جنسی، زانوها همسرتان را بالا آورده و بر روی شانه هایتان قرار دهید تا به نوازش آن ها بپردازید. در حین رابطه جنسی با دست زانوهایتان را نوازش کرده و بعد دست هایتان را بر روی ساق پا به حرکت در آورید.

هم چنین با بوسیدن زانوها می توانید میزان تحریک خانم ها را افزایش دهید، برای آگاهی در این خصوص اطلاعات خود را در مورد روش های تحریک جنسی افزایش دهید.

نکته ای که بسیار مهم است و باید به آن توجه کرد این است که مهارت و تنوع در سکس به اندازه شناخت نقاط حساس بدن اهمیت دارد، زیرا هر چیزی هر چند لذت بخش باشد به مرور زمان با تکرار زیاد، جذابیت خود را از دست می دهد.

به همین دلیل باید در پیش نوازی جنسی تنوع داشت و هر بار سعی کنید غافلگیری و جذابیت خاصی برای شریک جنسی تان داشته باشید تا هردو در این خصوص لذت بیشتری را کسب کند.

کلام آخر

توجه داشته باشید که شناخت بدن همسر باید از طرف هر دو زوج صورت گیرد و این امر لازم و ضروری می باشد، زوج هایی که در رابطه شان صمیمیت زناشویی بیشتری دارند نسبت به علایق و جسم یکدیگر اطلاعات بیشتری دارند و آگاه هستند.

در صورتی که نقاط حساس بدن همسرتان را نمی شناسید بهتر است از مشاور و متخصص در زمینه مسائل جنسی کمک بگیرید تا بتواند در مورد رابطه جنسی، لذت در رابطه جنسی و تنوع در آن شما را آشنا کند و نقاط حساس بدن خود و همسرتان را بشناسید.

در این راستا مرکز مشاوره ستاره ایرانیان از مراکز مشاوره درمانی می باشد که برای سهولت و راحتی کار خدمات تلفنی را ارائه کرده است تا افراد از طریق تماس تلفنی مشاوره های تخصصی و زناشویی بهره مند شود.

منبع : نقاط حساس بدن زنان | با احتیاط دست بزنید ( ۶ نقطه مهم!)

بازنشر(Cite this article as):
دکتر ندا. تاپ نیوز: نقاط حساس بدن زنان | با احتیاط دست بزنید ( ۶ نقطه مهم!). آخرین ویرایش: ژانویه 15, 2022. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=8402

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *