ترکیبی برای جلوگیری از فعال شدن مغز در سلول های سرطان پستان

ترکیبی برای جلوگیری از فعال شدن مغز در سلول های سرطان پستان

نوشته شده برای at 2:33 ب.ظ
606 0

محققان متدیست هوستون با استفاده از مدل سازی کامپیوتری برای پیدا کردن یک ترکیب دارویی تحقیقاتی برای بیماران مبتلا به لوسمی برای درمان سرطان پروستات سه گانه منفی در هنگام گسترش آن به مغز انجام شده است.

محققان متدیست هوستون با استفاده از هزاران دارو در دسترس، متوجه شدند آیا می توانند ترکیباتی را شناسایی کنند که باعث جلوگیری از گسترش سلول های سرطانی و یا متاستاز شدن شوند. آنها اوردلفوزین را کشف کردند، که به عنوان یک تحقیق در زمینه درمان لوسمی تایید شده توسط FDA بوده است و همچنین در تحقیقات بالینی برای تومورهای مغز اولیه مورد استفاده قرار گرفته است.

دانشمندان در 22 مارس روزانه تحقیقات سرطان تحقیقاتی را انجام دادند که چگونه سلول های بنیادی سرطان منفی سه گانه منفی را از بیماران به موش تزریق کردند. پس از درمان آنها با این ترکیب، سلول های بنیادی سرطانی پس از متاستاز شدن به مغز رشد نمی کنند.

” استیون ت. وونگ بیان کرد: این ترکیب سلول های سرطانی را از برقراری ارتباط با سلول های مغزی جلوگیری کرد و آنها را از پستان به مغز متوقف کردند. دفع مواد مخدر برای جلوگیری از گسترش سرطان می تواند یک تغییری در پیشگیری و درمان بیماری های متاستاز مغزی باشد.” استیون ت. وونگ، Ph.D.، PE، رئیس سیستم پزشکی و مهندسی زیست شناسی در موسسه تحقیقات متودیست هوستون و یکی از نویسندگان متناظر بود.

بیماران سه گانه منفی معمولا بعد از تشخیص متاستاز مغز، زمان بقای کوتاه تر را نشان می دهند، و این نشان می دهد که این سلول های تومور پس از گذراندن به مغز، بسیار راحت تر می آیند. منافذ سه گانه در معرض خطر ابتلا به سرطان پستان است و تمایل به نشان دادن صفات بیشتری از سلول های بنیادی سرطانی را نسبت به سایر انواع سرطان پستان دارد.

هونگ ژائو، دکترای دکترا، استادیار سیستم های پزشکی و مهندسی زیست شناسی در موسسه تحقیقات متودیست هوستون و نویسنده همکاری می گوید: “گزینه های درمان مناسب برای متاستاز مغز هنوز نیازمندی ناخوشایند است. از آنجا که ادوالفسین قبلا تأیید شده FDA است، ما می خواهیم این ترکیب را در یک مطالعه بالینی ، 2 فاز را برای سرطان متاستاتیک مغز در چند سال آینده حرکت دهیم.”

آوردن یک داروی جدید به بازار می تواند میلیاردها دلار هزینه داشته باشد و تا 17 سال طول بکشد. این اولین بار نیست که وانگ و آزمایشگاهش مواد مخدر را برای سرطان سینه تجویز کرده اند. در سال 2011، داده های بزرگ داده های ریاضی و بیوانفورماتیک داده شده برای نمایش داروهای مورد تایید FDA که ممکن است در برابر سلول های بنیادی سرطانی موثر باشد، مورد استفاده قرار دادند. در همکاری با مرکز سرطان متودیست هاستون، آنها کلروکین دارو ضد مالاریا را به عنوان یک قاتل سلول های بنیادی سرطانی سرطان شناسایی کردند. چند سال پیش، گروه دیگری ترکیبات موجود که جریان خون را در قلب آسیب دیده بهبود می بخشد، کشف کردند، همچنین اثبات کردند که در درمان علائم ترشح موضعی پیشرفته یا متاستاتیک با ترکیب شیمی درمانی موثر است. هر دو دارو در حال حاضر در آزمایشات بالینی هستند.

وانگ و آزمایشگاه او می خواهند ببینند که آیا ادلبوفسین می تواند در تحقیقات بالینی آینده متمرکز بر سایر سایت های تومور مانند ریه، تخمدان و سرطان پانکراس باشد.

منبع:

موارد ارائه شده توسط هوستون متودیست 

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: ترکیبی برای جلوگیری از فعال شدن مغز در سلول های سرطان پستان. آخرین ویرایش: اکتبر 1, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4233

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *