محقق علوم مغز، مدار مغز را شناسایی می کند که موجب ترس از عود می شود

محقق علوم مغز، مدار مغز را شناسایی می کند که موجب ترس از عود می شود

1236 0

استیو مارن، Claude H. Everett Jr. 47 استاد گروه هنرهای لیبرال در گروه علوم روانشناسی و مغز دانشگاه تگزاس A & M، و آزمایشگاه سیستم های عاطفی و حافظه (EMSL) به کشف پیشرفت در فرایند ترس عود پرداخته است.

مقاله ای در مورد یافته های خود، به نام “مهار خوراک پیش قاعده هیپوکمپ از قشر prefrontal متقاعد کننده از ترس خاموش”، در شماره فوریه Science Neuroscience ، مجله علمی است که در مقالات پژوهشی اصلی در علوم مغز متمرکز شده است.

مارن گفت این کشف می تواند برای پزشکان درمان اختلالات مانند PTSD مفید باشد.

مارن گفت: “بیماران اغلب در معرض درمان قرار می گیرند تا ترس خود را از موقعیت و انگیزه های مرتبط با تروما کاهش دهند. گرچه تحت تاثیر قرار گرفتن در معرض درمان اغلب موثر است، ترس پاتولوژیک و اضطراب شناخته شده است که در معرض بازگشت یا” عود “قرار می گیرند. این اغلب اتفاق می افتد، مثلا زمانی که محرک های مرتبط با تروما که در طول درمان تحمل می شوند، به طور غیر منتظره تجربه در خارج از زمینه بالینی است. تسریع ترس پس از درمان در دو سوم از بیماران تحت درمان قرار گرفته است. ”

در تحقیقات خود، مارن و تیم او رابطه بین سه قسمت مغز را بررسی کردند. هیپوکامپ، که در حافظه دخیل است؛ قشر prefrontal، در کنترل و نظارت اجرایی دخیل است. و amygdala، درگیر احساسات است. در حالی که نوروکلئوتید بین این سه نفر به مدت طولانی شناخته شده است که به ترس و وحشت زدگی می پردازند، این مطالعه توانسته است ارتباط بین هیپوکامپ و نوع خاصی از سلول را در قشر پیشانی ایجاد کند که در عود ترس دخیل است.

تراویس گود، دانشجوی کارشناسی ارشد و عضو تیم تحقیقاتی، گفت: “این امر پیامدهای فراوانی برای درمان اختلالات ترس در آینده دارد، همانطور که اکنون می دانیم که چه بخش هایی از مغز باید هدف قرار گیرد.”

سایر اعضای تیم تحقیقاتی تگزاس A & M شامل جینگجی جین، توماس جیوستینو، کیان وانگ، گیلین م. Acca و پل جی فیتز جرالد هستند. EMSL همچنین با آزمایشگاه Sah در استرالیا، به رهبری Pankaj Sah مشغول به کار است.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه تگزاس A & M 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: محقق علوم مغز، مدار مغز را شناسایی می کند که موجب ترس از عود می شود. آخرین ویرایش: اکتبر 5, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4459

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *