محقق بینش خود را درباره مدار مغزی نشان می دهد

محقق بینش خود را درباره مدار مغزی نشان می دهد

771 0

تحقیقات جدیدی از یک تیم تحت رهبری دانشمند دانشگاه مارشال، W. Christopher Risher، Ph.D. نشان می دهد بینش های مولکولی جدیدی در مورد نحوه شکل گیری و بلوغ مدارهای مغز چندین سلول را به وجود می آورد.

مغز یک عضو بسیار پیچیده است که ما را قادر به فکر کردن، به یاد آوردن، حرکت و انجام وظایف ساده و پیچیده می کند. این فرایندها نیازمند عملکرد مدارهای مغز است که از ارتباطات بین سلول های عصبی نام برده می شود. نورون ها در سایت هایی به نام سیناپس با یکدیگر تماس می گیرند.

ریشر، استادیار گروه علوم زیست پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مارشال، دانشکده پزشکی جوآن سی. ادواردز، و این گروه سیناپس ها را در قشر مغزی، یک منطقه مغزی که پردازش اطلاعات حساس و کنترل موتور را کنترل می کند، مورد مطالعه قرار داد. این تحقیق شامل استفاده از موش هایی بود که گنجایش خود را از دست داده بودند، که برای اینکه چگونه نورون ها به سیگنال های ناشی از سلول های غیر عصبی به نام آستروسیت ها پاسخ دهند، ضروری است، زیرا آن نیز گیرنده برای داروهای معمولی درد، گاباپنتین است. با ضخامت 2 -1، نورونهای قورباغه چندین سیناپس با یکدیگر ایجاد می کنند که نشان می دهد مغز شدیدا آسیب دیده است.

با استفاده از یک تکنیک به نام میکروسکوپ الکترونی سه بعدی، نویسندگان مشخص کردند که برای ساختار سیناپس مناسب چه چیزی لازم است؟ ریشر و همکاران بیشتر مشاهده شد که  قادر به ترویج تشکیل و رشد سیناپس از طریق یک مولکول سیگنال شناخته شده به نام Rac1 می باشد، در حالیکه ارتقاء سیگنال ها و یا سیگنال Rac1 برای بازسازی اتصال مغز کافی است.

کار ریشر و همکاران بینش های جدیدی را در زمینه توسعه اختلالات مدار سیناپسی ایجاد می کند که در بیشتر اختلالات روانپزشکی وجود دارد، که سیگنالینگ آستروسیت به نورون را به عنوان یک هدف اصلی درمانی مورد استفاده قرار می دهد.

ریش گفت: “اگرچه این کار عمدتا مبتنی بر زیست شناسی سلولی و مولکولی است، تعدادی از پیامدهای مربوط به بیماری های عصبی و بیماری نوروپزشکی، به ویژه اوتیسم و ​​اعتیاد مطرح شده است. “این نتایج نشان می دهد که آستروسیت ها برای تشکیل شبکه های عملکردی عصبی در یک منطقه مغزی که بسیاری از توابع مرتبه بالاتر را کنترل می کند، حیاتی است. این مسیر سیگنالینگ می تواند توسط گاباپنتین مهار شود و این نشان می دهد که اختلال عملکرد سیناپسی در شرایطی که معمولا با گاباپنتین درمان می شود، شامل تشنج درد و اعتیاد نوروپاتیک به علت اختلال در این پروسه های سلولی است. ”

منبع داستان:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه مارشال، دانشکده پزشکی جوآن سی. ادواردز .

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: محقق بینش خود را درباره مدار مغزی نشان می دهد. آخرین ویرایش: آگوست 25, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2764

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *