مسیر جدید در مغز برای فرار از شکارچیان پیدا شده است

مسیر جدید در مغز برای فرار از شکارچیان پیدا شده است

643 0

محققان دانشگاه کوئینزلند، به دنبال این هستند که چگونه مغز درک می کند و به شکارچیان واکنش نشان می دهد. دانشیار دانشکده پزشکی بیوتکنولوژی اتان اسکات گفت که پردازش تهدیدهای بصری مغز یک پازل واقعا جالب در علوم اعصاب بود.

دکتر اسکات گفت: “حیوانات و حشرات از انسان سعی در فرار از جسمی در پاسخ به یک تهدید بصری دارند. اما ما نمی دانیم که چگونه مغز تشخیص می دهد که محرک تهدید می کند یا تصمیم می گیرد فرار کند. از آنجا که لاروهای ماهی قزل آلا کوچک و شفاف هستند، ما با استفاده از میکروسکوپ ها فعالیت در سراسر مغز را بررسی کردیم، در حالی که تهدیدات بصری ارائه شد. این یک پنجره به پاسخ های مغز ما بود.”

دکتر لوسی هپ، متخصص مکاتبه ایوان کوئینزلند، دکترای دانشکده پزشکی را تکمیل کرد. او گفت که این مطالعه نشانگر ظهور بزرگ ماهیان زراعی است که به سمت آنها حرکت می کند.

دکتر هپ گفت: “ما دریافتیم که اطلاعات بصری دریافت شده از چشم به قطعات، مانند شکل و روشنایی تقسیم شده است. این اجزاء سپس نیاز به تحقیق جداگانه توسط دو بخش مختلف از مغز برای ماهی مناسب برای پاسخ مناسب پردازش شده است. هنگامی که یک تهدید بصری ظاهر شد، سلول های بخش خاصی از مغز، تالاموس روشن شد. اما اگر ما در فعالیت تالاموس دخالت کردیم، ماهی نمی تواند تشخیص تهدید و شنا کردن را داشته باشد. این نتایج کمک می کند تا تصویر ما را از اطلاعات مختلفی از طریق اطلاعات مغز و از طریق مغز نشان دهد و مغز جهان خارج را نشان دهد. از آنجا که این عملکردها در بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی خاص، از جمله اختلالات طیف اوتیسم و ​​اسکیزوفرنی غیرطبیعی هستند، این مرحله مرحله ای را برای مطالعات بیشتر در مکانیسم های اولیه اختلالات ایجاد می کند.”

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه کوئینزلند 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: مسیر جدید در مغز برای فرار از شکارچیان پیدا شده است. آخرین ویرایش: سپتامبر 2, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3086

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *