معایب سرعت دقت در مغز افزایش می یابد

معایب سرعت دقت در مغز افزایش می یابد

745 0

تغییرات گسترده در فعالیت عصبی باعث می شود مردم به سرعت تصمیم بگیرند که “افزایش رشد در مغز”، یک مطالعه انسانی در eNeuro نشان می دهد. یافته ها به حل و فصل یک مسئله اصلی در درک ما از تصمیم گیری کمک می کند.

توانایی بهینه سازی تعادل بین تصمیم گیری دقیق و شتابزده برای زنده ماندن حیاتی است. با این حال، یک توضیح قانع کننده برای اینکه مغز چگونه چنین تعادل ایجاد کند، شناخته شده است (SAT).

کارمن کلل و همکارانش، گزارشات متضاد SAT را با ارائه شواهد برای مدل تصمیم گیری سریع که اطلاعات هر دو رفتاری و عصبی را توضیح می دهند، آشتی داده است. برای این مطالعه، مشارکت انسانی جهت جابجایی نقاط روی یک صفحه را به سرعت یا به همان اندازه که ممکن بود با استفاده از پاسخ “خرج کردن” یا “درک” آنها نشان می داد در حالی که فعالیت مغز و عضلات آنها ثبت شد.

محققان دریافتند که نتایج آنها به بهترین شکل توسط یک مدل توضیح داده می شود که در آن مغز نسبت سیگنال به نویز فعالیت عصبی را تنظیم می کند تا تعادل بین سرعت و دقت را با محدوده تصمیم گیری مطابقت دهد.

منبع:

موارد ارائه شده توسط انجمن علوم اعصاب

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: معایب سرعت دقت در مغز افزایش می یابد. آخرین ویرایش: سپتامبر 16, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3676

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *