نورون ها در اوایل بیماری مغزی مبارزه می کنند

نورون ها در اوایل بیماری مغزی مبارزه می کنند

945 0

بر اساس یافته های امروز منتشر شده در مجموعه آکادمی ملی علوم (PNAS)، یک هدف درمانی برای حفظ دید در بیماران مبتلا به گلوکوم ممکن است پیامدهای درمان های مرتبط با بیماری های عصبی مانند آلزایمر و پارکینسون را داشته باشد.

دیوید کالکینز، دکترای علمی، معاون و مدیر تحقیقات موسسه چشم واندروبیل، گفت که پیش از این اعتقاد داشتند که از بین رفتن فعالیت شبکیه، اتصال بین شبکیه و مغز باید از بین برود.

کالیکنز، دنیس O’Day، استاد چشم پزشکی و علوم بصری و مدیر مرکز تحقیقات بینایی واندربیلت، گفت: “این دگماتیک این بوده است که یک بار شروع شده است، بیماری های نوروژنیک یک مسیر یک طرفه است. آنچه که ما نشان دادیم این است که مغز در حال مبارزه است. ما متوجه شدیم که نورونهای فردی برای حفظ سیگنالینگ بین مناطق مغز مبارزه می کنند و بنابراین پیشرفت را تسریع می کنند. این تعادل بین بیماری و انطباق است.”

“ما متوجه شدیم که مکانیزمی که این پاسخ را ایجاد می کند، عموما چشم انداز را برای مدت کوتاهی علی رغم بروز استرس در گلوکوم حفظ می کند. ما فکر می کنیم که می توانیم بر اساس این مکانیزم درمان های جدیدی را برای حفظ نشانه های عصبی بینایی حفظ کنیم چشم انداز حتی به عنوان یک بیماری پیشرفت می کند. ”

این تیم با استفاده از مدل گلوکوم، علت اصلی کوری غیرقابل برگشت در جهان، برای ثبت و مقایسه چگونگی از دست دادن سیناپس ها به کاهش سیگنال های آکسون اشاره دارد.

تیم کالیکینز دریافتند که سیگنال های آکسون کاهش نمی یابد، بلکه سیگنال به مغز افزایش می یابد، به این معنی که نورون ها علیه از دست دادن فعالیت های هیجان انگیز مبارزه می کنند.

او گفت: “با استفاده از این اطلاعات، ما امیدواریم که این مکانیزم تطبیقی ​​طبیعی را افزایش داده و سیگنالینگ طولانی مدت را بین مناطق مغز و جلوگیری از انقباضات بعدی ادامه دهد. تا زمانی که سیگنالینگ حفظ شود، پیشرفت کند و چشم انداز حفظ می شود. اکنون ما مکانیزمی را که باعث انطباق می شود شناسایی می کنیم، می توانیم از طریق داروهای جدید یا حتی ژنتیک استفاده کنیم.”

منبع:

موارد تهیه شده از مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: نورون ها در اوایل بیماری مغزی مبارزه می کنند. آخرین ویرایش: اکتبر 5, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4430

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *