پروتئین مغز، الگوهای علمی را برای درک صرع نشان می دهد

پروتئین مغز، الگوهای علمی را برای درک صرع نشان می دهد

613 0

به لطف کشف موفقیت آمیز توسط UNLV، دانشکده پزشکی دانشگاه توفتس و یک تیم بین المللی محققان که در حال بررسی نحوه ارتباط پروتئین ها برای کنترل شلیک سلول های مغزی هستند، درمان های جدید می تواند در افق برای افراد مبتلا به صرع و یا اضطراب باشد.

این مطالعه که در « ارتباطات طبیعت» منتشر شده ، بینش جدیدی را در مورد راههای تنظیم یک «محفظه» اختصاصی سلولهای مغز فراهم می کند که سیگنالینگ آنها را کنترل می کند. اگر دانشمندان و پزشکان بتوانند در این محفظه نفوذ کنند، می توانند شلیک سلول های مغزی را کنترل کنند که ممکن است در میان دیگر موارد از تشنج ها جلوگیری کند.

روان درمانگر UNLV و نویسنده اصلی، راشل هینز گفت که الگوهای کنترل فعالیت برای عملکرد مغز بسیار مهم هستند.

هینس گفت: “اگر ما بتوانیم درک کنیم که چگونه فعالیت الگوهای مغز را می توانیم درک کنیم و چگونه ممکن است در یک اختلال مانند صرع، که در آن فعالیت مغز غیر کنترل  شود، متوجه آن شویم؟”اگر برای ما این کنترل مهم است، ما می توانیم راه های بهتری برای درمان و بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به تشنجات صرعی و شاید انواع اختلالات مانند اختلالات اضطراب یا خواب را بیابیم.”

پروژه شش ساله یک گام نزدیکتر به پاسخ دادن به سوالات ده ساله در مورد کنترل موج مغزی، با کمی تعیین چگونگی تعامل دو پروتئین کلیدی و گیرنده GABAA a2 subunit و کللی بیستین ، در ارتباط است. هنگامی که تعامل در مدل های جویدن اختلال ایجاد شد، آزمایش های EEG موج مغزی را که از کنترل خارج می شد، نشان می داد که الگوهایی را که در افراد مبتلا به صرع و اضطراب دیده می شود، تقلید می کند.

هینس گفت: “این قطعه است که می تواند به طور بالقوه کتاب های درسی را تغییر دهد: پیش از این، ما در مورد چگونگی همکاری این قطعات و فکر کردن به این که شاید یک گروه از سه یا چند پروتئین تعامل داشتیم، سوالی داشتیم. “اما تحقیق تیم ما به شدت نشان می دهد که بین دو نفر از آنها تعامل بسیار خاصی وجود دارد و این به دنبال آن است که چگونه دانشمندان علوم اعصاب قادر به تنظیم این منطقه باشند.”

استفن موس، استاد علوم اعصاب در Tufts و مدیر آزمایشگاه AstraZeneca برای علوم پایه و عصبی در بوستون، هماهنگ تلاش های پژوهشی است. موس گفت که نتایج مطالعه باید تحریک توسعه مواد مخدر که هدف قرار گیرنده GABAA a2 subunit به عنوان درمان جدید می باشد، معالجه موثرتری برای صرع است.

هینز و همسرش، دواستین هینس، استاد روانشناسی UNLV در این پروژه با محققان دانشکده پزشکی دانشگاه توفست در بوستون ایالات متحده آمریکا مشارکت داشتند، جایی که راشل پس از دکترا با موس همکار بود؛ و همچنین دانشگاه وورزبورگ در آلمان؛ دانشگاه تورین در ایتالیا؛ دانشگاه زوریخ در سوئیس؛ دانشگاه کالج لندن در انگلستان؛ و IMED Biotech Unit از AstraZeneca، بوستون ایالات متحده آمریکا.

این تحقیق توسط کمک های مالی موسسات ملی بهداشت، Deutsche Forschungsgemeinschaft، موسسات تحقیقاتی بهداشت کانادا و موسسه آموزش عالی آلمان پشتیبانی شد.

منبع داستان:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه نوادا، لاس وگاس . اصلی نوشته شده توسط Keyonna Summers.

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: پروتئین مغز، الگوهای علمی را برای درک صرع نشان می دهد. آخرین ویرایش: آگوست 26, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2777

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *