ژن مغناطیسی در ماهی ممکن است روزی به کسانی که مبتلا به صرع پارکینسون هستند کمک کند

ژن مغناطیسی در ماهی ممکن است روزی به کسانی که مبتلا به صرع پارکینسون هستند کمک کند

519 0

اسفیل گیلاد، استاد مهندسی زیست پزشکی و رادیولوژی، و گالیت پلت، استاد پزشکی زیستی پزشکی، یک ژن الکترومغناطیسی در گربه شیشه ای کشف کرده اند که می تواند روزی به کسانی که مبتلا به پارکینسون و صرع هستند کمک کند.

ماهی آکواریوم که میدان مغناطیسی زمین را شنا می کند، می تواند به باز شدن مغز انسان کمک کند و بیماری هایی مانند پارکینسون و سایر اختلالات عصبی را باز کند.

دانشمندان دانشگاه ایالتی میشیگان اولین کشف ژن navigational در گربه شیشه ای به نام ژن الکترومغناطیسی یا EPG است که به برخی از امواج مغناطیسی پاسخ می دهد. آنها در حال حاضر راهی برای استفاده از آن برای کنترل جنبش در موش پیدا کرده اند.

پیامدهای مطالعات فدرال که در نشریه Scientific Reports منتشر شده است ، توانایی تغییر دادن درمان برای انسان ها و کمک به افرادی را دارد که از لرزش های مربوط به پارکینسون و تشنج ناشی از صرع رنج می برند.

نویسنده Galit Pelled، استاد پزشکی Bioengineering در مؤسسه علوم و مهندسی بهداشت و درمان MSU گفت : ما یک راه غیرمخرب برای فعال کردن این ژن یک بار تزریق شده در سلول های مغز موش ها و تنظیم حرکت در اندام خود را پیدا کرده اند. این می تواند به طور مشابه در انسان کار کند.”

به عنوان مثال، اگر به فرد مبتلا به بیماری پارکینسون و لرزش ژن تزریق شود ، به یک محل خاص یا تعدادی از سلول های مغز و یک آهنربا که امواج الکترومغناطیسی را در یک قاب عینک منتشر می کند، می تواند ژن را فعال کند تا در صورت لزوم لرزش ها را کنترل کند.

پلت گفت: “فناوری هر سال بهتر و بهتر می شود، بنابراین این آهنربا می تواند با هر چیزی ساخته شود.”

در حال حاضر، درمان های تحریک مغزی عمیق برای برخی از لرزش بیماران پارکینسون شامل روش های بسیار تهاجمی مانند حفاری سوراخ در جمجمه و اعمال الکترودها است. در طول این روند، نورون ها و سایر سلول ها می توانند آسیب ببینند.

عاصف گیلاد، استاد مهندسی زیست پزشکی و رادیولوژی، کشف یافته هایش کمی بیشتر است و به دنبال سلول های بنیادی مهندسی برای بیان ژن است.

وی گفت: “سلول های بنیادی بسیار مفید ژن هستند بنابراین اگر کسی پارکینسون داشته باشد، می توانیم این سلول های بنیادی را به عنوان یک درمان به مغز معرفی کنیم.” “این نوع درمان می تواند نه تنها به مغز کمک کند، بلکه می تواند در قسمت های دیگر بدن مانند قلب نیز کار کند و به افرادی که مشکلات قلبی دارند کمک کند.”

محققان گفتند گام های بعدی این است که کشف کنند چه چیزی ژن الکترومغناطیسی را به این امواج مغناطیسی حساس می کند.

گیلاد گفت: “مکانیزم ژن هنوز شناخته نشده است.” “اما هنگامی که ما درک کنیم که چگونه واقعا کار می کند، می تواند درب را به فرصت های بیشتری باز کند.”

منبع داستان:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه ایالتی میشیگان . توجه: محتوا را می توان برای سبک و طول ویرایش کرد.

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: ژن مغناطیسی در ماهی ممکن است روزی به کسانی که مبتلا به صرع پارکینسون هستند کمک کند. آخرین ویرایش: آگوست 24, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2685

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *