'مدار گردنده ' در مصرف کنندگان الکل سنگین

‘مدار گردنده ‘ در مصرف کنندگان الکل سنگین

502 0

مصرف کنندگان الکل سنگین ، الکل را با وجود داشتن تهدید ، پیامد منفی آن را  افزایش می دهند، مطالعه در روانپزشکی زیست شناسی و علوم عصبی شناختی شناسایی شده است، و این رفتار با فعال سازی منحصر به فرد مغز در مصرف کنندگان سنگین ارتباط دارد.

یافته ها شواهدی را برای “مدار گردنده” ارائه می دهند که ممکن است رفتار مبتنی بر الکل را که به عواقب منفی مقاوم باشد، نشان دهند که از اهداف بالقوه برای درمان و برای کاهش مصرف الکل اجباری در نوشابه های سنگین استفاده کنند.

نخستین نویسندۀ اریکا گروین، PhD، و همکارانش، یک وظیفه را برای ارزیابی رفتار اجباری نوشیدنی های سنگین و سبک طراحی کرد. در این کار، شرکت کنندگان در معرض خطر شوک الکتریکی دردناک برای کسب امتیاز برای الکل یا غذا قرار می گیرند.

نوشیدنی های سنگین، با وجود خطر ابتلا به شوک، سعی داشتند الکل را به دست آورند، در حالی که نوشیدنی های سبک تمایل داشتند خطر را نگیرند. هر دو گروه مایل بودند در صورت تهدید شوک، به دنبال پاداش الکل و مواد غذایی باشند.

دکتر Grodin می گوید: “این مطالعه مهم است، زیرا این اولین مطالعه برای تحقیق در مورد جستجوی الکل اجباری در یک جمعیت نوشیدنی سنگین است”، او افزود که مطالعات قبلی از مدل های حیوانی برای درک این رفتار استفاده کرده اند.

تصویربرداری مغز انجام شده در طول این کار نشان داد که مصرف کنندگان سنگین فعالیت های بیشتری در مناطق مغزی مرتبط با تصمیم گیری در معرض اختلال  انسداد قدام و قشر پیشانی ، با عادت و پاداش و استریاتوم داشتند. تصویربرداری همچنین ارتباطات کاربردی بین دو ناحیه مغزی را نشان داد که در افراد قوی تر بود.

” کامرون کارتر، MD، سردبیر روانپزشکی زیستی و علوم اعصاب شناختی و تصویربرداری عصبی گفت: این مطالعه نشان می دهد مجددا پیچیده است که در مغز نوشیدنی سنگین اتفاق می افتد. مدارهای مرتبط با درگیری، ریسک و ناامیدی مرتبط با کسانی که تجارب پاداش را پردازش می کنند، همراه با افزایش رفتار انتخاب ریسک  می باشد. این مطالعه توسط محققان در موسسه ملی الکل ، Bethesda، مریلند، دانشگاه براون، پراویدنس، رود آیلند و دانشگاه Linköping، سوئد انجام شد.

منبع داستان:

موارد ارائه شده توسط Elsevier . توجه: محتوا را می توان برای سبک و طول ویرایش کرد.

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: ‘مدار گردنده ‘ در مصرف کنندگان الکل سنگین. آخرین ویرایش: آگوست 24, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2680

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *