احساسات بدنی باعث احساسات آگاهانه می شود

احساسات بدنی باعث احساسات آگاهانه می شود

1330 0

انسان ها دائما در حال تغییر جریان احساسات ذهنی هستند که تنها در طول خواب و ناخودآگاه عمیق متوقف می شود. تحقیقات فنلاند نشان می دهد که چگونه احساسات ذهنی را به پنج دسته اصلی تقسیم می کند: احساسات مثبت، احساسات منفی، توهمات شناختی، حالت های جسمانی و بیماری. تمام این احساسات به احساسات بدنی قوی نفوذ کرده بودند.

“این نتایج نشان می دهد که احساسات آگاهانه از بازخورد بدنی ناشی می شود. گرچه آگاهی از طریق عملکرد مغز بوجود می آید و ما آگاهی خود را در” مغز ” تجربه می کنیم، بازخورد ذهنی به طور قابل توجهی به طیف وسیعی از احساسات ذهنی کمک می کند.” Nummenmaa از مرکز PET Turku می باشد.

به گفته محققان، احساسات به وضوح همه احساسات ما را به عنوان دلپذیر یا ناخوشایند رنگ می کنند. این امکان وجود دارد که در طول تکامل، آگاهی در ابتدا ظهور کرد تا موجودات و دیگران را در مورد آسیب و سلامت بافت اطلاع دهد. این توسعه ممکن است موجب ظهور زبان، تفکر و استدلال شود.

” Nummenmaa می گوید: رفاه ذهنی عامل تعیین کننده ای برای رفاه ماست و احساسات منفی به طور مستقیم با بیماری های جسمی و روحی مرتبط است. یافته های ما کمک می کند تا بدانند که چگونه بیماری ها و وضعیت های بدن به طور کلی بر سلامت ذهنی ما تأثیر می گذارد. همچنین تجسم قوی از دولت های شناختی و عاطفی را نشان می دهد.

این مطالعه در قالب یک پرسشنامه آنلاین انجام شد که در آن بیش از 1000 نفر شرکت کردند. شرکت کنندگان در ابتدا 100 حالت احساس را با توجه به چگونگی تجربه آنها در بدن و ذهن و اینکه چگونه آنها احساسی و کنترل هستند، مورد بررسی قرار دادند. بعد، آنها همچنین بررسی احساسات مشابه نسبت به یکدیگر و جابجایی در بدن آنها را احساس کردند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه تورکو

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: احساسات بدنی باعث احساسات آگاهانه می شود. آخرین ویرایش: سپتامبر 8, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3329

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *