ادغام اطلاعات سمعی و بصری در نوزادان رحمی

ادغام اطلاعات سمعی و بصری در نوزادان رحمی

574 0

یک گروه مشترک از محققان دانشگاه چو، دانشگاه ژاپن و دانشگاه Kagoshima نشان داده است که نوزادان 4 تا 5 ماهه در حال حاضر یک نمایش مغزی اولیه از یکپارچه سازی سمعی و بصری اطلاعات مواد در نیمکره راست خود و تعدادی از انواع ماده ای که می تواند توسط مغز نوزادان پردازش شود، با تجربیات مواد افزایش می یابد. این یافته ممکن است منجر به درک مسیری برای کسب دانش عمومی در مورد اشیاء اطراف ما شود.

این مطالعه در 18 ژوئن در گزارش های علمی منتشر شده است .

سوال درباره چگونگی شکل گیری چندین دسته از خواص مواد، یکی از موضوعات داغ اخیر در علوم شناختی است. خواص مواد از اطلاعات چندرسانه ای تشکیل شده است. با این حال، ورودی های مدرن چندگانه برای طبقه بندی مواد همیشه لازم نیست، زیرا سیستم ادراک ما به ما امکان می دهد اطلاعات بصری از اطلاعات شنیداری را استخراج کنیم. مطالعات قبلی بر پایه عصبی ادراک دسته بندی مواد در افراد بالغ و میمون ها نشان داده است و نشان دهنده فعال سازی قشر در مسیر بصری وریستیکی برای ادراک مواد مبتنی بر بصری است، به ویژه گویروس فوزیک فرم در انسان (Hiramatsu و همکاران، 2011) و دوره زمانی پایین تر قشر در میمون ها (Goda و همکاران، 2014). از سوی دیگر، مطالعات قبلی فعال سازی در مسیر ventro-medial برای ادراک مواد مبتنی بر شنوایی در انسان گزارش شده است (Arnot et al.، 2008). یک مطالعه تصویربرداری تشدید مغناطیسی اخیر در میمون ها نشان داد که بازنمایی عصبی غیرمستقیم در قشر زمانی طولانی مدت پس از تجربه ساده و طولانی مدت ویوواپاتیک ایجاد شده است. با این حال، در انسان، توسعه ارتباط بین ویژگی های شنوایی و بصری مواد اشیاء به خوبی درک نمی شود. بنابراین، در مطالعه حاضر، این سوال را با استفاده از نوزادان، قبل از کسب زبان به عنوان شرکت کنندگان برای اندازه گیری فعالیت مغز، مورد توجه قرار دادیم. یک مطالعه تصویربرداری تشدید مغناطیسی اخیر در میمون ها نشان داد که بازنمایی عصبی غیرمستقیم در قشر زمانی طولانی مدت پس از تجربه ساده و طولانی مدت ویوواپاتیک ایجاد شده است. با این حال، در انسان، توسعه ارتباط بین ویژگی های شنوایی و بصری مواد اشیاء به خوبی درک نمی شود. بنابراین، در مطالعه حاضر، این سوال را با استفاده از نوزادان، قبل از کسب زبان به عنوان شرکت کنندگان برای اندازه گیری فعالیت مغز، مورد توجه قرار دادیم. یک مطالعه تصویربرداری تشدید مغناطیسی اخیر در میمون ها نشان داد که بازنمایی عصبی غیرمستقیم در قشر زمانی طولانی مدت پس از تجربه ساده و طولانی مدت ویوواپاتیک ایجاد شده است. با این حال، در انسان، توسعه ارتباط بین ویژگی های شنوایی و بصری مواد اشیاء به خوبی درک نمی شود. بنابراین، در مطالعه حاضر، این سوال را با استفاده از نوزادان، قبل از کسب زبان به عنوان شرکت کنندگان برای اندازه گیری فعالیت مغز، مورد توجه قرار دادیم.

در مطالعه ما، طیف سنجی نزدیک به مادون قرمز (NIRS) برای اندازه گیری فعالیت مغز در منطقه زمانی مناسب در نوزادان 4 تا 8 ماهه قاعدگی مورد استفاده قرار گرفت. ما اختلاف در قدرت سیگنال بین شرایط تطبیق با تغییر متناوب دو ماده بصری (“فلز” و “چوب”) را در یک ضربه یک ماده بررسی کردیم. ما برای اولین بار نشان دادیم که وجود یک نقشه برداری از ویژگی مواد شنوایی با مواد بصری در منطقه زمانی مناسب در نوزادان رحمی موجود می باشد. علاوه بر این، ما متوجه شدیم که نوزادان کارت گرافیکی صوتی و تصویری را برای اموال مواد «Metal» بعد از مواد «چوب» به دست آوردند، زیرا نوزادان پس از تقریبا 6 ماهگی، ویژگی بصری مواد “Metal” را تشکیل می دهند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه چو

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: ادغام اطلاعات سمعی و بصری در نوزادان رحمی. آخرین ویرایش: سپتامبر 5, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3229

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *