امکان راه های جدید برای درمان تشنج های صرعی

امکان راه های جدید برای درمان تشنج های صرعی

660 0

یافته های جدید از دانشگاه کنتاکی منتشر شده در مجله علوم اعصاب نشان می دهد که ممکن است راه هایی برای مقابله با اختلال مانع خون سازی در صرع وجود داشته باشد.

صرع یکی از شایع ترین اختلالات عصبی است و حدود یک سوم از بیماران مبتلا به صرع به داروهای ضد تشنج پاسخ نمی دهند. تا به امروز اعتقاد بر این بود که علت و معلول صرع تنها بر اساس اختلال در نورون مغز است. با این حال، یافته های اخیر نشان می دهد که صرع ممکن است توسط بسیاری از عوامل دیگر، از جمله یک مانع خون ریز مغزی اختلال ایجاد شود. اساسا تشنج ها باعث تخریب مویرگ ها در مغز می شوند که نقش مهمی در رهایی مواد مغذی و حفظ سموم دارد. این می تواند منجر به یک مانع خونریزی “نشت” شود که منجر به تشنج بیشتر و به پیشرفت صرع شود.

آزمایشگاه Björn Bauer در دانشکده داروسازی بریتانیا با مرکز دانشمندان پیری ساندرز براون برای انجام تحقیقات متمرکز بر این نشت مانع همکاری کرد. بئور و همکارانش فرض کردند که گلوتامات، آزاد شده در هنگام تشنج، باعث افزایش میزان آنزیم های خاص و میزان فعالیت می شود و از این طریق به نشت مانع کمک می کند.

از طریق تحقیقات آنها، آنها دریافتند که گلوتامات انتقال دهنده عصبی که در طی تشنج منتشر شد، فعالیت دو نوع آنزیم را افزایش داد، که باعث افزایش نشت مانع شد. آنها همچنین دریافتند که مسدود کردن آنزیم cPLA2 و حذف ژنتیکی cPLA2 ممکن است از تغییرات ذکر شده و نشت مربوطه جلوگیری کند. این نشان می دهد که cPLA2 مسئول نشت مانع است.

از آنجایی که 30 درصد از افرادی که مبتلا به صرع هستند، به داروهای ضد تشنج معتبر پاسخ نمی دهند، این یافته ها نشان می دهد که راه های جدیدی برای درمان و مدیریت تشنج هایی که در حال حاضر به دارو پاسخ خوبی نمی دهند می تواند باشد.

داده های جمع آوری شده نشان می دهد که cPLA2 می تواند هدف دارویی برای تعمیر و نرمال اختلالات مانع و بهبود درمان صرع و به طور بالقوه سایر اختلالات عصبی است که همراه با نشت مانع خون مغزی است. این استراتژی ها برای بهبود اختلال عملکرد مانع می تواند درمان های ارزشمند اضافه باشد به فارماکولوژی موجود.

این تحقیق توسط موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی انجام شد.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه کنتاکی.

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: امکان راه های جدید برای درمان تشنج های صرعی. آخرین ویرایش: سپتامبر 23, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3942

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *