امید جدید برای بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب

امید جدید برای بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب

668 0

بین افسردگی و اختلالات اضطرابی و تیروئیدیت اتوایمیون (AIT)، یک بیماری مزمن تیروئید که حدود 10 درصد از جمعیت را تحت تاثیر قرار می دهد، ارتباط قوی دارد. دانشمندان Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU) اکنون ثابت کرده اند که درمان ویژه می تواند به بسیاری از بیماران، به خصوص زنان کمک کند.

افسردگی و اضطراب یکی از شایعترین اختلالات روانپزشکی در سراسر جهان است. طبق آمار دفتر آمار فدرال، در سال 2016 بیش از 260،000 بیمار برای درمان در بیمارستان بستری شده بودند.

همراه با پروفسور دکتر جوهانس کرنبورر، رئیس روانپزشکی و روان درمانی در FAU و دانشمندان درمانگاه روانپزشکی دانشگاه بون، دکتر تجی ولفگانگ گرروم، پزشک متخصص در بامبرگ و استاد در رشته روانپزشکی و روان درمانی، در حال حاضر ارتباط قوی بین افسردگی و اختلالات اضطرابی و تیروئیدیت اتوایمیون ثابت شده است. دکتر روانپزشک و محقق سابق ماکس پلانک گزارش دادند: “در طی سالها، باید چند صد نفر از افرادی که دچار افسردگی و اضطراب هستند، مشورت کرده باشند.” در پایان سال 2015 متوجه شدم ارتباط مشخصی بین AIT و دو شرایط دیگر وجود دارد، به ویژه در بیماران مبتلا به هر دو. پس از درک اینکه بیش از یک نفر در دو نفر مبتلا به اضطراب و افسردگی تشخیص داده شده است و تنها در این موارد شرایط دیگر همچنین برای آنتی بادی ها مثبت تست شد، من تصمیم گرفتم موضوع را دقیق تر بررسی کنم. با کمک همکاران و دانشجوی روانشناسی دانشگاه بامبرگ، ایوا ماریا سیگمن، دکتر گرروم یک مروری منظم از وضعیت کنونی تحقیق را تهیه کرد و قدرت اتصال را بر اساس آمار محاسبه کرد . برای متاستاز، دکتر گرروم 21 مطالعه مستقل را بر اساس 36174 شرکت کننده ترکیب کرد. 35168 نفر از شرکت کنندگان در معرض افسردگی و 34.044 نفر از اضطراب بودند. گرروم یک مروری منظم از وضعیت فعلی تحقیق را شکل داد و قدرت اتصال براساس آمار را محاسبه کرد. برای متاستاز، دکتر گرروم 21 مطالعه مستقل را بر اساس 36174 شرکت کننده ترکیب کرد. 35168 نفر از شرکت کنندگان در معرض افسردگی و 34.044 نفر از اضطراب بودند. گرروم یک مروری منظم از وضعیت فعلی تحقیق را شکل داد و قدرت اتصال براساس آمار را محاسبه کرد. برای متاستاز، دکتر گرروم 21 مطالعه مستقل را بر اساس 36174 شرکت کننده ترکیب کرد. 35168 نفر از شرکت کنندگان در معرض افسردگی و 34.044 نفر از اضطراب بودند.

تشخیص اولیه تیروئیدیت autoimmune

دکتر گراتر تأکید می کند که “بیشتر بیماران پس از دریافت تشخیص احساس خستگی می کنند، چرا که اغلب آنها بدون هیچ توضیحی برای علائمشان باقی مانده اند. تیروئیدیت اتوایمیون منجر به التهاب پایدار غده تیروئید می شود. هورمون های تیروئید بر متابولیسم و ​​تعادل انرژی سلولی تاثیر می گذارند و سطح انرژی و روان درک شده را تحت تاثیر قرار می دهند. AIT منجر به علائم ذهنی خاصی از جمله ناآرامی درونی، تنش و خستگی می شود. افراد در سن 30 تا 50 سالگی مبتلا به بیماری می شوند و زنان به طور قابل ملاحظه ای بیشتر از مردان آسیب می بینند. همانطور که بیماری اغلب در ابتدا در معرض یائسگی ظاهر می شود و تمایل به ایجاد درد ندارد، از دست دادن التهاب غده تیروئید، یا به اشتباه تشخیص آن به عنوان علائم یائسگی یا افسردگی یا اضطراب به تنهایی آسان می باشد.

 بطور گسترده

واقعیت این است که محاسبات نشان داده است که بیماران مبتلا به AIT 3.5 برابر بیشتر از ریسک افسردگی یا 2.3 برابر بیشتر از ریسک اضطراب رنج می برند. این در ابتدا به نظر نمی رسد، اما همانطور که همه این سه اختلال بسیار رایج هستند بدین معنی است که بیماران مبتلا به AIT بیشتر از 40 درصد از موارد افسردگی و 30 درصد موارد اضطراب را شامل می شوند. دکتر گرتم توضیح مفصلی از بیماری را در مقاله خود ارائه می دهد.

این مقاله بر اساس تحقیق کامل ادبیات مربوطه نشان می دهد که چگونه پزشکان ارتباط بین اختلالاتی را که می توانند یک درمان ویژه را تجویز کنند و از داروهای ضد افسردگی استفاده کنند و وزن سلول های عصبی و سلنیوم را از مرحله اولیه کاهش دهند، توضیح می دهد. اطمینان از اینکه بیماران به خوبی آگاه هستند بسیار مهم هستند. بنابراین، دکتر گرروم توصیه می کند همه بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب برای AIT را تشخیص دهد و آنتی بادی هایی که در آنها تعیین شده است را تشخیص دهد. علاوه بر این، در تحقیقات روانپزشکی در مورد افسردگی یا اضطراب، بیماران مبتلا به AIT باید به عنوان یک گروه جداگانه شناخته شوند تا نور بیشتری بر ارتباطات ایجاد کنند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ .

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: امید جدید برای بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب. آخرین ویرایش: سپتامبر 21, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3869

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *