مشاوره جنسی تلفنی | با همسرتان شبانه معجره کنید

نوشته شده برای at 8:15 ب.ظ
311 0

مشاوره جنسی تلفنی ، مشاوری در دسترس شما

رابطه جنسی در زندگی زناشویی اهمیت بسیاری دارد و باعث می شود تا صمیمیت و نزدیکی میان زن و شوهر افزایش یابد و به همین دلیل می باشد که امروزه مشاوره جنسی تلفنی بسیار به کار می آید زیرا بسیاری از طلاق ها به خاطر عدم رضایت از رابطه جنسی شان می باشد. در برخی از موارد زوجین می توانند از مشاوره جنسی کمک بگیرند و مشکل شان را حل نمایند، در صورتی که رابطه جنسی موفقی نداشته باشند محبت اولیه بین زن و شوهر از بین می رود و دل سردردی در میان زوجین به وجود می آید.

در این حالت بسیار مهم است تا از مشاور جنسی کمک بگیرید و اگر به صورت حضوری امکان مشاوره نیست می توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید تا در هزینه و زمان صرفه جویی کرده باشید و مشکلات تان را با مشاوره تخصصی بیان کرده و راهکارهای صحیح را دریافت کنید. این کار درست مثل این است که از مشاوره حضوری استفاده کرده اید.

چه زمانی باید از مشاوره جنسی تلفنی استفاده کرد؟

مشاوره جنسی در همه زمینه ها می تواند راه گشا و مفید باشد، سطح جنسی در مردان و زنان مختلف متفاوت می باشد به عنوان مثال ممکن است میل جنسی شما زیاد باشد و میل جنسی همسرتان کم باشد در این حالت با مشکلاتی رو به رو خواهید شد و نیاز های شما به درستی ارضا نمی شود، در این شرایط لازم است برای این که از آسیب های روحی در امان باشید و مسئله را به درستی حل کنید از مشاوره جنسی کمک بگیرید تا راهکارهای درست را در اختیارتان قرار دهند.

هم چنین خودارضایی در میان جوانان امری شایع می باشد و آسیب های روانی بسیاری را بر روی فرد ایجاد می کند، علاوه بر این افرادی به سختی تحریک  می شوند و نیاز به تحریکات جنسی ناسالمی مانند خیال پردازی های بیش از حد، تحریکات انسانی، تحقیر طرف مقابل دارند، به احتمال زیاد در رابطه جنسی به خود و شریک جنسی شان آسیبی وارد می کنند و به همین دلیل به مشاوره جنسی و درمان های شناختی و روانی نیاز دارند تا مشکلات آن ها حل شود.

مشاوره جنسی در همه دوره ها لازم است

مشاوره جنسی تنها مربوط به روابط زناشویی و پس از ازدواج نمی شود بلکه استفاده کردن از مشاوره جنسی تلفنی در همه دروه های زندگی لازم است. به ویژه در دوران بلوغ می توان از مشاوره کمک گرفت زیرا در این دوران تمام اندام های بدن به رشد کامل رسیده اند و توجه افراد بیشتر به اندام های جنسی جلب می شود و نیازهای جنسی او افزایش می یابد به همین دلیل در این سن افراد بسیار کنجکاو هستند و بیشتر می خواهند در مورد اندام های جنسی بدانند و اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنند.

در صورتی که به کنجکاوی آن ها پاسخ صحیحی داده نشود و اطلاعات درستی در اختیار آن ها قرار نگیرید ممکن است فرد به سمت مشکلات جنسی و انحرافات جنسی کشیده شود، در هنگامی که فرد رابطه جنسی نامناسبی داشته باشد یا با افراد متعددی در ارتباط باشد خطر ایدز را افزایش می دهد و این مشکلات به خاطر ناآگاهی نوجوانان و جوانان به وجود می آید.

مشاوره جنسی در این زمینه کمک بسیاری به جوانان می کند تا در این مسیر آموزش ها و اطلاعات درستی را کسب کنند هم چنین به والدین توصیه می کنند تا آموزش های لازم را در اختیار فرزند خود قرار دهند و از او محافظت و مراقبت نمایند.

لزوم دریافت مشاوره جنسی

در زندگی زناشویی احتمال دارد نیازهای جنسی یکی از زوجین به خوبی برطرف نشود و آن ها نیازشان را از روش های دیگری ارضا کنند و به طرف مقابلشان خیانت کنند، در صورتی که فرد از از رابطه جنسی اش راضی  نباشد با مشکلاتی مانند افسردگی، نا امیدی، و از بین رفتن علاقه رو به رو خواهد شد. تمایلات جنسی در میان زوجین متفاوت می باشد و بی توجهی به این تمایلات باعث طلاق جنسی می شود.

گاهی آگاهی افراد در زمینه مسائل جنسی کم می باشد و آن ها در مورد اهمیت رابطه جنسی اطلاعاتی ندارند و این ناآگاهی ها بیشتر در افرادی که در سنین پایین ازدواج کرده اند نشان داده می شود.

در این شرایط لزوم دریافت مشاوره جنسی مشخص می شود و مشاوره جنسی می تواند اطلاعات لازم و کافی در مورد روابط زناشویی لذت بخش را در اختیار شما قرار دهد، از طرف دیگر مشکلات و ناتوانی های جنسی به وجود آمده ممکن است منشا روحی و روانی داشته باشد که در این صورت باید آن منشا به درستی شناسایی شود و تا درمان نتیجه بخشی برای فرد رقم بزند.

چرا مشاوره جنسی تلفنی؟

با استفاده از مشاوره جنسی می توان مشکلات روابط زناشویی را حل کرد و راهی است تا به وسیله آن روابط میان زوجین بهبود یابد در مشاوره جنسی که به کمک متخصص انجام می شود ریشه مشکلات جنسی شناسایی شده و آن ها را مورد بررسی قرار می دهند، مشکلات جنسی به وجود آمده ابعاد مختلفی دارد و به طور کلی به مسائلی گفته می شود که مانع از ایجاد رابطه زناشویی صحیح و لذت بخش می شود.

 

مشاوره جنسی که به صورت تلفنی انجام می شود نیازهای جنسی شما را اصلاح کرده و برای درمان آن اقداماتی را انجام می دهد، در مشاوره جنسی که به صورت تلفنی انجام می شود روانشناسان متخصص توصیه هایی لازم را در زمینه برقراری رابطه جنسی موثر انجام می دهند و اختلالات جنسی را شناسایی کرده و برای حل آن ها اقداماتی را انجام می دهند، در این فرایند مشاوره تلفنی از شما مصاحبه بالینی می گیرد و تلاش می کنن تا بهترین روش درمانی را در اختیار شما قرار دهد.

مشاوره جنسی تلفنی در چه زمینه ای کمک می کند؟

از قدیم گفته اند که هر کس در هر کاری مشورت کند ضرر نخواهد کرد و مشاوره باعث می شود تا راه حل های سنتی و غیر اصولی انجام ندهید و با فرد متخصص مشورت کرده و از او به صورت اصولی راهنمایی بخواهید در مورد مسائل زیر می توانید از مشاوره جنسی کمک بخواهید.

  • سردی و بی میلی جنسی
  • افزایش آگاهی والدین در پاسخ گویی به سوالات جنسی فرزندان
  • کشف علت و درمان بیماری های جنسی و مقاربتی
  • علت کاهش میل جنسی
  • دوران بلوغ
  • تنوع طلبی جنسی و هم جنس گرایی
  • مشاوره تلفنی برای افرادی که خود و نزدیکانشان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.
  • مشاوره تلفنی برای درمان کردن اختلالات جنسی و مشکلات رفتاری که در رابطه جنسی به وجود می آید.
  • مشاوره تلفنی برای رفع ترس، فوبیا و خجالت و کمرویی و کمبود اعتماد به نفس برای برقراری رابطه جنسی
  • مشاوره برای آموزش انجام رابطه جنسی به صورت صحیح با همسر و افزایش اطلاعات جنسی
  • مشاوره زناشویی برای دوران عقد و نامزدی

مزیت های مشاوره جنسی تلفنی

مشاوره های جنسی تلفنی سعی می کنند تا راه حل های درست و ایمنی را در اختیار شما قرار دهند و برای حل مشکلات جنسی به شما کمک کنند، بسیار از افرادی که با همسرشان، مشکل جنسی دارند به عنوان مثال دیر انزالی، زود انزالی و یا خود ارضایی دارند از مراجعه کردن به روانشناس خجالت می کشند و راحت نمی توانند مشکل شان را بیان کنند، به همین دلیل استفاده از مشاوره به صورت تلفنی این امکان را به افراد می دهد تا بدون هیچ نگرانی مشکلشان را حل نمایند و از روانشناس کمک بگیرند.

مشاوره تلفنی نسبت به حضوری وقت و هزینه کمتری را از شما می گیرد و برای شما مشکلات رفت و آمد به وجود نمی آورد، هم چنین این مشاوره برای افرادی که به مرکز مشاوره دسترسی ندارند مفید می باشد زیرا می تواند در هر شرایط و موقعیتی که هستند از خدمات مشاوره بهره ببرند، مشاوره تلفنی روزانه با کیس های متفاوتی حرف می زنند و به همین دلیل توانایی آن ها برای حل مشکل و شناسایی مشکل بسیار زیاد می باشد چون تجربیات زیادی را کسب کرده اند.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان مشاوران و روانشناسان متخصصی را گرد هم آورده است تا در زمینه های مختلف مشاوره هایی را ارائه دهند که از جمله مسائل جنسی می باشد که به وسیله تلفن می توان با آن ها در ارتباط بود و از خدمات مشاوره آن ها بهره برد.

مشاوران در ابتدا به شما آرامش و اطمینان می دهند که برای مشکلتان راه حلی وجود دارد و بعد مشکل شما را ریشه یابی کرده و راه حل های صحیح را در اختیارتان قرار می دهند تا مشکلات جنسی حل شود و روابط جنسی شما بهبود یابد.

مرکز مشاوره در زمینه های مختلف دیگر روانشناسی اعم از خانواده، ازدواج، اعتیاد، کودک، مشاوره، شغلی، تحصیلی وغیره خدمات جامع روانشناسی را انجام می دهد.

همچنین مشاوران به صورت تلفنی، اینترنتی به مراجعان امکان می دهد تا از خدمات بهره مند شوند و در کمترین زمان از بروز ترین متخصصین استفاده کنند.

منبع : مشاوره جنسی تلفنی | با همسرتان شبانه معجره کنید

بازنشر(Cite this article as):
دکتر ندا. تاپ نیوز: مشاوره جنسی تلفنی | با همسرتان شبانه معجره کنید. آخرین ویرایش: جولای 28, 2021. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=6797

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *