چرا بعضی از مردم در برابر اقتدار مقاومت می کنند؟

چرا بعضی از مردم در برابر اقتدار مقاومت می کنند؟

650 0

بر طبق یک مطالعه دانشجویان دانشگاهی که در JNeurosci منتشر شده است، می تواند ناامیدی را کنترل کند و تمایل به سرکشی در برابر تصمیم گیری های خود می تواند با اتصال بین دو منطقه مغز و همچنین اقدامات رفتاری بی اعتمادی و عدم فهم توضیح داده شود .

تفاوت های فردی در ناامیدی کنترل به خوبی مستند شده و می تواند با تصمیمات مهم مانند واکسیناسیون یا عدم واکسیناسیون کودک دخالت کند. برای درک آنچه که این تفاوت ها را در اختیار دارد، سارا رودروف، دارا نوش و همکارانش شرکت کردند و بازی کردند که در آن پول خود را با یک بازیکن دیگر تقسیم می کردند، که می توانستند تصمیم کمتری برای انتخاب شرکت کنند. شرکت کنندگان مطلع شدند که براساس یک محاکمه به صورت تصادفی انتخاب می شوند.

اتصال بین لوبیت پاریتال و قشر پیشانی پیشانی دو طرفه پیش بینی میانگین تفاوت در سطح تخصیص انتخاب شده بین انتخاب آزاد و شرایط کنترل شده بود. انحراف کنترل نیز توسط احساس مسئولیت های شرکت کنندگان در مورد اعتماد دیگر بازیکنان به آنها و درک درخواست دیگر بازیکن برای حداقل مقدار پول پیش بینی شده است. با ترکیب یک تصمیم گیری اجتماعی با عواقب واقعی، این تحقیق تصویر برداری از عصبی، بینش جدیدی را در مورد تاثیر محدودیت انتخاب بر تصمیم گیری های شخصی ایجاد می کند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط انجمن علوم اعصاب .

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: چرا بعضی از مردم در برابر اقتدار مقاومت می کنند؟. آخرین ویرایش: سپتامبر 21, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3874

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *