افراد مبتلا به OCD احساسات مختلفی نسبت به برادر یا خواهر خود دارند

افراد مبتلا به OCD احساسات مختلفی نسبت به برادر یا خواهر خود دارند

17024 0

یک مطالعه جدید در روانپزشکی بیولوژیکی: علوم اعصاب شناختی و عصبی نشان می دهد که افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری (OCD) احساس ناراحتی بیشتری در هنگام تماشای تصاویر برای تحریک احساسات مربوط به OCD نسبت به برادران ناخوشایند خود دارند. اگرچه خواهران و برادران ناخوشایند سطوح پایین تر پریشانی را نشان دادند، سطوح فعالیت مغز در مناطقی که برای توجه مهم بودند، بالاتر بود. یافته ها نشان می دهد که اعضای خانواده ممکن است بر منابع اضافی مغز برای جبران اختلالات بالقوه در تنظیم عاطفه استفاده کنند.

مطالعه نشان می دهد که تفاوت های مهمی در نحوه عملکرد مغز در تنظیم و تنظیم احساسات بین بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و خانواده خود آنها وجود دارد. “این نشان می دهد که عملکرد مغز افراد مبتلا به OCD محصولی است که در حال حاضر مبتلا به اختلال است و هیچ ارتباطی با خطر ژنتیکی یا خانوادگی ندارد”، آندرس تورسن، کارشناسی ارشد، بیمارستان دانشگاه هکلند، نروژ، گفت: این تمایز تلاش برای شناسایی افرادی که در معرض خطر OCD قرار دارند بسیار مهم است و اختلالی که دارای تأثیرات ژنتیکی قوی است. اگرچه تصور می شود که مشکل تنظیم عاطفی به OCD کمک می کند، یافته ها نشان می دهد که الگوهای فعالیت مغز مرتبط با تنظیم عاطفی غیر طبیعی نمی توانند برای شناسایی افرادی که در معرض خطر ژنتیک OCD هستند استفاده شوند.

در این مطالعه، آقای Thorsen و همکارانش 43 بیمار مبتلا به OCD، 19 مورد برادر و خواهر و 38 فرد سالم غیرمستقیم مقایسه کردند. در طول اندازه گیری های فعالیت مغز، شرکت کنندگان تصاویر را به تصویر کشیدند تا علائم مربوط به ترس یا OCD مانند شستشوی اجباری یا بررسی محیط اطراف را برای آسیب احتمالی ایجاد کنند و سطوح اضطراب خود را گزارش دهند. شرکت کنندگان در این آموزش به سادگی تصویر را مشاهده کردند و یا سعی کردند احساسات منفی خود را در پاسخ به تصویر تنظیم کنند.

افرادی که مبتلا به OCD و خواهران و برادران ناخوشایند آنها پاسخ های مشابه مغز و احساس ناراحتی در پاسخ به تصاویر ترسناک را به عنوان کنترل سالم داشته اند. با این حال، هنگام مشاهده تصاویر مرتبط با OCD، بیماران مبتلا به OCD سطح ناراحتی و سطوح بالاتر فعالیت در مناطق مغزی مرتبط با احساسات را نسبت به کنترل های سالم افزایش دادند. فعالیت مغز در خواهر و برادران بین سطوح در بیماران و کنترل کاهش یافته است، اما قابل تشخیص نیست. آقای Thorsen با اشاره به سطوح بالاتری از فعالیت مغز در ناحیه مغز مرتبط با توجه به تلاش برای تنظیم پاسخ واکنش های احساسی منفی، گفت: “در همان زمان، خواهران و برادران نیز مانند کنترل های سالم نیستند.”

کامرون کارتر، MD، سردبیر روانشناسی زیست شناسی: علوم اعصاب شناختی و تصویربرداری عصبی ، گفت: “جالب توجه است که بستگان پاسخ های مغز را در مناطقی که به نظر می رسد برای کمک به آنها در پاسخ دادن به این نوع محرک های مرتبط با OCD” normalize ” سخت کار می کنند . نویسندگان پیشنهاد می کنند که مناطق مغزی کار سخت تر در خواهر و برادر ممکن است غرامت برای کمک به هدایت تمرکز توجه خود برای محافظت از خود در توسعه OCD نشان دهند.

آقای Thorsen می گوید: “مطالعات آینده باید تلاش کنند تا این ایده را با تحقیق بیشتر در مورد خانواده های مبتلا به OCD از طریق توسعه، بررسی کنند.”

منبع:

موارد ارائه شده توسط Elsevier

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: افراد مبتلا به OCD احساسات مختلفی نسبت به برادر یا خواهر خود دارند. آخرین ویرایش: سپتامبر 22, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3919

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *