اکنون ما می توانیم صحبت "سلول های مغز"را ببینیم و این امر بر بیماری های عصبی تأثیر می گذارد

اکنون ما می توانیم صحبت “سلول های مغز” را ببینیم و این امر بر بیماری های عصبی تأثیر می گذارد

808 0

دانشمندان راهی برای دیدن سلولهای مغز را کشف کرده اند. در واقع نورون ها در رنگ روشن و واضح ارتباط برقرار می کنند. تکنیک جدید آزمایشگاه برای ارائه پاسخ های طولانی مدت در مورد مغز و بیماری های عصبی مانند بیماری آلزایمر، اسکیزوفرنی و افسردگی است. این پاسخها درمان های جدید و بسیار بهبود یافته را برای شرایطی که عمدتا به تلاش دانشمندان برای درک آنها کمک می کند، تسهیل می کند.

محقق جی. جولیوس زو، از دانشکده پزشکی دانشگاه ویرجینیا، گفت: “قبل از این هیچ راهی برای درک چگونگی کار [چنین انتقال عصبی] نداشتیم. در مورد آلزایمر، به طور خاص، با صرف میلیاردها دلار تقریبا هیچ درمان موثری  پیدا نکرده بودیم ، برای اولین بار، می توانید ببینید چه اتفاقی می افتد.”

درک بیماری های عصبی

برای نشان دادن اثربخشی تکنیک، تیم Zhu در شارلوتسویل و همکارانش در چین از آن برای تجسم یک انتقال دهنده ناقص به نام استیل کولین استفاده کرده است. زو توضیح داد: “استیل کولین نقش مهمی در رفتار ما دارد، زیرا بر حافظه و خلق ما تاثیر می گذارد. این بیماری آلزایمر، اسکیزوفرنی، احساسات، افسردگی، انواع بیماری های مرتبط با احساسات و مشکلات روحی را تحت تاثیر قرار می دهد.” (استیل کولین نقش مهمی در جاهای دیگر بدن دارد مانند تنظیم ترشح انسولین در پانکراس و کنترل فشار خون)

زو گفت: مواد مخدر طراحی شده برای مبارزه با بیماری آلزایمر در واقع باعث جلوگیری از استیل کولین استراز، آنزیمی است که باعث کاهش استیل کولین می شود تا اثر استیل کولین آزاد شده در مغز را کاهش دهد. اما پزشکان به طور کامل نمی دانند که چگونه مواد مخدر کار می کنند، و هیچ راهی برای تعیین اینکه چقدر مهار است مورد نیاز است. او گفت: “این داروها موثر نیستند.” “آنها فقط پیشرفت جزئی ارائه می دهند و هنگامی که دارو را متوقف می کنید [علائم] به نظر می رسد خیلی بدتر است. بنابراین احتمالا در تلاش برای درمان این بیماران، شما موقت آنها را افزایش می دهد، اما شما واقعا آنها را بدتر می کنید”.

با در اختیار داشتن استیل کولین و سایر عصبی های انتقال دهنده در اثر رنگ های فلورسنت، پزشکان قادر خواهند بود پایه ای برای سلامت خوب ایجاد کنند و سپس برای بازگرداندن آن در بیماران مبتلا به بیماری های عصبی کار کنند.

زو از گروه فارماکولوژی UVA گفت: “ما می خواهیم ابتدا اندازه گیری کنیم که چگونه [انتقال دهنده های عصبی] به طور معمول این کار را انجام می دهند. ما قبلا متوجه شدیم که فرستنده های استیل کولین بسیار متفاوت از انتظارات ما هستند. سپس ما همچنین می خواهیم بدانیم که چگونه بیمار متفاوت است. این مقایسه به ما پاسخ های مهمی را ارائه می دهد.”

منبع:

مواد ارائه شده توسط سیستم بهداشتی دانشگاه ویرجینیا .

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: اکنون ما می توانیم صحبت “سلول های مغز” را ببینیم و این امر بر بیماری های عصبی تأثیر می گذارد. آخرین ویرایش: سپتامبر 8, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3337

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *