بهترین تاخیری طبیعی و مهارت تاخیر در انزال

مهارت تاخیر در انزال

91 0

تاخیر در انزال می تواند مشکلی در توسعه روابط جنسی باشد و همچنین به عنوان یک مانع در زوجین محسوب می شود . مانند انزال زودرس باید تشخیص داده شود و به درستی درمان شود.

هر آنچه را که باید در مورد انزال تاخیری یا مهاری و درمان آن بدانید را توضیح خواهیم داد.

تاخیر در انزال چیست؟

انزال مهار شده یا تاخیری به سختی یا عدم امکان انزال گفته می شود، یعنی عدم توانایی در دفع مایع منی زمانی که آلت تناسلی به صورت داخل واژینال تحریک می شود و رفلکس های ارگاسم از قبل رخ داده است.

در برخی موارد، اگر توسط خودارضایی تحریک شوند یا حتی تشعشعات شبانه داشته باشند، قادر به انزال خواهند بود. در واقع، مسترز و جانسون در کتاب خود “نارسایی جنسی انسان” به ما می گویند که 85٪ از بیماران از خودارضایی و 50٪ از تحریک غیرمقابلی توسط شریک زندگی خود انزال می کنند.

بسیاری از ما اثرات زود انزالی را می دانیم، این یکی از بزرگترین نگرانی های مردان در هنگام شروع یا در حال حاضر رابطه جنسی است.

به نظر می رسد رضایت شریک زندگی به اشتباه با مدت زمان انزال مرد مرتبط باشد ، که منجر به ترس گسترده ای از عدم دوام کافی شده است. به همین دلیل است که مشاهده بیمارانی که در مشاوره ما برای انزال زودرس شرکت می کنند بسیار رایج است.

اما این واقعیت یک اثر دیگر نیز دارد و آن این است که گاهی اوقات انزال مهار شده ممکن است در ابتدای آمیزش به عنوان مشکل تلقی نشود و افراد زیادی برای تشخیص به متخصص مراجعه نکنند.

اگر برای مدت طولانی در رختخواب بمانیم، عاشقان خوبی خواهیم بود، درست است؟

مشکل واقعی زمانی ظاهر می شود که پس از مدتی، مرد هنوز انزال نمی کند و باعث ایجاد ناامنی های احتمالی در شریک زندگی خود می شود زیرا احساس می کند که او را به اندازه کافی هیجان زده نمی کند. و حتی این یک مانع بزرگ برای بچه دار شدن است(منبع: eyaculación inhibida) .

چگونه می توانیم آن را درمان کنیم؟

علل احتمالی تاخیر در انزال

قبل از دانستن درمان آن، همچنین مهم است که بدانید چه چیزی باعث تاخیر در انزال می شود، زیرا علل آن می تواند هم فیزیولوژیکی و هم روانی باشد.

گاهی اوقات می تواند عارضه جانبی برخی از انواع آسیب شناسی یا بیماری (دیابت، داروهای ضد افسردگی، اضطراب یا سایر مشکلات عصبی) باشد، بنابراین باید به بدن خود و سیگنال هایی که به ما نشان می دهد توجه کنیم.

تشریح یک تشخیص دقیق و یافتن منشأ اختلال کار پیچیده است زیرا ممکن است عوامل زیادی دخیل باشند. برای این کار باید تاریخچه کامل پزشکی بیمار و همچنین داروهایی که ممکن است در حال حاضر مصرف می کند را بدانیم.

همچنین نباید فراموش کنیم که دلیل حضور بیمار در جلسه مشاوره چه بوده است که برای تشخیص خوب مهم است.

برخی از علل روانشناختی که با مهار انزال مرتبط است به شرح زیر است:

  • ترس از ناباروری
  • ترس از سازش
  • اضطراب
  • افسردگی
  • خود ناامنی
  • انتظارات بالا ایجاد شد
  • می خواهید کنترل بیش از حد بر شریک زندگی خود را حفظ کنید
  • ترس از اینکه نتوانید به ارگاسم برسید، باعث می شود نتوانید از رابطه لذت کامل ببرید

عامل مهم دیگری که بر ناتوانی در انزال تأثیر می گذارد، آموزش جنسی پایین است. ترس ها و ناامنی هایی که در حین مقاربت به وجود می آیند ارتباط نزدیکی با این عدم آگاهی یا شاید تصور نادرست از روابط جنسی دارند.

بیماران بر روی روابط جنسی خود تمرکز می کنند که استانداردهای خاصی را که بازتابی از واقعیت نیستند ، رعایت می کنند و آنها را از لذت کامل از رابطه جنسی با شریک زندگی خود باز می دارد.

اما مراقب باشید! اینها همچنین می توانند به این دلیل رخ دهند که شما به دلایل بسیار خاصی در حال گذراندن یک لحظه خاص از زندگی خود هستید. اگر این وضعیت به مرور زمان ادامه پیدا کرد، وقت آن است که به یک مشاور جنسی مراجعه کنید.

مهارت تاخیر در انزال

همانطور که در بخش قبل گفتیم، تشخیص صحیح تاخیر در انزال چندان ساده نیست. جنبه‌های بالینی و روان‌شناختی باید دست به دست هم دهند تا بتوان درمان متناسب با شرایط بیمار را تعیین کرد .

در این مورد، ما باید هر دو تخصص مانند آندرولوژی یا اورولوژی و همچنین یک روانشناس متخصص را که باورها و ترس هایی را که احتمالاً باعث مهار انزال می شوند بررسی می کند.

اینجاست که می خواهیم بر نقش متخصص جنسیت و هر آنچه که او می تواند در درمان انزال مهار شده ارائه دهد تاکید کنیم. در موقعیت هایی مانند شرایطی که ممکن است در آن قرار داشته باشیم، یک فرد متخصص خواهیم داشت که به ما کمک می کند در روابط جنسی خود به حالت عادی برگردیم.

با کمک درمان جنسی ، ما قادر خواهیم بود آنچه را که برای ما اتفاق می افتد به روشی چند رشته ای کشف کنیم ، زیرا جنبه های روانشناختی، پزشکی یا اجتماعی با هم کار خواهند کرد.

در مواقع خاص، تمرینات خاصی را نیز می توان برای کار بر روی تاخیر در انزال توصیه کرد، مانند ذهن آگاهی (یادگیری تمرکز بر لحظه حال)، یادگیری بیشتر در مورد آموزش جنسی یا صحبت با شریک زندگی خود در مورد اتفاقاتی که برای ما می افتد و تلاش برای یافتن راه هایی. تا با هم آن وضعیت را بهبود بخشند.

سکس درمانی در تاپ نیوز: چگونه می توانیم به شما در رفع انزال زودرس کمک کنیم

همانطور که می بینید، ارائه یک درمان خاص برای انزال زودرس به اندازه کافی ساده نیست که بتوانید آن را در یک پست در یک وبلاگ اینترنتی پوشش دهید. اگر نگران حال خود هستید و فکر می کنید چیزی وجود دارد که مانع از داشتن روابط جنسی کامل می شود، ما می خواهیم به شما کمک کنیم.

بهترین چیز این است که به سراغ گروهی از متخصصان بروید که به شما اهمیت می دهند و می توانند راه حل واقعی مورد نیازتان را به شما ارائه دهند. از طریق متخصصین جنسی خود، یک روش درمانی و روش درمانی شخصی به شما ارائه می دهیم که با آنچه شما نیاز دارید سازگار است.

با ما در مورد خود و روابط جنسی بیشتر بدانید، ما به شما کمک می کنیم تا مجبور نباشید به تنهایی با مشکلات خود روبرو شوید.

با ما در تماس باشید تا تیم ما راهنمایی های بهتری به شما ارائه دهد.

بازنشر(Cite this article as):
گروه محتوایی دکتر آزمندیان. تاپ نیوز: مهارت تاخیر در انزال. آخرین ویرایش: جولای 17, 2023. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=13425

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *