درمان زودانزالی و حل مشکلات مردان

ساده ترین روش درمان زود انزالی

101 0

درمان زود انزالی به یکی از دلایل اصلی مراجعه مردان به سکس درمانی تبدیل شده است و آن این است که عدم امکان تکمیل این نوع رابطه معمولا نه تنها به مشکل صمیمیت، بلکه برای عزت نفس نیز تبدیل می شود.

همانطور که زنان نمی توانستند در مورد موضوعات وابسته به عشق شهوانی صحبت کنند، برای قرن ها مردانگی به یک واقعیت سمی در زندگی مردان تبدیل شده است و بار رهبری را بر دوش آنها می گذارد. با همه اینها، غرور و عزت آنها همیشه در گرو موفقیت در حوزه جنسی بوده است.

اما ما برای شکستن کلیشه ها آمده ایم! دیگر مشاهده مشکلات یا اختلالات جنسی از راه دور به عنوان یک موضوع تابو ممنوع است. تیم متخصص ما خود را در دستان شما قرار می دهد تا هر گونه شک و شبهه ای را حل کند و راه حل تاخیر در انزال را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه دهد. رو به جلو!

زود انزالی چیست؟

قبل از تلاش برای یافتن علل، علائم و راه حل تاخیر در انزال، مهم است که بدانیم از چه چیزی تشکیل شده است و ویژگی های اصلی آن چیست تا با اختلالات جنسی دیگری مانند آنورگاسمی مردانه یا تغییر میل اشتباه گرفته نشود. .

تأخیر در انزال یا اختلال در انزال، اختلالی است که باعث می‌شود مرد در هنگام آمیزش جنسی که در آن تحریک می‌شود، به اوج برسد یا منی را دفع کند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما احساس لذت نمی کنید.

 

البته از خودت جلو نگیر! این می تواند در یک لحظه خاص از زندگی شما به دلایل خاص رخ دهد، و این بدان معنا نیست که شما نیاز به یک درمان برای تاخیر انزال یا ورزش دارید . از طرف دیگر، اگر در طول زمان حفظ شود، احتمالا باید اقدام کنید و به یک متخصص جنسی مراجعه کنید.

انواع زود انزالی

بسته به درجه ای که مشکل دارید (شما موفق می شوید به اوج برسید، اما پس از مدتی، موفق به رسیدن به آن نشدید و آن را به تاخیر انداختید یا هرگز انجامش نمی دهید)، در مورد انواع تاخیر انزال صحبت خواهیم کرد.

  • انزال اولیه : ما در مورد انزالی صحبت می کنیم که در طول زندگی شما در روابط شما وجود داشته است و در انجام عادی آنها مشکل ساز بوده است.
  • انزال ثانویه : از سوی دیگر، این انزال است که در طول زمان، بدون هیچ مشکل قبلی و پس از یک زندگی جنسی کاملاً عادی ظاهر شده است.

دومی به طور ناگهانی ایجاد می شود و ممکن است در اثر مصرف دارو یا دارو ایجاد شود.

علائم زود انزالی

اگر می‌خواهید بدانید چه علائمی از تاخیر در انزال در فرد جلوگیری می‌کند، تا در صورت ابتلا به این اختلال، آن‌ها را شناسایی کنید، فهرستی از نکاتی را که باید بدانید ارائه می‌کنیم:

  • در حین رابطه جنسی در رسیدن به اوج مشکل دارید .
  • این مشکل پس از گذشت بیش از نیم ساعت از رابطه جنسی باقی می ماند و در 6 ماه گذشته به صورت دوره ای رخ داده است .
  • برای انزال از طریق تحریک طبیعی اندام جنسی خود مشکل دارید .
  • تاخیر در انزال باعث ایجاد احساس ناراحتی و ناراحتی در خود می شود.
  • مشکلات در زوجین به خاطر آن به وجود می آید .
  • نیاز به توقف در حین مقاربت به دلیل خستگی یا خستگی .

مهم است که همه اینها را در نظر بگیریم، زیرا ما اغلب یک مشکل لحظه ای را با یک اختلال واقعی اشتباه می گیریم. بنابراین، اگر خیلی واضح نیستید، بهتر است به متخصص جنسی مراجعه کنید.

علل و پیامدهای زود انزالی

آیا دوست دارید علل و عواقب مختلف تاخیر در انزال را بدانید ؟ راهنمای کاملی را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید کمی عمیق تر در مورد این اختلال جنسی مردانه که افراد بیشتری از آن رنج می برند، بدانید .

هنگام تعیین راه حل برای تاخیر در انزال، متخصصان وظیفه جمع آوری تمام داده های ممکن در مورد بیمار و ایجاد یک درمان با توجه به نیاز آنها را بر عهده دارند. بنابراین، حفظ همه چیز ضروری است(منبع:solución a la eyaculación retardada).

علل تاخیر در انزال

دلایل ایجاد این نوع اختلال عملکرد جنسی چیست؟ در مرحله بعد، ما پارامترهای اصلی را نشان می دهیم که در صورت داشتن مشکلات این سبک باید در نظر بگیرید.

عوامل فیزیکی

علل فیزیکی می تواند انواع مختلفی داشته باشد. موارد خفیف تر، مانند آسیب به دستگاه ادراری یا اعصاب نخاعی ، افزایش سن، عفونت ها، جراحی یا برخی اختلالات هورمونی ممکن است دلیل آن باشد.

با این حال، ما می‌توانیم عوامل فیزیکی جدی‌تر دیگری را نیز پیدا کنیم که به بیماری‌های مختلف مانند مولتیپل اسکلروزیس یا دیابت رسیدگی می‌کنند .

عوامل روانشناسی

علل روانشناختی اصلی ترین دلیلی است که متخصصین جنسی در ایجاد راه حلی برای تاخیر در انزال به آن تکیه می کنند و آن این است که سر ما می تواند ما را در جهت توسعه بهینه روابط جنسی فریب دهد .

به عنوان مثال: بیماری روانی، استرس، افسردگی، اضطراب، عزت نفس پایین، ارتباط ضعیف یا مشکلات با شریک زندگی، ترس از صمیمیت، داشتن تجربیات منفی قبلی، تضادهای درونی در مورد گرایش جنسی یا هویت و غیره.

 

داروها یا داروها

به عنوان یک عامل اضافی، مصرف برخی داروها یا داروها (چه با نسخه پزشکی یا مصرف شخصی) معمولاً یک علت تکرار شونده تاخیر در انزال است. داروهای ضد افسردگی، دیورتیک ها، داروهای ضد روان پریشی یا سایر موارد می توانند در یک زمان خاص باعث این اختلال شوند.

عواقب تاخیر در انزال

از طرفی اگر بخواهیم به سراغ متخصصی برویم که راه حل خوبی برای تاخیر در انزال به ما ارائه می دهد، یک سری پیامدهای این اختلال وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم. ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟

  • در کوتاه مدت می توانیم در زمینه جنسی با زوجین مشکل داشته باشیم.
  • در میان مدت طولانی، شکستن .
  • ناتوانی در بچه دار شدن سریع
  • مشکلات روانی مانند اضطراب یا افسردگی .
  • خستگی و احساس درد

8 افسانه و باور در مورد تمایلات جنسی

در مرحله بعد، ما قصد داریم برخی از رایج ترین افسانه ها و باورها در مورد تمایلات جنسی را تجزیه و تحلیل کنیم تا سعی کنیم برخی از مسائل را روشن کنیم.

رابطه جنسی به رابطه جنسی مربوط می شود

جنسیت کیفیت جنسی بودن (مرد یا زن بودن) است. جنسیت برای رابطه جنسی همان چیزی است که شخصیت برای یک فرد است. رابطه جنسی که هست، نه رابطه جنسی که انجام می شود. این به روابط جنسی مربوط می شود، اما آنها تنها بخش کوچکی هستند زیرا مجموعه بسیار بزرگتری از چیزها را شامل می شود.

جنسیت نه تنها شامل بخش بیولوژیکی مربوط به تناسلی می شود، بلکه هویت جنسی فرد، نقش جنسیتی، صمیمیت، لذت جنسی، تولید مثل و گرایش جنسی را نیز شامل می شود. این مجموعه ای از شخصیت، باورها و لذت ما همراه با روابط بین فردی ما است.

رابطه جنسی مقعدی با گرایش جنسی مرتبط است

بسیاری از مردان دگرجنسگرا از ترس اینکه “مردانگی” آنها به خطر بیفتد، از داشتن رابطه مقعدی با شریک زندگی خود منع می شوند. با این حال، هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد، زیرا نقطه G معروف مردانه در اینجا قرار دارد که به عنوان نقطه P نیز شناخته می شود زیرا مربوط به پروستات است.

این ناحیه می‌تواند لذت بیشتری را در طول رابطه جنسی و همچنین ارگاسم رضایت‌بخش‌تری برای مردان فراهم کند. بنابراین، لذت بردن از دخول مقعدی چیزی نیست که به گرایش جنسی مربوط باشد، بلکه به طور کلی بخشی از تمایلات جنسی مردانه است، زیرا پروستات مربوط به ارگاسم مردانه است.

انزال زنانه وجود ندارد

انزال زنانه وجود دارد، و این همان چیزی است که ما به عنوان انزال می شناسیم . این مایع بی بو و بی رنگی است که زن در هنگام نزدیکی از مجرای ادرار خارج می کند.

حتی در بسیاری از مواقع به مشکلات مربوط به کنترل ادرار نیز مرتبط بوده است. بعداً نشان داد که این مایع در هنگام برانگیختگی تولید می شود و در انزال خارج می شود، اما این مایع در همه زنان به طور یکسان تولید نمی شود.

ما معتقدیم که انزال زنانه وجود ندارد زیرا بسیاری از افراد آن را به همان روش دفع می کنند، زیرا در موارد دیگر این مایع در هنگام ادرار ترشح می شود.

اهمیت طول آلت تناسلی

اندازه آلت تناسلی در واقع به معنای رضایت بیشتر یا کمتر در طول رابطه جنسی نیست. این نوع باورها محصول یک تصور غلط برگرفته از پورن است . در واقع، طول آلت تناسلی، لذت احساس در حین دخول را تعیین نمی کند، بلکه میزان نفوذ و میزان سفت بودن نعوظ را تعیین می کند.

با پریود نمی توانید باردار شوید

امکان باردار شدن در دوره قاعدگی وجود دارد و حتی اگر احتمال آن کم باشد، باز هم باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید. 10 روز اول قبل از شروع قاعدگی به تخمک گذاری، سپس اندومتر ضخیم می شود تا رحم برای بارداری احتمالی آماده شود.

اگر تخمک بارور نشود، به رحم می‌رود و آندومتر سقوط می‌کند و چیزی که ما به عنوان قاعدگی می‌شناسیم تولید می‌کند. اگر در این دوره رابطه جنسی داشته باشید، حتی اگر تخمک دیگر بارور نباشد، اسپرم می تواند تا پنج روز در رحم شما باقی بماند و این امکان را برای شما فراهم می کند که همچنان باردار شوید.

پرده بکارت در اولین بار می شکند

برخلاف آنچه که مدتهاست به آن اعتقاد داشتیم، پرده بکارت در اولین دخول نمی شکند و تمام افسانه هایی را که به «پاک بودن» یا باکرگی زنان حمله کرده اند، رد می کند.

پرده بکارت بافتی است که به طرق مختلف در زنان ایجاد می شود ، زیرا در برخی بزرگتر از دیگران است. از آنجایی که هیچ استانداردی برای اندازه وجود ندارد، نمی توان شکستگی پرده بکارت یا عدم آن را با باکرگی ربط داد.

مردان میل جنسی بیشتری نسبت به زنان دارند

چه به دلیل یک عامل اجتماعی و چه به دلیل تأثیر پورن بر ادراک روابط جنسی، مرد معمولاً نقش فعال و مصرف کننده در رابطه جنسی دارد . این همچنین به قدرتی مربوط می شود که شخصیت مرد بر زن اعمال می کند و او را به عنوان یک شیء برای ارضای امیال جنسی خود می بیند.

اگرچه مردان زودتر برانگیخته می شوند ، اما نباید برانگیختگی را با میل جنسی اشتباه بگیریم، زیرا این برانگیختگی تحت تأثیر بسیاری از جنبه های دیگر مانند تحصیلات، شخصیت، تجربه و حتی غذا است.

بهترین راه حل: درمان زود انزالی

بسیاری از مشکلاتی که در رختخواب با همسرمان داریم ناشی از همه آن باورهای غلطی است که رسانه ها و جامعه ایجاد کرده اند، مانند اینکه اگر به ارگاسم نرسیم، نعوظ نداشته باشیم یا در رختخواب لذت نبریم. ، در نتیجه، ما شریک زندگی خود را دوست نداریم.

به همین دلیل است که برای حل این مشکل به بهترین شکل ممکن، پاسخ ایده آل این است که به یک متخصص سکسولوژی مراجعه کنید تا به ما در درک بدن و فرآیندهای جنسی خود کمک کند.

ساده ترین روش درمان زود انزالی : رابطه جنسی با تاپ نیوز

آیا برای دریافت راه حلی ساده برای دیر انزالی وارد این پست شده اید؟ در این صورت، باید به شما بگوییم که هیچ چیز آسانی در مورد این نوع درمان وجود ندارد، زیرا شامل یک فرآیند طولانی و سخت درون نگری و تجزیه و تحلیل نیازها و مشکلات زندگی شما خواهد بود.

همانطور که همیشه می گوییم، در صورت ابتلا به نوعی اختلال جنسی، یکی از بهترین درمان ها این است که به یک متخصص جنسی متخصص در مشکل خود مراجعه کنید و به دنبال راه حل های معجزه آسا در اینترنت نباشید.

برای همه اینها، به لطف متخصصان جنسی ، می‌توانید به درمان و روش‌شناسی شخصی‌شده با توجه به مشکلات و نیازهای خود دسترسی داشته باشید، کمی عمیق‌تر در آموزش مسائل جنسی کاوش کنید ، و یاد بگیرید که با مشکلات خود با دیدگاه مثبت روبرو شوید. تغییر . .

آیا در مورد راه حل ما برای تاخیر در انزال شک دارید ؟ شما می توانید با مشاوره جنسی 02122247100 تماس بگیرید که به بهترین شکل ممکن به شما مشاوره خواهند داد. خودت جرات کن!

5
5
بازنشر(Cite this article as):
گروه محتوایی دکتر آزمندیان. تاپ نیوز: ساده ترین روش درمان زود انزالی. آخرین ویرایش: جولای 17, 2023. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=13432

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *