زمانی که سکوت می شود چگونه مغز ما کار می کند؟

زمانی که سکوت می شود چگونه مغز ما کار می کند؟

545 0

دانشمندان گزارش دادند این سکوت مقایسه ای بین ستون های شلیک نورون ها است که نشان می دهد که آنها واقعا چه هستند.

دکتر جوز Z. Tsien، دانشمند عصبی دانشکده پزشکی گرجستان در دانشگاه Augusta می گوید: “مغز به نظر می رسد از این دوره های سکوت برای رمزگذاری اطلاعات استفاده کند.”

به طور گسترده ای تصریح شده است که نورون ها تصورات، افکار و اعمال را با انتشار پالس های الکتریکی به نام پتانسیل های عمل یا سنبله ها تولید می کنند. یکی از مشکلاتی که در آن اندازه گیری استاندارد عصب انجام شده این است که نورونها همیشه در یک سطح و با نوسانات خودبخودی شلیک می کنند، حتی زمانی که روشن نیست که چه اتفاقی می افتد، نتیجه می دهد. تیسین، پژوهشگر برجسته گرجستان در سیستم نوروبیولوژی شناختی و سیستم و یک نویسنده متناظر از مطالعه در Cortex Correction Journal می باشد.

او از قیاس یک سطح اقیانوس استفاده می کند که در مقایسه با یک سونامی آرام تر می شود، اما واقعا هنوز هم وجود دارد. بسیاری از دانشمندان اشاره کرده اند که ممکن است تغییری در نحوه برخورد یک نورون با همان محرک یا حتی وضعیت آرام داشته باشد. با این حال، باید وجود داشته باشد نوعی از عامل که ما را قادر می سازد که در مواجهه با این تغییرات فکر می کنند و در زمان واقعی عمل می کنند. دانشمندان مغز، پازل دهه های گذشته را با شکستن کد عصبی فرا می گیرند.

تیم Tsien دارای شواهدی از نظارت بر نورونهای مغز در طول فعالیت های مختلف است که جادو اتفاق می افتد زمانی که شما می بینید گروهی از نورون ها هر کدام وارد حالت غیر معمول می شوند ، دوره های نسبی سکوت بین شلیک و ورود به صورت همزمان اتفاق می افتد.

این فضاهای خاموش بین شلیک آشکار، فواصل زمانی interterspeaking نامیده می شود، و نورون هایی که فواصل غیرمعمولی در یک زمان دارند، بخشی از ادراکات، اعمال و افکار تولید کننده در یک زمان واقعی است.

سیسین می گوید: “این سلول ها متعلق به یک گروه، مجموعه ای است. این یک یافته بسیار عمومی در مورد نحوه فعالیت عصبی اطلاعات کپی می کند.”

با استفاده از این نظریه جدید اطلاعات عصبی خود، آنها 15 گروه از مجموعه های سلولی در قشر و هیپوکامپ مغز را شناسایی کرده اند که با هم کار می کنند تا چیزهایی مانند چرخه خواب را فعال کنند، حس می کنند که کجا هستید و چگونه در پاسخ به آنچه که می بینید عمل می کنید.

به عنوان مثال، آنها به مطالعه موش هایی که یک بازی را انجام می دهند که نور بر روی دیوار می درخشد، و موش می آموزد که اگر او در یک نقطه یک سوراخ را بچرخاند، به جای چهار گزینه دیگر، هنگامی که برگشت به جایی که شروع کرد. اگر او در زمان عقب نشینی نمی کند یا سوراخ اشتباه را می شکند، هیچ پلت غذا در انتظار نیست. تیسین می گوید: “این یک کار ساده اما بسیار توجه است و این که چگونه مغز این وظیفه را انجام می دهد، فهمیده شده است.”

سیسین می گوید: “برای شناسایی سلول های سلولی که در موش موفقیت آمیز هستند، شما باید بدانید که هر فاصله زمانی بین عصبی چگونه به نظر می رسد زمانی که آنها خارج از محدوده طبیعی خود هستند. “در میان تمام سلول هایی که شما ضبط می کنید، پس از آن آنها را شناسایی کنید که در یک زمان متفاوت به حالت متفاوتی منتقل می شوند (به نام دولت شگفت انگیز)”. این بار او از تقلید یک فرد معمولی در یک دوره سکوت ناخوشایند استفاده می کند.

او می گوید: “این زمانی است که این سلول ها به عنوان یک کیک عمل می کنند.” “این زمانی است که کلیدهای عصبی در حال آمدن با یکدیگر برای رمزگذاری یک قطعه تفکر یا مجموعه ای از اقدامات هستند. اگر این چیزی است که معمولا اتفاق می افتد، به این معنی است که اطلاعات زیادی را حمل نمی کند، این همانند حالت زمین است.”

منبع:

موارد ارائه شده توسط کالج پزشکی گرجستان در دانشگاه Augusta 

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: زمانی که سکوت می شود چگونه مغز ما کار می کند؟. آخرین ویرایش: سپتامبر 13, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3521

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *