ساختار مغز می تواند موفقیت رژیم را پیش بینی کند

ساختار مغز می تواند موفقیت رژیم را پیش بینی کند

566 0

بر اساس یک تحلیل جدید از تحقیقات قبلی در مردان و زنان سالم، تفاوت در ساختار قشر پیشانی جلو، توانایی فرد برای انتخاب گزینه های سالم غذا را پیش بینی می کند. مقاله ای که در JNeurosci منتشر شده ، نقش مهم این نشانگرهای تشریحی در تصمیم گیری هایی دارد که اثرات درازمدت بر سلامت و سلامتی دارند.

حفظ رژیم غذایی سالم نیاز به انتخاب غذاهای سالم را بیش از احتمالا بیشتر وسوسه انگیز می کند که ممکن است اشتیاق فوری را برآورده کنند اما پیامدهای منفی بهداشتی داشته باشند. افراد در توانایی خود برای انجام چنین کنترل متفاوت هستند، که با تفاوت های فردی در فعالیت مغز در زمان واقعی مرتبط است. در این مطالعه، لیان اشمیت و همکارانش بررسی کردند که آیا تفاوت های پایدار در آناتومی مغز می تواند تغییرات در کنترل خود را داشته باشد.

محققان دریافتند که تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از سه مطالعه قبلی و تعمیم نتایج آنها به چهارمین مجموعه مستقل، محققان دریافتند که حجم بیشتری در قشر پیشانی دورتولتیروئید و ونتومدیال با بهبود کنترل خود در رژیم غذایی در اهداف مختلف رژیم غذایی و گروه های مشارکت کننده همراه بود. از آنجا که ساختار مغز، مانند اتصال، می تواند در طول زمان در واکنش به شیوه زندگی تغییر کند، این مناطق مغز اهداف کلیدی را در طراحی مداخلات که باعث انتخاب سالم تری می شود، بررسی می کنند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط انجمن علوم اعصاب

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: ساختار مغز می تواند موفقیت رژیم را پیش بینی کند. آخرین ویرایش: سپتامبر 16, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3667

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *