سربرگ ها ممکن است مسائل مربوط به تعادل را ایجاد کنند

سرفصل ها ممکن است مسائل مربوط به تعادل را ایجاد کنند

581 0

هنگامی که فرانسه و کرواسی در روز یکشنبه در فینال جام جهانی به سر می برند، طرفداران می خواهند ببینند کدام تیم واقعا در این بازی حضور دارد.

طبق یک مطالعه اولیه توسط محققان دانشگاه دلاور، بازیکنان فوتبال که توپ را هدایت می کنند، بیشتر احتمال دارد که مشکلات بالقوه کوتاه مدت را تجربه کنند، و این نشان می دهد که تاثیرات سر تکراری ممکن است باعث ایجاد نقص های ظریف عصبی شود که قبلا شناخته نشده است. تحقیق بیشتر برای درک اثرات طولانی مدت این اثرات سر تکراری است و به طور بالقوه مداخلات را برای رسیدگی به آنها توسعه می دهد.

وی گفت: “سرفصل های فوتبال، اثرات سر برگی تکراری هستند که ممکن است با مشکلات مربوط به تفکر و مهارت های حافظه و تغییرات ساختاری در ماده سفید مغز همراه باشد.” نویسنده John Jaka، Ph.D.، استاد و رئیس بخش علوم انسانی و فیزیولوژی کاربردی در کالج علوم بهداشتی می باشد. اما تأثیر سربرگ ها بر کنترل تعادل مورد بررسی قرار نگرفته است.

این انتصاب در تاریخ 21 ژوئیه در کنفرانس شکنندگی ورزشی آکادمی مغز و اعصاب آمریکا در ایندیاناپولیس ارائه خواهد شد.

گروهی از محققان به رهبری جکا 20 انجمن تفریحی و باشگاهی را از جامعه UD، Wilmington و Newark مطالعه کردند. شرکت کنندگان در پاسخ به سوالاتی درباره تعداد دفعاتی که به توپ رانده شده اند و چگونگی انجام و تمرین آنها را ارزیابی می کنند. بازیکن متوسط ​​22 ساله بود و در سال گذشته 451 بار توپ را وارد کرد.

از بازیکنان خواسته شده بودندکه روی پد فوم چشمانشان بسته شود. آنها تحت دو شرایط آزمایش قرار گرفتند ، یکی با الکترودهای پشت گوش خود قرار گرفت تا آنها احساس کنند که سقوط کرده اند و دیگری بدون تحریک. الکترود از ابزاري به نام تحريک وستيبول گالوانیک استفاده می کند که باعث تحريک اعصاب در گوش داخلی و مغز می شود که بر تعادل تاثیر می گذارد.

این مطالعه نشان داد که بازیکنان در معرض بیشتر اثرات سر تکراری تاثیر بیشتری بر تحریک ویشیبولا در هنگام راه رفتن دارند، که بیانگر مشکالت تعادل ظریف است. Caccese می گوید: برای هر 500 سرصفحه که یک بازیکن گزارش داد، پاسخ های مواد غذایی و پاسخ جسمی کمی افزایش می یابد.

Jaclyn B. Caccese، Ph.D.، یکی از نویسندگان این مطالعه گفت: “در این مرحله، به نظر می رسد که عنوان فوتبال مکرر ممکن است منجر به اختلالات تعادل ظریف شود.” “سوال این است، چگونه می توانیم این اثرات را واقعا ظریف و چگونه آنها  با عوارض بعد از آن زندگی می کنند؟”

فرناندو وان سانتوس، یکی دیگر از نویسندگان مقاله، گفت: از آنجا که مشکلات تعادل بسیار ظریف است، ممکن است هیچ نشانه ای از تاثیر ناشی از ضربه سر تکراری وجود نداشته باشد.

سانتوس، دانشجوی دکترا در برنامه بین رشته ای در علوم بیومکانیک و علوم حرکتی، گفت: “ما به دنبال درک رابطه بین اثرات سر و ضربه زدن هستیم.” “این ورزشکاران، ضربه سر را تجربه کرده اند و هیچ نشانه ای نشان داده نشده است.”

سانتوس و کچس گفتند تحقیقات بیشتری برای یادگیری در مورد اثرات ضربه سر تکراری لازم است. گام بعدی این است که به درک بهتر چگونگی استفاده از اطلاعات حسی برای حفظ تعادل پس از ضربه مغزی و حتی ضربه خفیف سر، که باعث نشاط حاد مغزی نمی شود.

Caccese گفت: “امید این است که اگر شما می توانید از برخورد با آنها برخوردار شوید، اما همچنین اگر اثرات ناشی از ضربه های سر تکراری وجود داشته باشد، افرادی را شناسایی کنید که در معرض ابتلا به آن هستند. همه افراد از عنوان های تکراری فوتبال استفاده می کنند.” “ما باید افراد را شناسایی کنیم و آنها را درمان کنیم و اگر کسری بودجه باقی بماند، می توانید مداخلات هدفمند را برای احیای این کسری های نقدی طراحی کنید.”

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه دلاور. 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: سرفصل ها ممکن است مسائل مربوط به تعادل را ایجاد کنند. آخرین ویرایش: آگوست 31, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2986

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *