شیطنت های دوران نامزدی و ناگفته های روانشناسی

نوشته شده برای at 11:40 ب.ظ
743 0

شیطنت های دوران نامزدی چیست؟ و چه باید کرد؟ نامزدی برای بسیاری از افراد شیرین ترین دوران رابطه بوده، اما برای برخی تبدیل به یک کابوس وحشتناک می شود. چه چیزی باعث ایجاد این اختلاف می شود؟

در جامعه ما برخی از نامزدها از یکدیگر دور هستند و لحظات را در کنار یکدیگر تجربه نمی کنند. به همین دلیل زمانی که کنار یکدیگر می گذارنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

زوجین باید تلاش کنند تا بهترین شرایط را فراهم سازند و هر از گاهی همسر خود را غافل گیر کنند. در این مقاله به روش هایی اشاره شده است که با کمک آن می توانید به رابطه خود شور و هیجان ببخشید.

به یاد داشته باشید که رابطه شما مانند یک نهال کوچک است که به توجه و مراقبت نیاز دارد در غیر این صوت پژمرده شده و از بین می رود.

شیطنت های دوران نامزدی در راستای تقویت رابطه

برای تقویت رابطه خود به موارد زیر دقت کنید.

بدون دلیل به یکدیگر کادو بدهید

کادو دادن یکی از چیزهایی است که به همسرتان نشان می دهد به یاد او بوده اید، به خاطر داشته باشید که اندازه و قیمت این کادو مهم نیست. سعی کنید در طول حرف های همسرتان متوجه شوید که چه چیزی دوست دارد و آن را برای او تهیه کنید.

شیطنت های دوره نامزدی ناگفته روانشناسی (1)

به سرگرمی های او علاقه نشان بدهید

هر فرد به یک کار علاقه خاصی دارد که ممکن است از نظر دیگران عجیب به نظر برسد به طور مثال ممکن است همسر شما به فیلم دیدن علاقه خیلی زیادی داشته باشد بنابراین یک فیلم مناسب انتخاب کنید و سعی کنید محیط خانه را برای دیدن فیلم مناسب کنید. خرید خوراکی و تنقلات نیز می تواند فکر خوبی باشد. مطمئن باشید همسر  یا نامزد شما از این که به سرگرمی او علاقه نشان می دهید لذت می برد.

این سرگرمی می تواند اسب سواری، تیراندازی، خرید، کتاب خواندن یا هر چیز دیگری باشد.

پیشنهاد مشاور: آیا می توان با ازدواج رفتار نامزد را تغییر داد؟

شیطنت های دوره نامزدی ناگفته روانشناسی (1)

مسافرت

ممکن است در دوران نامزدی نتوانید به سفر بروید ولی به راحتی و با کمک اینترنت می توانید مکان های گردشگری مناسب را در اطراف شهر خود انتخاب کنید. با این کار همسرتان احساس می کند که برای وقتی که با او می گذارنید اهمیت قائل هستید و برنامه ریزی می کنید.

غذای مورد علاقه او را درست کنید

اگر برای ناهار یا شام بیرون می روید سعی کنید غذای مورد علاقه همسرتان را درست کنید، برخلاف چیزی که فکر می کنید مرد ها نیز می توانند این کار را انجام دهند. با این کار می توانید به نامزد خود نشان دهید که سلیقه او را می دانید و برای او احترام قائل هستید.

یک دفترچه خاطرات دو نفره درست کنید

می توانید عکس های دو نفره خود را در دفترچه قرار دهید و برای هرکدام توضیح بنویسید با هدیه دادن این دفترچه ارزشمند به همسر یا نامزدتان تمام وقایع خوبی را که کنار یکدیگر داشته اید به او یادآوری می کنید.

روز تولد | شیطنت های دوران نامزدی

به یاد داشته باشید که روز تولد هرکس تنها روزی است که کاملا برای او است. در این روز سعی کنید علاوه بر هدیه به فعالیت هایی بپردازید که همسرتان انتخاب می کند. به هیچ عنوان تاریخ این روز را فراموش نکنید.

پیامک

این کار می تواند وقتی همسرتان خسته از کار به گوشی خود نگاه می کند به او انرژی بدهد. چند وقت یک بار یک پیام محبت آمیز به همسر خود بفرستید و از او برای تمام کارها و تلاش هایش تشکر کنید، برای این کار می توانید از جملاتی مانند:

  • «نمی توانم زندگیم را بدون تو تصور بکنم»،
  • «مرسی که برای آرامشم تلاش می کنی»،
  • «هر روز بیش تر عاشق تو می شوم»،
  • «هر روز خدا را شکر می کنم که تورو به من داد»
  • و جملات دیگر استفاده کنید.

انجام کارها

هرکس ممکن است از انجام دادن یک سری کارها بدش بیاید، سعی کنید وقتی همسرتان خواب یا سر کار است این کار را برای او انجام دهید.

البته دقت کنید که این کار را هر چند وقت یک بار انجام دهید تا تازگی خودش را حفظ کند.

پیشنهاد مشاور:شناخت تیپ شخصیتی نامزد را بیاموزید

تعریف کردن

هنوز کسی نمی داند چه جادویی در تعریف کردن وجود دارد. سعی کنید از دست پخت، رانندگی، ویژگی های رفتاری و اخلاق او تعریف کنید. به طور مثال پس از این که از مهمانی بیرون آمدید به او بگویید که عاشق رفتار او در جمع هستید.

منبع : شیطنت های دوران نامزدی و ناگفته های روانشناسی 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر ندا. تاپ نیوز: شیطنت های دوران نامزدی و ناگفته های روانشناسی. آخرین ویرایش: دسامبر 20, 2020. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4990

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *