آیا می توان با داروها روانگردان را درمان کرد؟

آیا می توان با داروها روانگردان را درمان کرد؟

530 0

بر اساس تحقیقات ارائه شده در کنفرانس سالانه آمریکایی ها، بسیاری از افراد از روانگردان به عنوان آثاری  که توسط راورها و خوانندگان جشنواره موسیقی گرفته شده اند، اما ممکن است روزی برای درمان اختلالاتی از جمله اضطراب اجتماعی و افسردگی استفاده شوند.

کریستینا مگالهائس، دانشیار دانشگاه بین المللی آلبانی و همراه همسر رئیس دانشگاه علوم پزشکی لس آنجلس گفت: “همراه با روان درمانی، برخی از داروهای روانگردان مانند MDMA، psilocybin و ayahuasca ممکن است علائم اضطراب، افسردگی و اختلال استرس پس از زایمان را بهبود بخشد.” سمپوزیوم روان شناسی و روان درمانی  بیان می کنند که برای شناخت مزایای احتمالی این داروها، تحقیقات و بحث های بیشتری لازم است و روانشناسان می توانند به مسائل بالینی، اخلاقی و فرهنگی مربوط به استفاده از آنها کمک کنند.”

از زمان کشف LSD در سال های دهه 1940، هالوسیژن ها در ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفته اند. با این حال، تحقیق بیشتر از زمان روانگردان در اواخر دهه 1960 غیرقانونی متوقف شد.

Adam Snider، MA می گوید: ممکن است تغییری به زودی اتفاق بیفتد، زیرا MDMA، که معمولا به عنوان اکستازی شناخته می شود، مرحله سوم و نهایی آزمایشات بالینی را در تلاش برای برنده شدن در تصویب اداره غذا و داروی آمریکا برای درمان اختلال استرس پس از ضربه آغاز می کند. ، از دانشگاه بین المللی لس آنجلس و همکار صندوق سمپوزیوم می باشد.

یافته های یک مطالعه ارائه شده در این سمپوزیوم نشان می دهد که علائم اضطراب اجتماعی در بزرگسالان مبتلا به اوتیسم با ترکیبی از روان درمانی و MDMA قابل درمان هستند. تحقیقات نشان دادند که دوازده بزرگسال مبتلا به اوتیسم با اضطراب اجتماعی متوسط ​​تا شدید با دو روش MDوMA خالص و درمان مداوم و کاهش علائم آنها را نشان دادند.

Alicia Danforth، PhD، از موسسه تحقیقات بیومنسی لس آنجلس در مرکز پزشکی HarborUCLA، که این تحقیق را انجام داد، گفت: “اضطراب اجتماعی در بزرگسالان مبتلا به اوتیسم شایع است و چندین گزینه درمان به اثبات رسیده است.” “اثرات مثبت استفاده از MDوMA و درمان برای ماه ها یا حتی سال ها برای بسیاری از داوطلبان تحقیق، طول کشید”.

تحقیقات مورد بحث همچنین کشف کرد که چگونه LSD، psilocybin (به معنای محاوره ای به عنوان “قارچ جادویی”) و (ayahuasca که توسط افراد بومی آمازون برای مراسم های معنوی استفاده می شود)، ممکن است به افراد اضطراب، افسردگی و اختلالات خوردن کمک کند.

آدل لارنس، دکترای دانشگاه لورنتیان، یک مطالعه از 159 شرکت کننده که در مورد استفاده گذشته از تومورهای هالوژنیک، سطح معنویت و ارتباط با احساسات آنها گزارش شده است، برجسته شده است.

این مطالعه نشان داد که استفاده از هالوژن ها به سطح بالاتری از معنویت مربوط می شود که منجر به بهبود ثبات احساسی و نشانه های کمتری از اضطراب، افسردگی و خوردن اختلال می شود.

لفرس گفت: “این مطالعه نیاز به زمینه روانشناختی دارد تا توجه بیشتری به معنویت در زمینه درمان اصلی را در نظر بگیرد زیرا رشد روحانی و ارتباط با چیزی بیش از خود میتواند پرورش یابد.”

تحقیقات دیگر نشان دادند که ayahuasca ممکن است به کاهش افسردگی و اعتیاد کمک کند و همچنین کمک به افراد در مقابله با تروما کند.

“Clancy Cavnar، PhD، با Núcleo de Estudos Interdisciplinares sobre Psicoativos گفت:” ما متوجه شدیم که Ayahuasca نیز سخاوت، اتصال روحانی و نوع دوستی را افزایش داد.

برای افراد مبتلا به سرطان خطرناک، psilocybin ممکن است کاهش قابل توجه و پایدار در اضطراب داشته باشد.

هنگامی که با روان درمانی همراه شد، psilocybin به 13 نفر از شرکت کنندگان کمک کرد که با ناراحتی  کنار بیایند. به گفته گاببی آگین لیبس، BA دانشگاه پالو آلتو، که این تحقیق را انجام داد، این شرکت همچنین به شرکت کنندگان کمک کرد تا احساسات خود را نسبت به مرگ درک کنند، زیرا تقریبا همه شرکت کنندگان گزارش دادند که آنها درک جدیدی از مرگ را ایجاد کرده اند.

آگین Liebes  گفت: شرکت کنندگان تفسیرهای مذهبی یا معنوی از تجربه خود را ساخته و درمان psilocybin  کمک به تسهیل اتصال مجدد به زندگی، تمرکز حواس بیشتر و حضور، و آنها را اعتماد به نفس بیشتری با عود سرطان مواجه داد، سخنرانان در سراسر سمپوزیوم، نیاز به تحقیق بیشتری را برای به طور کامل درک مفاهیم استفاده از روانگردان به عنوان روشی اضافی برای روان درمانی و نیز موضوعات اخلاقی و قانونی مورد نیاز قرار دادند.

منبع داستان:

موارد ارائه شده توسط انجمن روانشناسی آمریکا.

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: آیا می توان با داروها روانگردان را درمان کرد؟. آخرین ویرایش: آگوست 26, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2785

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *