امگا 3 به مشکلات بچه ها کمک می کند

امگا 3 به مشکلات بچه ها کمک می کند

530 0

با توجه به تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده توسط یک تیم تحت رهبری پروفسور عدالت کیفری UMass Lowell، چیزی ساده به عنوان یک مکمل غذایی ممکن است رفتار ناخوشایند و حتی سوء استفاده را کاهش دهد.

طبق گفته جیل پورتنو، استادیار در UMass Lowell، دادن مکمل اسید چرب امگا 3 به فرزندان باعث کاهش رفتارهای ناخوشایند شده است که به نوبه خود تاثیر مثبتی بر والدین آنها گذاشت و باعث شد که آنها کمتر با یکدیگر متقاعد شوند و با دیگر سوء استفاده های شفاهی مواجه شوند.

دانشکده جرمشناسی و مطالعات عدلی بیان می کنند :”این تحقیق امیدوار کننده است زیرا اسیدهای چرب امگا 3 برای بهبود سلامت مغز در کودکان و بزرگسالان مفید است و مزایای زیادی دارد، اما اگر بتوانیم سلامت و رفتار مغز افراد را در این فرایند بهبود ببخشیم، این پورتووی، اشاره کرد که یک بررسی اخیر نشان می دهد که مکمل های امگا 3 سلامت قلبی و عروقی را تحت تاثیر قرار نمی دهند.

تحقیق جدید، منتشر شده در مجله تحریک آمیز مجله علمی ، تنها نمونه ای از چگونگی مطالعه عوامل بیولوژیکی و اجتماعی است که می توانند به توضیح و پیش بینی رفتارهای پرخاشگر و مخاطره آمیز کمک کنند. هدف این است که برای تعیین راه های موثر مداخله در پیشگیری از رفتار ضد اجتماعی به جرم کمک کنیم.

این کار Portnoy را به قلب “بحث طبیعت در مقابل پرورش” می برد. این که آیا افرادی که مرتکب جنایات شده اند، در آرایش فیزیولوژیکی خود چیزی دارند که آنها را مجبور به انجام آن می کند؟ یا اینکه از عوامل اجتماعی مانند شرایط خانوادگی سوء استفاده می کنند؟

او گفت، “البته، هر دو،” اما دقیقا چطور هنوز تعیین نمی شود. “زیست شناسی و محیط اجتماعی به شیوه های پیچیده ای که ما تازه شروع کرده ایم، با یکدیگر روبرو می شوند. قبل از اینکه بتوانیم مداخلات موثر را طراحی کنیم، باید تحقیقاتی را انجام دهیم تا درک کنند که چه اتفاقی می افتد.”

Portnoy از طریق یک پروژه تحقیقاتی دیگر به دنبال چنین ارتباطی است که به دنبال این است که چگونه یک ضربان قلب پایدار ممکن است منجر به رفتار ضد اجتماعی شود.

“تئوری من این است که ضربان قلب آرام کم، ممکن است یک ویژگی سازگار باشد: اگر شما در معرض استرس مزمن یا مکرر به عنوان یک کودک هستید، با کاهش ضربان قلب تان سازگار می شوید. ضربان قلب پایین تر از واکنش شما از شما محافظت می کند. او می گوید: “به نظر می رسد که یک محیط استرس زا ممکن است باعث تغییرات فیزیولوژیکی شود و علاوه بر ایجاد رفتار به طور مستقیم منجر به افزایش رفتارهای پرخاشگرانه و تحریک کننده می شود، “.

 

کار با همتای دانشگاه پنسیلوانیا، جایی که او دکترای خود را به دست آورد. و قبل از آمدن به UMass Lowell تدریس، Portnoy صدها جوان در پیتزبورگ، جایی که او رشد کرد، مورد مطالعه قرار گرفت. محققان دریافتند که جوانان مبتلا به کمبود ضربان قلب پایین تر احتمال بیشتری دارند که به عنوان یک نوع از احساس حساس عمل کنند، از جمله رفتار ضد اجتماعی، که به ویژه برای افرادی که در آن گزینه های کمی برای شکل های مثبت تحریک وجود دارد، مشکل ساز است.

Portnoy، که در حال حاضر در پورتسموث، NH زندگی می کند، با تحقیق در رابطه با استرس، فشار خون و ضربان قلب، با کمک یک دهم دانشجویان UMass Lowell که با او در مطالعه سلامت، استرس و رفتار کار می کنند، تحقیقات خود را در این زمینه ادامه خواهد داد.

از طریق این مطالعه، Portnoy و تیم او بررسی آنچه او  به عنوان توصیف دنباله ای از رفتار جنایی با هدف پیدا کردن راه های جدید برای جلوگیری از آن است.

“بسیاری از افراد قانون را به شیوه های کوچک نقض می کنند؛ به عنوان مثال، با راندن چند مایل بیش از حد سرعت. من علاقه مند به افرادی هستم که به شدت رفتار می کنند اما هنوز به سطح رفتار جنایی دست نیافته اند یا شاید آنها جدی تر عمل کنند ، جنایاتی مانند سرقت و یا حمله، اما هنوز دستگیر نشده اند. آنها هنوز هم دچار تلفات در جامعه می شوند و اگر ما می خواهیم مداخلات اجتماعی عمومی تر را طراحی کنیم، مانند آموزش دادن مردم به راه های سالم تر برای انطباق با استرس می باشد. پورتووی گفت: “کسانی  که گرفتار هستند مطالعه کنند.

منبع

Jill Portnoy, et al, 2018. Reductions of intimate partner violence resulting from supplementing children with omega-3 fatty acids: A randomized, double-blind, placebo-controlled, stratified, parallel-group trial. Aggressive Behavior; DOI: 10.1002/ab.21769

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: امگا 3 به مشکلات بچه ها کمک می کند. آخرین ویرایش: آگوست 12, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2108

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *