بلوغ زودرس در پسران نوجوان سفید پوست، خطر ابتلا به مصرف مواد را افزایش می دهد

بلوغ زودرس در پسران نوجوان سفید پوست، خطر ابتلا به مصرف مواد را افزایش می دهد

675 0

یک مطالعه جدید دانشگاه پوردو نشان می دهد که پسران بالغ سفید پوست در دوران بلوغ اولیه در معرض خطر بیشتری برای مصرف مواد هستند.

کریستین (مارسو)، استاد انستیتو انسانی، گفت: “در ابتدا اولین گلویت الکل یا اینکه شما دیگر انواع مواد مخدر را امتحان می کنید، بیشتر احتمال دارد که شما برای توسعه اعتياد مادام العمر و مشکلات مربوط به مصرف مواد استفاده کنید. مطالعات توسعه و خانواده، تحقیقاتی که بر روی عوامل بیولوژیکی مربوط به توسعه مشکلات رفتاری و مصرف مواد در طول عمر انسان تمرکز دارد. “راه خوبی برای جلوگیری از مشکلات مصرف مواد درازمدت این است که تا زمانی که ممکن است این شروع را تاخیر ببخشد.”

این یافته ها به صورت آنلاین در توسعه کودک منتشر شده است . یافته های جدید نشان می دهد که فعالیت های مرتبط با مغز تستوسترون در افزایش خطر ابتلا به مصرف مواد بیشتر از ظهور زودرس و همراهی فشارهای اجتماعی در پسران سفید پوست است.

در برخی مطالعات، شروع بلوغ به رفتار، تجاوز و مصرف مواد بیشتر به رفتار اشاره می کند. مارسو می خواست رابطه زیستی بین بلوغ زودرس و مشکلات رفتاری را شناسایی کند و این که آیا مشکلات ناشی از فشارهای اجتماعی ظاهر شدن زودهنگام و یا تغییرات زیست شناختی پایه و یا شاید هر دو است.

دوزهای اولیه تستوسترون می توانند برای مناطق خاصی از مغز سرعت بخشیدن به رفتارها را افزایش دهند تا مغز بتواند قسمت هایی را که در تصمیم گیری و کنترل ضربه قرار دارند، توسعه دهد. این عدم انطباق می تواند جوانان را در معرض ابتلا به مصرف مواد اولیه قرار دهد. مارسیو گفت: درک علت افزایش رفتار مصرف مواد در نوجوانان اولیه برای ایجاد استراتژی های پیشگیرانه که برای جلوگیری از مشکلات مادام العمر در معرض مواد مخدر محافظت می شود ضروری است.

این مطالعه توسط موسسه ملی سوء مصرف مواد تامین شد و از داده های موجود از تحقیقاتی استفاده شد که 20 سال از 1989 تا 2009 به 534 پسر در مرکز تحقیق و پژوهش در مورد مواد مخدر در دانشگاه پیتزبورگ پرداخت. نیمی از پسران این مطالعه از خانواده های پدرانی بودند که مشکلات اختلالات مصرف مواد داشتند که میزان بسیار بالاتری نسبت به جمعیت متوسط ​​داشت اما برای تعیین نقش تاریخی خانوادگی در افزایش خطر ابتلا به مصرف مواد در نوجوان لازم بود.

پسران به مطالعه در سن 11 سالگی متکی بودند. محققان ارتباط نزدیکی با استفاده از مواد مخدر را برای 10 ماده مختلف در سن 16 سالگی (الکل، کانابیس، کوکائین، مواد مخدر، آمفوترامین، آرام بخش، توتون، هالوسیژن، PCP و استنشاقی) برای اندازه گیری های مشاهدات نشانه های فیزیکی بلوغ و غلظت هورمون در سن 11، 13 و 16 انجام شد.

هدف پروژه این بود که از مجموعه داده های بزرگ تعیین شود که آیا ظاهر فیزیکی یا هورمون ها در پیش بینی خطر ابتلا به مصرف مواد در پسران نوجوان بهتر است. پسران سفید، که قبل از بلوغ وارد شدند، مشارکت بیشتر در فعالیت های مصرف مواد را در سن 16 سالگی گزارش کردند، نسبت به پسران سفید پوست که بعدا بلوغ را وارد کردند، گزارش دادند.

تستوسترون و زمانبندی اولیه آن به جای تغییرات مربوط به بلوغ قابل مشاهده و سرعت رشد پسرها از طریق بلوغ، به عنوان مقصر افزایش رفتار مصرف مواد شناخته شد.

بر اساس یافته مارسو، استراتژی های مداخله ای در آینده می توانند از بازدید های منظم دکتر استفاده کنند و سطوح بالاتر تستوسترون که نشان می دهد شروع بلوغ در سن جوان تر می تواند به عنوان نشانه ای برای پزشکان برای هشدار دادن به والدین از خطرات احتمالی مواد استفاده کنند.

مارسیو گفت: “این که ارتباط بین بلوغ و مصرف مواد نسبت به تستوسترون بیشتر از تغییرات فیزیکی است، به این معنا نیست که راهکارهای والدین کار خواهد کرد. “شما هنوز هم می خواهید توجه بیشتری به جایی که نوجوانان هستند و آنچه که آنها انجام می دهند، برای محدود کردن فرصت خود و مشارکت در استفاده از مواد انجام دهید.”. او اضافه کرد که تنها افزایش تستوسترون برای تعیین اینکه آیا یک جوان و نوجوان مشکلات اعتیاد را ایجاد می کند یا نه، کافی نیست.

همچنین، هنگام مقایسه خطر ابتلا به افزایش مصرف مواد در پسران غیر سفید به پسران سفید در مطالعه، مارسو دریافت که پسران غیر سفید (که 87 درصد آفریقایی آمریکایی بودند و 13 درصد دو یا چند نژادی) با وجود تحقق بلوغ پیش از آن ، خطر افزایش مصرف مواد را نشان نداد. شروع زودتر بلوغ برای نوجوانان آفریقایی و آمریکایی از نوجوانان سفید پوست با سایر مطالعات بلوغ سازگار است.

مارسیو گفت، مطالعات کمتر در مورد پسران نوجوان نسبت به دختران و حتی کمتر که تفاوت نژادی را در نظر می گیرند، وجود دارد. در گام بعدی مهم این است که ابتدا از این یافته ها در مطالعات دیگری که تفاوت های نژادی را تشکیل می دهند، “تکه تکه کردن” ارتباط بین مصرف مواد و تستوسترون باشد.

منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه پردو 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: بلوغ زودرس در پسران نوجوان سفید پوست، خطر ابتلا به مصرف مواد را افزایش می دهد. آخرین ویرایش: آگوست 30, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2960

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *