بی خوابی در ژاپن: چگونه بی خوابی کشته می شود؟

بی خوابی در ژاپن: چگونه بی خوابی کشته می شود؟

1215 0

افراد مبتلا به این فکر می کنند که بی خوابی معمولا علامت دیگری است، مانند استرس، رژیم غذایی نامطبوع یا شیوه زندگی بی تحرک، اما این ممکن است در همه موارد صادق نباشد.

ممکن است که بیخوابی باعث ایجاد بسیاری از شرایطی شود که به عنوان نشانه ای از آن دیده می شود. با استفاده از تحقیقات قبلی که نشان می دهد بیخوابی موجب کاهش جریان خون در قسمت جلویی جلوی مغز می شود و با افسردگی مرتبط است، نویسندگان یک مطالعه ژاپنی که اخیرا در مجله دسترسی آزاد مجله پزشکی دگرریتر تحت عنوان “بی خوابی و افسردگی منتشر شده است .

بررسی پرسشنامه کارکنان بیمارستان ژاپنی “به دنبال برقراری ارتباط بین بیخوابی و افسردگی است.

افسردگی یک قاتل پنهانی است. این شرطی است که بر مردم سراسر جهان تاثیر می گذارد. خودکشی یکی از علل اصلی مرگ در ژاپن است. هزینه سالانه مالی برای اقتصاد ژاپن افسردگی و خودکشی توسط UPI تخمین زده می شود تا 4.1 میلیارد دلار باشد. مردان میانسال، یکی از گروه هایی هستند که از بیشترین میزان بی خوابی در حال رنج هستند و به احتمال زیاد خودکشی می کنند.

در ماه مارس سال 2011، بیش از 7000 کارمند بیمارستان در 10 بیمارستان منطقه ای Rosai یک پرسش نامه ناشناس خودداری کردند. سوالات شامل اطلاعات مربوط به جنسیت، سن و حرفه پزشکی، و همچنین پرسش های مربوط به تاریخ خواب خود را دو هفته قبل از پاسخ به نظرسنجی، و همچنین جزئیات کار اضافه آنها، و تاریخچه خود را از بیماری و درد مزمن جواب دادند. همچنین از آنها خواسته شد تا احساسات خود را از افسردگی و خستگی ارزیابی کنند.

نتایج هشدار دهنده بود. سیزده درصد مردان و نوزده درصد از زنان بی خوابی رنج می برند و پرستاران با بیشترین میزان بیخوابی در حدود 20 درصد پرستاران هستند. برای مقایسه، حدود ده درصد آمریکایی ها از بی خوابی مزمن رنج می برند.

بیخوابی مزمن می تواند منجر به افسردگی شود، و درک بهتر ارتباط بین دو شرایط می تواند برای بهبود درمان استفاده شود و مانع از افزایش وضعیت و تقویت اقتصاد جهانی شود. امید یک بررسی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی (و دیگر حرفه های استرس پرستاری) است که می تواند بی خوابی را قبل از اینکه مشکلی ایجاد کند، شناسایی کنند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط De Gruyter 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: بی خوابی در ژاپن: چگونه بی خوابی کشته می شود؟. آخرین ویرایش: اکتبر 5, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4475

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *