خدمات صنعت کار می تواند خطر افسردگی را افزایش دهد

خدمات صنعت کار می تواند خطر افسردگی را افزایش دهد

560 0

با توجه به تحقیقات جدید، برخورد با یک جامعه ثابت و متکی به جریمه برای بخش قابل توجهی از درآمد شما، کار “سخت” است که با خطر بالقوه استرس، افسردگی و مشکلات خواب همراه است.

این خطرات به ویژه برای خانم هایی که به عنوان پیشخدمت ها، کاردانان و سایر مشاغل مشغول به کار می شوند، بسیار زیاد است.

این بر اساس یک مطالعه از محققان در دانشگاه بهداشت و علوم دانشگاه اورگان و دانشگاه دولتی پورتلند (OHSU-PSU) دانشکده بهداشت عمومی، در مجله آمریکایی اپیدمیولوژی منتشر شده است.

سارا اندریا، یکی از کاندیدای دکترای، گفت: “شیوع بیشتر مشکلات سلامت روان می تواند با ماهیت متداول خدمات خدماتی، از جمله دستمزد کمتر و غیر قابل پیش بینی، مزایای کافی و عدم کنترل ساعت های کار و تغییرات تعیین شده، مرتبط باشد.

” در اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت عمومی OHSU-PSU ، این مطالعه که ماه گذشته منتشر شد، اطلاعات مربوط به بیش از 5300 مرد و زن در سن 24 تا 33 سالگی را از مطالعه طولی ملی نوجوانان و بزرگسالان بررسی کرد.

زنان مشاغلی که در خدمات نوپا قرار داشتند شانس بیشتری برای گزارش دادن تشخیص افسردگی یا علائم نسبت به زنان در کارهای غیردولتی داشتند.

بعضی از ارتباط ها نیز بین کار خدمات نوپا و مشکلات خواب و استرس در میان زنان مشاهده شد.

آندریا به Healthline گفت: “آنچه در مطالعه ما مشاهده شد این بود که زنان مشاغل خدماتی بیشترین فشار افسردگی را دارند. ما این را در بین مردان نمی بینیم.”

آندریا گفت: این نوع تحقیق می تواند بهتر از کارگران آسیب پذیر کمک کند.

او گفت: “ما باید تحقیقات بیشتری در مورد این که این روندهایی که پیامدهای مهمی برای سیاست های محل کار و سیاست های فدرال دارند، مانند مطالعات حداقل حقوق و قوانین پرداخت حقوق خانوادگی، رعایت شود.

آندریا اشاره کرد، “سلامت شغلی فقط برای جلوگیری از حوادث بود، اما به رسمیت شناخته شده است که خیلی بیشتر از آن است.”

قانون فدرال اجازه می دهد تا کارفرمایان برای پرداخت دستمزد کارگران به اندازه 2.13 دلار در هر ساعت، تا زمانی که درآمد کلی پیش بینی شده برابر با حداقل دستمزد فدرال با 7.25 دلار در هر ساعت باشد.

Andrea می گوید: “به طور متوسط، کارگران متخلخل تقریبا دو برابر بیشتر در معرض فقر در مقایسه با کارگران متعهد هستند”.

بعضی از کشورها قوانین حداقل حقوق و دستمزد و مقررات جبران مختلف برای کارگران متخلف را دارند. در چنین شرایطی، کارکنان خدمات کمتری در فقر زندگی می کنند تا در ایالت هایی که به سیاست فدرال متمایل هستند، تحقیقات نشان می دهد.

GinaMarie Guarino مشاور بهداشت روان به Healthline گفت: “اکثر افرادی که برای راهنمایی ها کار می کنند، به طور منظم باقی می مانند و قله های درآمد خود را نشان می دهند و عدم اطمینان می تواند باعث ایجاد استرس کافی برای ایجاد اضطراب و افسردگی شود.”

چگونه کار در صنعت خدمات می تواند مالیات داشته باشد

همکاری با عموم و داشتن یک چهره خوشحال برای مشتریان، بدون توجه به اینکه چه چیزی ناراحت کننده  است، با امید گرفتن یک رشوه، نیز ممکن است در میزان بالای افسردگی در میان کارکنان خدماتی نقش داشته باشد.

رامنی درواسولا، متخصص روانشناسی بالینی و استاد پزشکی بالینی، گفت: “در شغل هایی که رشوه رایج می باشد و  فقط به دنبال یک رشته و انجام یک کار به طور مداوم نیست، اما فرد به طور مداوم در معرض هوس های مشتریان خود، و جزو شخصیت فاحش آنها می شود.

“او اضافه کرد : این سطح غیر قابل پیش بینی و غیرقابل کنترل بودن بسیار استرس زا است و استرس بیشتر با سلامت روان فقیر همراه است.”

دکتر Janne Boone-Heinonen، همکار نویسنده، دکترای خود، خاطر نشان کرد که تلاش برای خنثی کردن مشتری برای همه زمان ها برای کارکنان سخت است.

بون هینونن گفت: “در حالی که این ایده که” مشتری همیشه حق است “ممکن است یک طرح تجاری معتبر باشد، نتایج مطالعه ما نشان می دهد که ذهنیت ممکن است به سلامت کارکنان، به ویژه در زنان تاثیر بگذارد.

آزار جنسی بر روی کار و بر همکاران یا مشتریان و همچنین بیش از حد بر زنان تأثیر می گذارد.

مرکز فرصت های شغلی یونایتد که از حداقل دستمزد بالاتر حمایت می کند، اشاره می کند که کارکنان خدمات زن در ایالت هایی که حداقل دستمزد فدرال را به عهده دارند، سه برابر بیشتر از کارفرمایان گزارش می دهند که آنها را تحریک آمیزتر می کند تا راهنمایی های بیشتری را کسب کنند.

این گروه گزارش داد که زنان مشغول به کار در ایالت ها با حداقل دستمزد تضمین شده، نیمی از احتمالات گزارش آزار و اذیت جنسی را نیز در نظر می گیرند “زیرا آنها مجبور نیستند که رفتار نامناسب از مشتریان را برای تضمین درآمد تلقی کنند.”

Durvasula گفت: “کارکنان متخلف برای آزار و اذیت جنسی بیشتر آسیب پذیرند نسبت به سایر کلاسهای کارکنان.

کار بدون ایمنی

فقدان مزایای بهداشتی و مراقبت از کودک نیز ممکن است نقش داشته باشد.

کیت پری، مدیر کل سابق رام سیتل و رستوران رمبو، گفت: “این صنعت برای زنان در رابطه با کودکان بسیار دوستانه نیست.

پری گفت که او فشار اقتصادی را تجربه نکرده است که کارکنان خدمات دیگر گزارش می دهند، بخشی از آن است که او به نکات بالای حقوق و دستمزد سخاوتمندانه دست یافت. (حداقل دستمزد در واشنگتن 15 دلار در هر ساعت است.)

پری گفت: “در طول روز هر روز با افراد رو به رو استرس زا و خسته کننده است.”رفتن به خانه با پولی معادل 300 دلار ارزشش را دارد.”

پری پیشنهاد مطالعه بعدی درباره مشکلات سلامت روان در ایالات متحده را در مقایسه با سایر کشورها که جابجایی ناقص است، پیشنهاد کرد.

او گفت: “شاید افرادی که در خدمت هستند، نرخ افسردگی بالاتری داشته باشند؛ زیرا این فرهنگ خدمات را خدشه دار می کند.”

منبع: تاپ نیوز،1397

 

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: خدمات صنعت کار می تواند خطر افسردگی را افزایش دهد. آخرین ویرایش: آگوست 17, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2487

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *