دانشمندان ارتباط بین چشم و مغز را تصور کردند

دانشمندان ارتباط بین چشم و مغز را تصور کردند

989 0

اکثر مغز های تخمین زده می شود که 86 میلیارد عدد سلول های عصبی، نورون ها، در نهایت می توانند در گفتگوهای دوطرفه ای با هر نورون دیگری شرکت کنند. برای روشن شدن اینکه چگونه نورونها در این شبکه Labyrinthne اطلاعات را ادغام می کنند ، دقیقا همانطور که چندین نورون پیام های خود را به یک نورون هدف می فرستند و ترکیب می کنند، گروهی از محققین BIDMC و بیمارستان کودکان Boston (BCH) بر روی یک پرونده نادری که در آن اطلاعات تنها در یک جهت حرکت می کند از شبکیه به مغز، به مطالعه کردن پرداختند.

در این مطالعه که در 31 ماه مه منتشر شد، در مجله Cell ، Mark Andermann، PhD، Chinfei Chen، MD، PhD، و همکارانش ابزارهایی را برای ردیابی فعالیت نرون های شبکیه (Boutons) به دست آورد که اطلاعات بصری را ارائه می دهند . تالاموس، یک منطقه مغز می باشد که درگیر در پردازش تصویر است.

همانطور که بیت های گسسته اطلاعات بصری را به مغز انتقال می دهند، انواع مختلف نورون های شبکه شبکیه به ویژگی های مجزا از محتوای بصری مانند جهت جابجایی، روشنایی و یا اندازه می رسند. عقل متعارف بر این عقیده بود که این خطوط اطلاعات در تالاموس جدا شده اند. در عوض، تیم آندرمان و چن متوجه شد که دسته های مختلفی از نورون های شبکه شبکیه اغلب در خوشه های محلی سازماندهی شده اند و دسته هایی که در خوشه قرار می گیرند معمولا با نورون هدف مشترک ارتباط دارند و منجر به مخلوط کردن خطوط مختلف اطلاعات می شود. با این حال، این مخلوط شدن به صورت تصادفی نیست و دسته بندی ها در یک خوشه تمایل دارند حساسیت مشترک به یک یا چند ویژگی بصری را به اشتراک بگذارند.

اندرسن، یکی از اعضای این کمیته، می گوید: انتخاب ترکیبی از اطلاعات از این ترتیب بوتون های مجاور ممکن است نسخه ای از شبکیه چشم پوینتلیسم باشد، که تکنیک هنر نئو بیانگر آن است که در آن نقاط متفاوتی از رنگ های مختلف با یکدیگر ترکیب شده و رنگ های جدید و متنوعی هماهنگ شده است. بخش غدد درون ریز، دیابت و متابولیسم در BIDMC و دانشیار پزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد می باشد. به این ترتیب، این اولین رابط بین چشم و مغز، شگفت زده پیچیده است.” (مه 2018)

منبع:

موارد تهیه شده از مرکز پزشکی بث اسالم دیکنز 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: دانشمندان ارتباط بین چشم و مغز را تصور کردند. آخرین ویرایش: سپتامبر 4, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3152

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *