درمان آلزایمر با آسپرین

درمان آلزایمر با آسپرین

574 0

با توجه به تحقیقات جدید در یک مدل موش از بیماری منتشر شده در JNeurosci، یک رژیم آسپرین با دوز کم ممکن است یک راه جدید برای کاهش آسیب بیماری آلزایمر باشد. این مطالعه یک نقش جدید را برای یکی از داروهای بکار رفته در جهان معرفی می کند.

اگرچه علت به طور دقیق علت پیشرفت بیماری آلزایمر ناشناخته است، اما تخفیف بتا آمیلوئید سمی، به ویژه از هیپوکامپ، یک مکانیزم پیشرو است. در نتیجه فعال کردن دستگاه های سلولی که مسئول حذف ضایعات از مغز هستند، به عنوان یک استراتژی امیدوار کننده برای کاهش بیماری ها ظهور کرده است.

Kalipada Pahan و همکارانش بر اساس مطالعاتی که نشان می دهند ارتباط بین آسپیرین و کاهش خطر و شیوع بیماری آلزایمر، Kalipada Pahan و همکارانش نشان می دهد که این دارو بدون دارو، پلاکت های آمیلوئید پلاک را در موش ها با تحریک لسیوزوم کاهش می دهد. مولفه های سلول های حیوانی که به پاک کردن بقایای سلولی  کمک می کنند  تحقیقات به مصرف آسپیرین برای کاهش درد و درمان بیماریهای قلبی عروقی افزوده شده است.

منبع:

موارد ارائه شده توسط انجمن علوم اعصاب 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: درمان آلزایمر با آسپرین. آخرین ویرایش: سپتامبر 3, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3148

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *