دانشمندان علوم اعصاب در ریشه های بدبینی قرار دارند

دانشمندان علوم اعصاب در ریشه های بدبینی قرار دارند

735 0

بسیاری از بیماران با اختلالات روانپزشکی نظیر اضطراب یا افسردگی، احساسات منفی مواجهه شدند که باعث می شود آنها بیشتر در معرض خطر ناکامی قرار گیرند.

دانشمندان علوم اعصاب MIT اکنون منطقه مغزی را شناسایی کرده اند که می تواند این نوع خلق بدبینانه را تولید کند. در آزمایشی در حیوانات، آنها نشان دادند که تحریک این ناحیه، به نام هسته آواری، حیوانات را به تصمیم گیری های منفی منجر می شود: آنها در مقایسه با زمانی که منطقه تحریک نشوند . این تصمیم گیری بدبینانه می تواند در طول روز پس از تحریک اولیه ادامه یابد.

این یافته ها می تواند به دانشمندان کمک کند تا بدانند که چگونه برخی از افسردگی ها و اضطراب های فلج کننده ای ایجاد می شود و آنها را در حال توسعه درمان های جدید هدایت می کند.

ان گرایبیل، پروفسور موسسه MIT، عضو موسسه تحقیقات مغز مک گاورن و نویسنده ارشد این مطالعه می گوید: “ما احساس می کنیم ما یک پروکسی برای اضطراب، یا افسردگی یا برخی از ترکیب این دو را می بینیم که در شماره 9 اوت نئورون ظاهر می شود . “این مشکلات روانپزشکی برای درمان بسیاری از افراد مبتلا به آنها بسیار دشوار است.

نویسندگان این مقاله مؤسسات پژوهشی مؤسسات مک گاورن هستند Ken-ichi Amemori و Satoko Amemori، که تکمیل وظایف و مطالعه احساسات و نحوه کنترل آن توسط مغز است. دانیل گیبسون، پژوهشگر موسسه مک گاورن، متخصص تحلیل داده، همچنین نویسنده مقاله است.

تصمیمات احساسی

آزمایشگاه Graybiel قبلا یک مدار عصبی را شناسایی کرده است که نوع خاصی از تصمیم گیری را به عنوان اجتناب از روابط شناخته می شود. این نوع تصمیمات، که به گزینه هایی با عناصر مثبت و منفی نیاز دارد، تمایل به تحریک اضطراب زیادی دارند. آزمایشگاه او همچنین نشان داده است که استرس مزمن به طور چشمگیری بر این نوع تصمیم گیری تأثیر می گذارد.

در مطالعه جدید، محققان می خواستند ببینند آیا می توانند اثری را که اغلب در افرادی که دارای افسردگی، اضطراب یا اختلال وسواسی-اجباری هستند مشاهده کنند. این بیماران تمایل به شرکت در رفتارهای آیینی طراحی شده برای مبارزه با افکار منفی دارند و وزن بیشتری را در نتیجه منفی بالقوه یک وضعیت خاص قرار می دهند. این نوع تفکر منفی، می تواند بر تصمیم گیری اجتناب از رویکرد تاثیر بگذارند.

برای آزمایش این فرضیه، محققان محرک هسته کانادات را که یک منطقه مغزی مرتبط با تصمیم گیری عاطفی، با یک جریان الکتریکی کوچک به عنوان حیوانات پاداش (آب) با انگیزه ناخوشایند (پف هوا ) می باشد، در هر محاکمه، نسبت پاداش به محرک ها متفاوت بود و حیوانات می توانستند تصمیم بگیرند که آیا بپذیرند یا نه.

این نوع تصمیم گیری نیاز به تجزیه و تحلیل سود و زیان دارد. اگر پاداش به اندازه کافی بالا باشد تا تعادل هوا را از بین ببرد، حیوانات تصمیم می گیرند که آن را بپذیرند یاخیر، اما وقتی که این نسبت بسیار کم است، آنها آن را رد می کنند. هنگامی که محققان هسته کانادات را تحریک کردند، محاسبه سود و زیان، تکه تکه شد و حیوانات شروع به اجتناب از ترکیباتی کردند که قبلا پذیرفته بودند. این حتی پس از تحریک به پایان رسید و همچنان می توان روز بعد را مشاهده کرد، پس از آن  به تدریج ناپدید شد.

این نتیجه نشان می دهد که حیوانات شروع به تخفیف پاداش که قبلا آنها را می خواستند، کردند و بیشتر به هزینه های محرک های منفی توجه می کردند.

تعادل ظریف

محققان همچنین دریافتند که فعالیت مغز موج در هسته کانادات شروع شد در زمانی که الگوهای تصمیم گیری تغییر یافتند. Graybiel می گوید: این تغییر، کشف شده توسط Amemori، در فرکانس بتا قرار دارد و می تواند به عنوان یک نشانگر زیستی برای نظارت بر اینکه حیوانات یا بیماران به درمان های دارویی پاسخ می دهند، خدمت می کنند.

Graybiel در حال حاضر با روانپزشکان بیمارستان مک لین کار می کند تا بیمارانی را که از افسردگی و اضطراب رنج می برند، مطالعه کنند تا ببینند که آیا مغز آنها در طول تصمیم گیری و اجتناب از تصمیم گیری، فعالیت غیرطبیعی را در هسته نئوکورتکس و چرکین نشان می دهد یا خیر. مطالعات تصویر برداری رزونانس مغناطیسی (MRI) نشان داده است فعالیت غیر طبیعی در دو ناحیه قشر prefrontal medial که با هسته کانادات ارتباط دارند، نشان داده شده است.

هستهcaudate درون آن مناطق است که با سیستم لیمبیک مرتبط شده اند، که خلق و خو را تنظیم می کند و ورودی را به قسمت های موتور مغز و همچنین مناطق تولید کننده دوپامین می فرستد. Graybiel و Amemori بر این باورند که فعالیت غیر طبیعی در هسته کانادات در این مطالعه می تواند به نوعی باعث اختلال فعالیت دوپامین شود.

او می گوید: “باید مدارهای زیادی داشته باشیم.که با ظرافت داشته باشد که فقط کمی انداز سیستم را می تواند به سرعت تغییر رفتار داد.”

این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت و درمان، بنیاد CHDI، دفتر تحقیقات دریایی ایالات متحده، دفتر تحقیقات ارتش ایالات متحده، MEXT KAKENHI، مرکز سایمونز برای مغز اجتماعی، بنیاد نایتو، بنیاد یادبود Uehara، رابرت بوکسون ، امی Sommer و جودی گلدبرگ می باشند.

منبع داستان:

موارد ارائه شده توسط موسسه فناوری ماساچوست .

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: دانشمندان علوم اعصاب در ریشه های بدبینی قرار دارند. آخرین ویرایش: آگوست 26, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2789

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *