دستورالعمل جدید CDC درمان آسیب مغزی آسیب دیده در کودکان را به طور کامل بررسی می کند

دستورالعمل جدید CDC درمان آسیب مغزی آسیب دیده در کودکان را به طور کامل بررسی می کند

720 0

دستورالعمل های مبتنی بر شواهد جدید که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) با کمک کالج پزشکان اورژانس آمریکا (ACEP) و دیگران تهیه شده است، توصیه هایی را برای طیف وسیعی از ارائه دهندگان خدمات درمانی برای تشخیص و درمان کودکان ارائه می دهند. آسیب مغزی ضعیف خفیف، که بیشتر آنها آسیب دیدگی است.

توصیه های CDC در سالن های پزشکی اورژانس پزشکی سردبیری و قطعی تشخیص، پیش آگهی، مدیریت و درمان در انواع مختلف بالینی تنظیم شده است. به گفته CDC، از سال 2005-2009، نزدیک به 3 میلیون بازدیدکننده از اورژانس برای آسیب مغزی آسیب دیده در کودکان به وجود آمده است.

آنجلا لومبا براون، پزشک متخصص اورژانس کودکان، نویسنده اصلی و استادیار بالینی بیمارستان اورژانس دانشگاه استنفورد، گفت: “متخصصان بخش اورژانس اغلب اولین مراقبین مراقبت کننده برای ارزیابی آسیب سر کودکان هستند.”این دستورالعمل یک چارچوب برای شناسایی، درمان و مدیریت یک بازیابی کودک از آسیب مغزی ضعیف مغزی را استاندارد می کند و تشویق مناسب برای استفاده از تصویربرداری تشخیصی، تجویز بی خطر و اطمینان از اینکه هر کودک، خانواده یا سرپرست با اطلاعاتی که برای یک بهبود سریع و ایمن می کند.”

توصیه های کلیدی عبارتند از: آسیب مغزی آسیب دیده ناگهانی در شرایط مراقبت های حاد نیازی به تصویربرداری ندارد. نوشتار نویسندگان نوشت: زمانی که سوء ظن فرمهای شدید تر آسیب وجود دارد، باید تصویربرداری از CT را انجام داد. CDC پیشنهاد می کند که پزشکان در معرض عوامل خطر قرار می گیرند زیرا بهبودی به واسطه ویژگی های فردی متفاوت خواهد بود. داروهای ضد افسردگی باید توسط بخش اورژانس و همچنین مشاوره در مورد خطرات استفاده بیش از حد تجویز شود. کودک و خانواده باید قبل از تخلیه در مورد علائم هشدار دهنده برای آسیب جدی تر و دوره بهبودی آموزش ببینند. و توصیه های جدید از ارائه دهندگان برای توصیف عادات سالم خواب و سایر استراتژی ها برای کمک به تسهیل بهبود استفاده می کنند.

CDC ابزار جدیدی را ارائه می دهد که می تواند به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با اجرای دستورالعمل ها کمک کند، از جمله چک لیست برای تشخیص و مدیریت؛ دستورالعمل ترخیص بیمار؛ راهنمایی های بازیابی برای والدین برای حمایت از فرزندشان نامه ای به مدارس که توسط ارائه دهندگان خدمات بهداشتی پر شود.

منبع:

موارد ارائه شده توسط کالج آمریکایی پزشکان اورژانس

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: دستورالعمل جدید CDC درمان آسیب مغزی آسیب دیده در کودکان را به طور کامل بررسی می کند. آخرین ویرایش: سپتامبر 7, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3266

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *