سرطان مغز به طور بالقوه در درمان ایمنی با تله سلول های T در مغز استخوان مقاومت می کند

سرطان مغز به طور بالقوه در درمان ایمنی با تله سلول های T در مغز استخوان مقاومت می کند

923 0

برخی از سرطان های مغزی با تعداد کم سلول T سلول های سیستم ایمنی بدن  باگردش خون در محیط پیرامونی همراه است. اعداد کم T-cell می توانند یک اثر جانبی از درمان سرطان باشند. اما اکنون به نظر می رسد که سلول های T-Missing وجود دارد.

محققان موسسات متعددی، از جمله دانشگاه اوزاکا، اکنون نشان داده اند که چگونه سرطان های مغزی با مهار عملکرد مناسب سلول های T از تشخیص توسط سیستم ایمنی جلوگیری می کنند. محققان نشان دادند که غلظت بالایی از سلولهای T در مغز استخوان کشیده شده است و استراتژی را پیشنهاد می کنند که سرطان ها این سلول ها را جذب می کنند. آنها اخیرا یافته های خود را در Nature Medicine منتشر کرده اند .

محققان نتایج و نتیجه گیری های تصویربرداری و آزمایش خون بیماران مبتلا به سرطان مغز را بررسی کردند و تأیید کردند که این بیماران سلول های T کمتری نسبت به کنترل حتی قبل از درمان دارند. بیماران همچنین طحال را گرفتند، که نشان می دهد سلول های T مخفی نیستند. نتایج مشابهی در موش دیده می شود. به طور قابل توجهی، تجزیه و تحلیل مغز استخوان موش نشان داد که گسترش زیادی در تعداد سلول های T وجود دارد.

Pakawat Chongsathidkiet می گوید: “هنگامی که ما مغز استخوان بیماران انسان را مورد بررسی قرار دادیم، ما همان سلول های T را در موش پیدا کردیم.” “وقتی تومور در مغز وجود داشت، سلول های ایمنی که معمولا به تومور حمله می کردند، در مغز استخوان به دام افتاده بودند.”

با استفاده از جریان سیاتومتر، محققان یک رابطه معکوس قوی بین سطح پروتئین S1P1 و سطح T در مغز استخوان به دست آوردند. عملکرد سلول های S1P1 برای ترک سلول های مغز استخوان و سایر اندام های سیستم ایمنی بدن مانند طحال، گره های لنفاوی و تیویوس ضروری است. اثرات تومور به نظر می رسد که مانع از ترک سلول های مغز استخوان شود.

محققان بعد از آن مکانیسم را کشف کردند که سلولهای T را می توان آزاد کرد. مسدود کردن توانایی سلول در درون سلول S1P1 موجب می شود که سلول های T را دوباره از مغز استخراج کنند.

شوشی کویاما می گوید: “ما انتظار داریم این نتایج به ارائه سرنخ هایی که به بهبود اثرات درمان ایمنوتراپی برای تومورهای مغزی کمک کند،”این ممکن است باعث لنفوسیت های T تله تثبیت شده برای مهاجرت و حمله به تومور شود”.

به طور کلی، این یافته ها نشان می دهد که درمان هایی که لنفوسیت های T را فعال می کنند، ممکن است برای درمان فعلی سرطان ها در داخل جمجمه مفید باشد.

منبع داستان:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه اوزاکا.

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: سرطان مغز به طور بالقوه در درمان ایمنی با تله سلول های T در مغز استخوان مقاومت می کند. آخرین ویرایش: آگوست 25, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2753

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *