مرگ مادران در ایالات متحده بالا می رود، بنابراین چگونه کالیفرنیا آنها را نصف کرد؟

مرگ مادران در ایالات متحده بالا می رود، بنابراین چگونه کالیفرنیا آنها را نصف کرد؟

637 0

در ایالات متحده، شانس زایمان زنان در دوران بارداری یا بعد از آن بالاتر از هر کشور توسعه یافته است و به طور پیوسته بدتر شده است .

مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) نسبت در 18 مرگ و میر مادران برای هر 100،000 تولد قرار دارد.

در همین حال، در کانادا نرخ مرگ و میر 7 مادر برای هر 100000 تولد زنده است.

این آمار به ویژه خسته کننده است، زیرا حدود 60 درصد مرگ و میر مادران در ایالات متحده قابل پیشگیری است، که توسط CDC گزارش شده است .

در حالی که ایالات متحده به طور کلی با نرخ مرگ و میر مادران مواجه است، یک دولت وجود دارد که توانسته است روند را معکوس کند: مانند کالیفرنیا .

چگونه کالیفرنیا به حفاظت از مادران جدید کمک می کند.

کالیفرنیا از جمله ایالت هایی است که تلاش می کند میزان مرگ و میر مادران را کاهش دهد.

طبق گزارش نقض حاملگی مرتبط با مرگ و میر کالیفرنیا (CA-PAMR) ، در سال 2006، 16.9 مورد مرگ و میر مادران در هر 100000 تولد زنده در کالیفرنیا وجود داشت که بالاتر از میانگین سالهای اخیر ایالات متحده 13.3 بود. در حال حاضر، کالیفرنیا در مقایسه با کانادا است: 7.3 مرگ برای هر 100،000 تولد زنده  55 درصد کاهش یافته است.

مایکل کرامر ، استاد دانشگاه اموری می گوید: در ایالات متحده، علل اصلی مرگ مادران شامل خونریزی، پره اکلامپسی و عفونت و شرایط سلامتی مزمن مانند بیماری های قلبی و سلامت روان است که همه آنها ممکن است قابل درمان باشند .

کرامر گفت: “این به این معنی است که میزان مرگ و میر بالای مادران در این کشور تغییر می کند و چیزهایی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم. “سوال این است، این چیزها چیست؟”

کالیفرنیا چندین سؤال را مطرح کرده است تا به این خطرات رایج برای زنان باردار بپردازد و در نتیجه یکی از کمترین میزان مرگ و میر مادر در کشور است.

“شروع سال 2006، ما شروع به کار با دولت کردیم تا به سوالاتی بپردازیم که چرا زنان در حال مرگ هستند.” کتی مارکوف ، مدیر اجرایی شرکت همکاران مراقبت از کیفیت مادران کالیفرنیا ، که تلاش های دولت در زمینه مراقبت های بهداشتی مادران را هماهنگ می کند، توضیح داد. .

CMQCC چهار حوزه اصلی تمرکز دارد:

مرکز داده که جمع آوری را در دسترس معیارهای نزدیک به زمان واقعی از بیمارستان ها و ارائه دهندگان در سراسر کشور می سازد.

ابزارهای استاندارد پاسخگویی به شرایط اضطراری که ممکن است در طی یا بعد از تولد بوجود آیند، استاندارد شوند.

18 ماه آموزش برای کارکنان بیمارستان با یک متخصص

همکاری های درمانی بین بیمارستان ها و سازمان های حرفه ای و اجتماعی

دکتر الیزابت هاول ، استاد دانشکده پزشکی ایکان در کوه سینا در نیویورک ، گفت: کالیفرنیا مایل است که دولت های دیگر نمونه خود را کپی کنند و این تغییر در دیدگاه های مراقبت های زایمان گسترده تر است . کالج آمریکایی زنان و زایمان دستورالعمل های مشابه یا “بسته نرم افزاری” را برای خونریزی و دیگر موارد اضطراری پزشکی منتشر کرده است.

هاول گفت: “یک تلاش بزرگ ملی برای بهبود مراقبت در بیمارستان ها وجود دارد.”

دکتر دانا گوزت ، استاد مامایی و زنان در دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو، گفت که داشتن یک کتاب درسی برای حفظ سلامت بیماران ضروری است.

” گسست به Healthline گفت: ما می دانیم که برای روال های خطرناک و روش های در حال ظهور، داشتن یک کتاب درسی که هر کس درک می کند. هر کسی که در اتاق می داند که نقش آنها چیست، و می داند که این تجهیزات بلافاصله در دسترس است، داروها بلافاصله در دسترس هستند،

چه چیزی والدین انتظار می رود از پزشکان خود بخواهند

برای پیدا کردن اینکه آیا یک بیمارستان به دنبال دستورالعمل های بهترین عمل است، والدین واجد شرایط می توانند در مورد اینکه آیا بیمارستان تعهد به سلامت مادران است یا خیر، نگاه کنید.

“کرامر گفت: اگر به اطراف نگاه می کردید و انتخاب های بیمارستان ها دارید و یک بیمارستان وجود داشت که واقعا در مورد رسیدگی به مسائل مربوط به مراقبت از مراقبت های مامایی بسیار موثر بود، این امر می تواند خوب باشد.

Gossett می گوید برخی از بیمارستان ها برای والدین پیشین تور ارائه می دهند. به نظر می رسد که چگونه پزشکان و پرستاران با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، می توانند احساس کنند که چگونه تیم مادران به عنوان یک واحد کار می کند.

همچنین خود آموزی و خودآگاهی نیز مهم است. مواردی وجود دارد که زنان می توانند از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود در هنگام برداشتن یک بیمارستان برای تحویل دادن بپرسند. و ممکن است وجود داشته باشد که زنان بتوانند برای حفظ سلامت دراز مدت خود تلاش کنند.

هاول می گوید: میزان مرگ و میر مادران، میزان بخش سزارین و سایر داده ها می تواند نقطه شروع برای صحبت با پزشک شما باشد. بعضی از ایالت ها، از جمله کالیفرنیا و نیویورک ، و نیز بیمارستان های شخصی، این معیارها را آنلاین ارائه می کنند.

چرا شما باید در مورد بخش های سزارین بپرسید حتی اگر شما آن را نمی خواهید؟

گسست گفت: بخش سزارین نه تنها نقطه شروع خوبی برای سوالات است، بلکه می تواند بعضی از زنان را برای کاهش خطر ابتلا به عوارض پیشنهاد دهد. او گفت: “ما می دانیم که یکی از بزرگترین رانندگان مرگ و میر مادران سزارین است.”

بخش سزارین، همچنین می توان تحویل سزارین یا بخش C را نام برد، از نظر پزشکی برای بعضی از زنان ضروری است. ، Gossettگفت: با این حال، زنان کم خطر که این روش لازم نیست، و یا که انتخاب به عنوان یک موضوع از اولویت، باید به پزشک خود در مورد فلسفه خود را اول درباره سزارین بیان کنید.

او گفت، در نهایت، باید از بخش سزارین “در خواست” اجتناب شود.

زنان می توانند از پزشکان سؤال کنند که چه میزان سزارین خود را مشخص می کنند و آیا آنها می دانند چگونه نسخه بیضه های خارجی را انجام دهند و اساسا یک فرآیند برای تبدیل نوزاد به هنگام شکستن آن و تحویل توسط انبر و یا خلاء است.

گسست گفت: این روش های جایگزین می تواند نیاز به سزارین را در برخی موارد کاهش دهد، اما هر پزشک به هیچ وجه نمی داند چگونه آنها را انجام دهد.

داشتن یک بخش سزارین و یک شانس زن برای همه حاملگی های بعدی خود را نیز فراهم می کند که توسط بخش سزارین تحویل می شود.

Markow گفت: “بخش C جراحی بزرگ است که عوارض زیادی را به همراه دارد.”ممکن است اولین مسئله ای نباشد که باعث مشکلات شود، اما اگر شما در حال برنامه ریزی برای داشتن چندین فرزند هستید، این واقعا جاده ای است که [خطر] شروع به افزایش می کند.”

گسست گفت: زنان همچنین می توانند بیمارستان خود را در صورت VBAC که از واژن واژینال پس از سزارین است، بپرسند. هر چند که هر بیمارستان قادر به انجام آن نیست، Markow گفت: فقط آگاهی از این خطرات و سوالاتی می تواند راه بسیار خوبی برای کمک به زنان برای انتخاب مناسب آنها باشد.

اگر زنان در مورد صحبت کردن با پزشک یا ماما مطمئن نیستند، منابع دیگری نیز وجود دارند که زنان می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. هاول و گسست توصیه می کنند که با دوستان و خانواده درباره تجربیات خود صحبت کنند.

Gossett می گوید که کلاس های زایمان آنلاین می توانند یک دید کلی از آنچه انتظار می رود از کار و پس از تولد ارائه دهد. با این حال، اگر با صحبت کردن با پزشک خود راحت نباشید، ممکن است بخواهید که یکی دیگر از آنها را انتخاب کنید.

دو حوزه ای که کالیفرنیا در حال تلاش برای حل این مسئله است، این است که چرا به دنبال منابع خارج از سیستم مراقبت بهداشتی می تواند برای امنیت زنان نیز مهم باشد.

کمک به زنان در طول سه ماهه چهارم

نوآوری های کالیفرنیا در زمان فوری قبل و بعد از تولد، زمانی که یک زن در بیمارستان است، تمرکز می کند. Markow معتقد است که CMQCC در حال بررسی نقشی است که می تواند به مسائل مربوط به زنان پس از زایمان در طول سه ماهه چهارم ، مانند افسردگی پس از زایمان تاثیر بگذارد ، اما این هنوز یک منطقه است که نیاز به کار بیشتر دارد.

برخی از استراتژی هایی که گوسکت برای زنان پس از زایمان توصیه می شود این است که آیا پزشکان محلی یا مراکز اجتماعی مراکز درمانی شیرین و دیگر مراقبت های پس از زایمان را ارائه می دهند و دانستن این که چه سیاست های کارفرمای شما و دولت در دوران بارداری و مقررات پمپاژ پستان در محل کار است.

Gossett گفت، پذیرش کمک از دوستان و خانواده و همچنین سازمان های اجتماعی می تواند تفاوت های زیادی در سلامت و رفاه زنان پس از تولد ایجاد کند. حتی گام های ساده ای مثل ساختن دسته های بزرگ غذا در حین بارداری و انجماد آن به هنگام خوردن یک روز سخت پس از زایمان می تواند تفاوت ایجاد کند.

یکی دیگر از مسائل مهم که کالیفرنیا هنوز در تلاش برای مقابله با آن است، تفاوت نژادی در درمان پزشکی است. Markow گفت: در حالی که کالیفرنیا کاهش مرگ و میر مادران را تجربه کرده است، شکاف بین زنان سفید پوست و سیاه پوست همچنان ادامه دارد.

در سراسر کشور، زنان سیاه پوست به خاطر هر 100000 تولد، 40 مرگ و میر ناشی دارند .

هاول، که تحقیقاتش بر تفاوت های نژادی در مراقبت های بهداشتی مادران تمرکز دارد ، گفت که مواردی هستند که همه زنان می توانند انجام دهند تا خود را به خطر بیاندازند.

اولین بار مطمئن شوید که سالم هستید قبل از اینکه باردار شوید و تیم مراقبت های بهداشتی خود را در مورد هر یک از شرایط سلامتی مزمن که ممکن است قبل از رفتن به بیمارستان داشته باشید می داند.

دیگر مولفه های مهم تر توانایی دفاع از خودتان و اطلاعات قدرت است”.

او گفت: “اگر درک اطلاعاتی را که پزشک به شما می دهد یا کارهای ضعیف توضیح دادن را درک نکنید، دوباره بپرسید.” “شما  اطلاعات  اوایل بارداری خود را می خواهید ، و بنابراین شما فقط باید بپرسید.”

منبع:تاپ نیوز،1397

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: مرگ مادران در ایالات متحده بالا می رود، بنابراین چگونه کالیفرنیا آنها را نصف کرد؟. آخرین ویرایش: آگوست 18, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2530

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *