مغز شما با میگرن ، با اثر جریان الکتریکی برطرف می شود

مغز شما با میگرن ، با اثر جریان الکتریکی برطرف می شود

747 0

هنگامی که بیماران مبتلا به میگرن، خطوط مادون قرمز را می بینند، نور چشمک می زند و نقاط کور چشم اورژانسی میگرن آنها برای میگرن آماده می شوند. هنگامی که محققان تصویر مغز یک حواس را مشاهده می کنند، سعی می کنند ببینند چه چیزی باعث آن می شود و اگر راهی برای جلوگیری از شروع میگرن وجود داشته باشد. در حال حاضر یک تیم بین المللی محققان فعالیت الکتریکی خاصی را برای شروع میگرن شناسایی کرده است و راه را برای متوقف کردن آن در آزمایشات حیوانی نشان داده است.

استیون جی شیفف، استاد جراحت فیزیوتراپی در بخش های جراحی مغز و اعصاب، علوم مهندسی و مکانیک و فیزیک، ایالت پن، گفت: “تشنج و میگرن دو حالت بسیار متفاوت مغز است.” “ما متوجه شدیم که گسترش deolarization ، دیده می شود. در میگرن، یک پدیده بیوفیزیکی اساسی است و شما می توانید آن را با جریان الکتریکی متوقف کنید. به طرز عجیب و غریب، این جهت مخالف جریان الکتریسیته است که برای متوقف کردن تشنج استفاده می شود.”

شیف، مدیر مرکز مهندسی عصبی مرکز پنی، و تیم او، میگرن را درمان نکرده اند، اما درک مکانیسم در مغز که باعث آغاز یا سردرگمی این سردرد می شود، نزدیک به 10 درصد به گفته مرکز کنترل بیماری، مردان و 22 درصد از زنان می باشند.

محققان موفق به انجام آزمایش هایی با استفاده از مدل های محاسباتی بیوفیزیک در زمینه گسترش پوسته پوسته شدن، مدولاسیون، سرکوب و جلوگیری از گسترش پوسته پوسته شدن را در تکه های موش ها نشان دادند. آنها نتایج خود را در شماره اخیر گزارش های علمی گزارش دادند .

آندرو J. Whalen، محققو دارای مرکز مهندسی عصبی، Penn State، گفت: “فعالیت الکتریکی در مغز باعث ایجاد حواس مانند خاموش شدن رول است.” “این تنها یک سلول نیست، بلکه یک واکنش زنجیره ای است که در سراسر مغز باعث تورم می شود و در عین حال برای بهبودی طول می کشد”.

بسیاری از افراد مبتلا به میگرن در ابتدا این هورمون بصری را قبل از شروع سردرد تجربه می کنند. Schiff و تیم او فعالیت الکتریکی را هدف قرار دادند که موجب ایجاد هورمون در شروع میگرن می شود.

محققان می دانند که تغییر غلظت نمک در مغز می تواند فرآیندهای الکتریکی مغز را تغییر دهد. با تغییر غلظت پتاسیم در مغز، محققان می توانند باعث تخریب دپولاریزاسیون شوند. سلولهای مغزی شامل یک بدن مرکزی به نام سما و یک بازوی بلند آنتن مانند دندریت است. در انتها به محققان اجازه می دهد که سلول ها را با یک جریان الکتریکی قطب بندی کنند. هزینه های مثبت در یک انتها جمع می شوند و هزینه های منفی در دیگر انباشته می شوند. این به آنها اجازه می دهد تا از جریان الکتریسیته استفاده کنند تا بتوانند فعالیت سلول های مغزی را تعدیل کنند.

“ما فکر کردیم که اگر ما فاز اولیه را متوقف کنیم،  بقیه را هم متوقف خواهیم کرد،” Schiff گفت. “ما در نهایت متوجه شدیم که برای جلوگیری از افسردگی در مقابل آنچه ما تصور می کردیم، ضروری است. هنگامی که ما هزینه های مخالف را انتخاب کردیم، پیشرفت پدیده ها متوقف شد. در پایان یافت، چون تشنج و میگرن در مقابل شروع می شوند و در سلول های مغز به پایان می رسد. ”

محققان قادر به استفاده از یک بار مثبت برای متوقف کردن پراکندگی بودند. تصویربرداری از قطعه های مغز موش نشان می دهد که فعالیت میگرن عمیق تر به مغز منتقل می شود، جایی که دیگر نمی تواند آن را پخش کند و به طور موثر به آن پایان دهد.

Schiff می گوید: “ما با درک بیوفیزیکی روبرو هستیم و به فیزیولوژی بنیادی هورمون مربوط می شود و ما می توانیم آن را با یک جریان بدتر کنیم و می توانیم آن را با جریان جالبی بهتر کنیم.”

استفاده از قطبی شدن مانند این می تواند با خیال راحت در مغز انسان انجام شود و این استراتژی را می توان در آزمایشات بالینی با بیماران مبتلا به میگرن آزمایش کرد. با این حال، میگرن کامل که توسط بیماران تجربه می شود پس از عود اولیه، پیچیده تر می شود.

بروس جک Gluckman، استاد علوم مهندسی و مکانیک، جراحی مغز و اعصاب و مهندسی زیست شناسی و مدرس مرکز مهندسی عصبی، گفت: ” می خواهد مشکل مغز را رفع کند به طوری که به بیماری های میگرنی یا تشنج حساس نشوند.” در حال حاضر، این یک نتیجه اساسی است که به ما نزدیک تر می شود تا بتوانیم در این شرایط به نحو مهمی دخالت کنیم.”

همچنین در این پروژه یینگ شیائو، دانشکده پزشکی، دانشگاه الکترونیک و فناوری چین، چنگدو، بر روی این پروژه انجام شد. هرو کادی، همکلاسی دکترا در مرکز مهندسی عصبی، ایالت پن، و مارکوس دالم، محقق ارشد، دانشگاه هومبولت برلین، آلمان می باشد.

تحقیقات همکاری ایالات متحده و آلمان در برنامه علوم عصبی محاسباتی: موسسات ملی بهداشت؛ Bundesministerium für Bildung und Forschung؛ و موسسه ملی بهداشت BRAIN Initiative این کار را پشتیبانی می کند. محققان این اختراع را به طور موقت ثبت کرده اند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: مغز شما با میگرن ، با اثر جریان الکتریکی برطرف می شود. آخرین ویرایش: سپتامبر 5, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3213

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *